اعطای این جایزه 250 هزار دلاری این شائبه را تقویت می کند که بنیاد معماری فرقه انحرافی آقاخان در صدد حضور مجدد در پروژه های میراث فرهنگی کشورمان می باشد. اتفاق تلخی که در گذشته و در زمان مدیریت مدیران فعلی میراث فرهنگی در کشورمان رخ داده بود.

گروه فرهنگی مشرق - نیمه شهریورماه امسال، مراسم جایزه معماری بنیاد صهیونیستی آقاخان با حضور "شاه کریم حسینی، آقاخان چهارم"(کریم آقاخان، چهل و نهمین امام موروثی و رهبر فرقه انحرافی اسماعیلیان نزاری آقاخانی) در شهر لیسبون کشور پرتغال برگزار شد. "سید محمد بهشتی"، (مدیرعامل اسبق بنیاد فارابی و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و مشاور ارشد کنونی رئیس سازمان میراث فرهنگی با شرکت در این مراسم، جایزه 250 هزار دلاری این بنیاد صهیونیستی را دریافت کرد.

این حضور سوال برانگیز در حالی است که رهبر این این فرقه انحرافی، همواره مورد تکریم سران رزیم صهیونیستی، ملکه انگلیس و سران وهابی منطقه قرار داشته است. برگزاری مسابقه معماری آقاخان با ظاهری فریبنده و تحت عنوان انتخاب طرح های برگزیده جهان اسلام برگزار می شود؛ اما مجریان این نمایش مضحک، هیچ اعتقادی به اصول اسلامی ندارند تا جایی که کریم آقاخان در مراسم امسال می گوید: "گرچه ریشه های این مسابقه در توجه به وضعیت معماری اسلامی نهفته است، ولیکن این جایزه، خود را متعهد به روح پلورالیسم و تکثرگرایی می داند".

سایت مشرق در سال گذشته، دو گزارش تحت عنوان سناریوی "کریم آقاخان" در ایران و کشورهای اسلامی و همکاران ایرانی "بنیاد معماری آقاخان" چه کسانی هستند؟ را در تشریح عملکرد و سابقه این فرقه انحرافی و ارتباط آن با جامعه معماری ایران منتشر کرد. انتشار این 2 گزارش حواشی زیادی را در جامعه معماری ایران در پی داشت. حال، برگزاری مسابقه معماری سال 2013 و حضور یک مقام دولتی، موجب شد تا ابعادی دیگر از فعالیت این فرقه انحرافی را منتشر کنیم.


سید محمد بهشتی، مشاور ارشد رئیس سازمان میراث فرهنگی با حضور در مراسم جایزه معماری بنیاد آقاخان، جایزه 250 هزار دلاری این بنیاد صهیونیستی را دریافت کرد
 
*چرا بنیاد آقاخان، یک بنیاد صهیونیستی است؟
همواره پس از مطرح شدن چنین مباحثی، عده ای با ژست روشنفکری با موضوع برخورد کرده و اطلاق لقب صهیونیستی به افراد و یا گروه های مختلف را نوعی توهم و تحجر می دانند. حال در پاسخ به این افراد، تشریح می کنیم که چرا به این بنیاد انحرافی، لقب صهیونیستی را اطلاق کرده ایم.

 
در روزگاری که بسیاری از مردم جهان، با ادیان و نژاد های مختلف، در مقابل جنایت های بشری دست به اعتراض می زنند و هیچگاه سکوت و بی تفاوتی را بر نمی‌تابند، رهبر فرقه انحرافی اسماعیلیان نزاری آقاخانی که به ظاهر خود را یک منجی برای بشر معرفی می کند، با ژستی مضحک در کنار شیمون پرز می ایستد و با وی عکس یادگاری می گیرد.
 
1- عدم پذیرش فرقه انحرافی آقاخان در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
در دین مبین اسلام همواره بر اتحاد مسلمین جهان تاکید شده است و مجمع تقریب مذاهب اسلامی نیز با همین هدف تاسیس شده است.از نظر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، تقریب عبارت است از شناخت مذاهب اسلامی به منظور دستیابی به وحدت و اخوت دینی بر اساس اصول مسلم و مشترکات اسلامی.

مقصود از مذاهب اسلامی آن دسته از مکاتب فقهی معروف اسلامی هستند که دارای نظام اجتهادی منسجم و مستند به کتاب و سنت می‌باشند. انحراف اسماعيليه احكامی مانند نماز، روزه، حج و به طور کلی، واجبات دین را قابل نسخ و رفع مي‌دانند و با اين حساب با انكار شريعت، راه اباحه‌گري بي‌حد و مرز را مي‌پيمايند. داشتن چنين عقيده ای به اتفاق فرق اسلامي، موجب كفر و خروج از اسلام است، بدين جهت هنگامي كه مذاهب اسلامي نماينده ی خود را به مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی معرفي كرد، اين گروه موفق نشد كه نماينده ای را به مجمع مزبور معرفی نمايد، زيرا دیگر فرق اسلامي عضو، مسلماني فرقه انحرافی اسماعیلیه آقاخانی را قبول نداشتند.از آنجا که فرقه آقاخان، خود را از پیروان اسماعیلیان می‌داند جا دارد که اشاره ای به تاریخچه تشکیل فرقه اسماعیلیان داشته باشیم. اسماعیلیان، فرقه ای از شیعیان هستند که به امامت «اسماعیل» فرزند امام جعفر صادق (ع) معتقد می‌باشند. با اینکه «اسماعیل» در زمان حیات امام صادق(ع) از دنیا رفت و آن حضرت فرزند خود را شخصاً دفن نمود و از حاضران بر مرگ اسماعیل گواهی گرفت ولی با ظهور جریانی انحرافی در میان برخی شیعیان سست عنصر که معتقد به غیبت اسماعیل پس از شهادت امام جعفر صادق(ع) گردیدند، زمینه‌های ظهور فرقه ای جعلی و انحرافی ایجاد گردید که بعدها به « اسماعیلیان» معروف شدند.  
 
کریم آقاخان در کنار فرح پهلوی


  روابط صمیمی وی با فرح دیبا سابقه ای طولانی دارد و همچنان به قوت خود باقی است
 
2- بنیاد کریم آقاخان و فرقه اسماعیلیان نزاری آقاخانی، دست پرورده استعمار پیر
از آنجا که استعمار پیر در طول تاریخ استعمارگری خود، زیرکانه دریافته بود که با شیوه منسوخ و قدیمی جنگ های صلیبی و لشکرکشی نظامی، نمی تواند به هدف خود که محو و نابودی اسلام است نایل آید، با انواع ترفندها به تضعیف آن پرداخت و ابزارهای دیگر را به کار گرفت. یکی از این ترفندها، ایجاد فرقه های جدید و تجهیز و گسترش فرقه های انحرافی تاریخی بوده است. دولت انگليس براي استمرار استعمار خود در ممالك اسلامي سعي مي‌كرد تا وحدت اسلامي را  از بين برده و  با دامن‌ زدن به اختلافات ديني و مذهبي هر‌گونه مقاومتي را از ميان بردارد و براي رسيدن به اين هدف دست به تأسيس فرقه‌هاي جديد و حمايت از فرقه‌هاي انحرافي زد.

فرقه بهائيت در ايران، وهابیت در شبه جزيره عربستان و فرقه قاديانيه در شبه قاره هند بخشی از این فرقه سازی می باشد. نکته قابل توجه در این خصوص، همزمانی قدرت گرفتن و گسترش اسماعیلیان در قرن اخیر با بروز و ایجاد فرقه‌های استعماری «بهاییت» و «بابیت» بوده است. در حال حاضر، قرابت شعارها و آموزهای بهاییت و اسماعیلیان مدرن، کاملاً محسوس است و هرگز نمی تواند اتفاقی باشد. آقا خان سوم یعنی «سر سلطان محمدشاه» که 72 سال رهبری فرقه اسماعلیه را برعهده داشت، مشهورترین شخصیت این فرقه به شمار می‌رود.
آقاخان در کنار سارکوزی،کاندولیزا رایس، لورا بوش و ...

وی با پایه گذاری نهادها و مؤسسات اقتصادی و فرهنگی در شبه قاره هند، بنیان شبکه توسعه آقاخان را نهاد. «آقاخان سوم» که از دربار انگلیس، لقب اشرافی "SIR" را دریافت کرده بود، در شکل گیری تاریخ استعماری هند نقش مهمی ایفا نمود. در حال حاضر، کریم آقاخان(آقاخان چهارم) دقیقا همان مسیر را طی می کند و با ترویج اسلام سکولار، روابط بسیار نزدیکی با ملکه انگلستان و دولت این کشور برقرار کرده است. "مارك فن گراندل"،پژوهشگر غربی، طی يك پژوهش گسترده، حوادثي را كه منجر به مدرنيزاسيون اين فرقه شد را بررسي مي‌كند. وي مسائل مهم بسياري را در رابطه با تعامل ميان اين فرقه و جهان غرب از نظر مي‌گذراند. گراندل در كتاب "اسماعیلیه در دوران استعمار" نشان مي‌دهد كه چگونه تعامل ميان دولت بريتانيا و اسماعيليه نزاري، هم براي اين فرقه و هم براي سياست استعماري مفيد واقع شد.  
 
 
آقاخان چهارم در کنار ملکه انگلستان- آقاخان سوم که از دربار انگلیس، لقب اشرافی "SIR" را دریافت کرده بود، در شکل گیری تاریخ استعماری هند نقش مهمی ایفا نمود.

3- کریم آقاخان و سکوت در مقابل کشتار انسان های بی گناه
در روزگاری که بسیاری از مردم جهان، با ادیان و نژاد های مختلف، در مقابل جنایت های بشری دست به اعتراض می زنند و هیچگاه سکوت و بی تفاوتی را بر نمی تابند، رهبر فرقه انحرافی اسماعیلیان نزاری آقاخانی که به ظاهر خود را یک منجی برای بشر معرفی می کند، هیچگاه درخصوص کشتار مردم بی گناه در کشورهای مسلمان موضع گیری نکرده است. وی روابط نزدیکی با سران رژیم صهیونیستی دارد و با ژستی مضحک در کنار شیمون پرز می ایستد و با وی عکس یادگاری می گیرد. اصلا برایش مهم نیست که چه بر سر مردم فلسطین، سوریه، افغانستان، عراق، پاکستان، بحرین و دیگر کشورهای جهان می آید.

  نورمن فاستر، سرپرست پروژه تخریب مسجد الحرام و طراح برج های جنجالی ابراج البیت، عضو ثابت کمیته راهبردی جایزه معماری آقاخان است. کریم آقاخان به فاستر افتخار می کند.
 
4- بنیاد آقاخان و تخریب مسجد الحرام
در حال حاضر سران وهابی عربستان سعودی، کمر به تخریب مسجد الحرام بسته اند. در ظاهر، فقط وهابیون در این ماجرا مقصر می باشند، ولیکن مجریان این پروژه ننگین، در زیر پرچم کشورهای غربی و علی الخصوص انگلیس، به اقدامات خود ادامه می دهند. یکی از طراحان اصلی در این ماجرا، نورمن فاستر، معمار مشهور انگلیسی می باشد. وی عضو اصلی کمیته راهبردی جایزه معماری آقاخان می باشد. نورمن فاستر سرپرست پروژه تخریب مسجد الحرام و طراح برج های جنجالی "ابراج البیت" در کنار خانه خدا می باشد. تخریب مسجد الحرام مورد اعتراض مذاهب اسلامی و مسلمین جهان قرار گرفت. اما دریغ از یک واکنش از سوی فرقه انحرافی آقاخان. 


  کریم آقاخان می گوید "گرچه ریشه های این مسابقه در توجه به وضعیت معماری اسلامی نهفته است، ولیکن این جایزه، خود را متعهد به روح پلورالیسم و تکثرگرایی می داند". آقاخان با رویکردی سكولار به زندگى خود ادامه مى دهد و جوانان اسماعيلى را تشويق مى كند كه به اين سبك روى آورده و در فضایی فارغ از اعتقادات دینی زندگى کنند.

5- بنیاد آقاخان و بیداری اسلامی
کریم آقاخان که خود را رهبر یک فرقه اسلامی می داند، در طی سالیان اخیر و در جریان بیداری اسلامی مسلمانان جهان چه نقشی را ایفا کرده است؟ او با تاسیس موسسه خیریه در حمایت از کودکان جهان، نمایشی غیر واقعی از یک منجی را به رخ جهانیان کشیده است. این ادعایی بیش نیست؛ زیرا "کریم آقاخان" در وقایع بین المللی که با مسلمانان رابطه ای تنگاتنگ دارد هیچگونه اظهار نظر و فعالیتی که به نفع مسلمانان باشد، انجام نداده است. در حال حاضر، رهبران مذاهب اسلامی جهت سفر به اروپا و آمریکا و انجام فعالیت های تبلیغی با شرایط بسیار سختی روبرو هستند. اما کریم آقاخان،بدون هیچگونه ممانعتی به سفرهای متعدد خود مشغول می باشد. قطعا اگر وی تصویری واقعی از حقایق اسلام را برای جهانیان نمایش می داد، چنین برخوردی با وی صورت نمی گرفت. بنابراین این رفتار، این حقیقت را ثابت می کند که کریم آقاخان، هیچ خطری برای کشورهای سلطه گر غربی ندارد و ماموریت های وی فقط و فقط باعث ایجاد انحراف در صفوف مسلمانان و خوش خدمتی در جهت شکل گیری اهداف استعمار نو در راستای اسلام ستیزی می باشد.


  یکی از جوایز این مسابقه به پروژه معماری و مرمت بازار تاریخی تبریز تعلق گرفت. پروژه ای که پیش از این تمامی مراحل استاندارد جهانی را طی کرده بود و در مردادماه 1389 به عنوان نخستین بازار جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید و دیگر نیازی به این نمایش مضحک نداشت و این فرقه انحرافی آقاخان بود که به اعتبار این اثر تاریخی نیاز داشت.

 
مسابقه بنیاد صهیونیستی آقاخان با ذوق زدگی و بوق و کرنای رسانه هایی همچون "بی بی سی فارسی" و "رادیو زمانه" در کنار برخی نشریات اصلاح طلب در داخل کشور مواجه شد و القابی چون مهم ترین جایزه معماری جهان به آن اطلاق شد. 
 
 
*سخنی با آقای سید محمد بهشتی
جناب آقای سید محمد بهشتی، ما به هیچ عنوان مخالف حضور بین المللی در عرصه های مختلف علمی و تخصصی نیستیم و نخواهیم بود. برای ما افتخار بزرگی است که نام کشورمان در عرصه های مختلف بدرخشد و همیشه در صدر باشد. اما به همان اندازه برایمان مهم است که این صدرنشینی در کجا و توسط چه کسی و با چه هدفی صورت می گیرد؟ سابقه سیاه فرقه صهیونیستی آقاخان، پیش از آنکه یک افتخار برایمان باشد، یک لکه ننگ خواهد بود. فرقه ای که فقط و فقط به مطامع و منافع یک سویه خود می اندیشد. یک دلیل بر این مدعا، مراسم سالانه وزن‌کشی آقاخان‌ها با طلا و الماس بوده است. در این مراسم، آقاخان را به عنوان امام اسماعیلیان وزن کرده و هم وزنش از پیروانش طلا و الماس می‌گرفتند. این خوی استعمارگری همواره در رفتار سران این فرقه وجود داشته است. بعید به نظر می رسد که شما از سوابق این فرقه انحرافی بی اطلاع بوده باشید.  
 

آقاخان در کنار هیلاری کلینتون

بخش فرهنگی شبکه آقاخان مسئولیت مرمت و بازسازی آثار تاریخی افغانستان و تاجیکستان را جهت نفوذ در افکار عمومی و نخبگان فرهنگی این دو کشور، تدارک دیده است. این موضوع در کنار مزایا و منافع مادی این پروژه ها، برای آقاخان بسیار مهم است.

آقای بهشتی، یکی از جوایز امسال به پروژه معماری و مرمت بازار تاریخی تبریز تعلق گرفته است. پروژه ای که پیش از این تمامی مراحل استاندارد جهانی را طی کرد و در مردادماه 1389 به عنوان نخستین بازار جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده بود و دیگر نیازی به این نمایش مضحک نداشت و این فرقه انحرافی آقاخان بود که به اعتبار این اثر تاریخی نیاز داشت.

جناب بهشتی، رفتار بنیاد معماری فرقه انحرافی آقاخان بدین گونه است که در هر دوره، پس از اهدای جوایز، مذاکرات جدی و اساسی خود را با برندگان درخصوص حضور در پروژه های معماری و دیگر برنامه های مرتبط اعلام می کند. اعطای جایزه مذکور، این شائبه را تقویت می کند که بنیاد معماری فرقه انحرافی آقاخان در صدد حضور مجدد در پروژه های میراث فرهنگی کشورمان می باشد اتفاق تلخی که در گذشته و در زمان مدیریت مدیران فعلی میراث فرهنگی در کشورمان رخ داده بود.   
 


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 129
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 22
  • محمد مهدي ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    15 7
    مشخص نيست دشمني شما با دولت تا كجا ادامه دارد كه موضوعات فرهنگي رو هم با پافشاري نخ نما قصد داريد به صهيونسيم «كه هيچ ربطي هم با اين شيكه نداره» نسبت بديد! شما مشكلتون جايي ديگه است!
  • yaser ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 2
    ان الله مع الصابرین
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    4 3
    عزیز دلم شما باید استوار باشید اگر بناست یک بنیاد فکسنی آقاخان که همه چیزش معلومه بیاد شما رو نابود کنه پس شما چکاره هستید؟ قوی باشید این قدر با «جلوگیری» مشکلاتتون رو حل نکنید این ها موقتی است اگر رقابت ماشین خارجی نباشه ماشین داخلی شما جاش توی آشغال دونیه
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    4 2
    بابا شبکه خبر نشون داد دیگه همه چی روبه اصلاح طلبا نچسبونید
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 2
    داداش! یه چهار سال بی خیال شو!
  • علیرضا ۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 0
    آقای محمد مهدی،واقعیت تلخه و متاسفانه تو خودتو به خواب زدی.بیخودی دفاع نکن
  • محمدباقر ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    3 3
    من نمیدونم چرا یه عده، بیخودی از این فرقه ی منحرف دفاع میکنن.چرا چشماتونو روی حقیقت بستید؟؟
  • ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    250 هزار دلار هم رقم خوبیه برای عده ای
  • بابک ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 3
    درود بر مشرق.اگر تمام مستندات هم ارائه بشه، باز یه عده ای از دوستان غافل، انگ متوهم بودن رو به سایت میزنن. با افتخار میگم که درود بر مشرق
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    Bikhial inghadr sakht nagir
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    بازهم همه چیز زیر سر صهیونیست هاست.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 1
    خيلي احمقي
  • مهدی ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    و مشخص نیست شما تا کی چشمانتان را بر اشتباهات و انحرافات دیگر بسته و چون کبک سر در برف برده اید اگر نقدی دارید بسم الله و گرنه چشمانتان را بر واقعیت نبندید
  • ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    4 0
    مقاله مشرق استدلال داشت یا نداشت؟ اگر داشت جوابش را بدهید نه اینکه مسخره کنید اگر هم استدلال نداشت بگین کجاش بدون استدلال بود.
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    خیلی عقب مانده مغزی هستند.
  • مصطفی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 0
    این رجال که اصلاح طلبشان می خوانید، یا بی خبرن یا خودشون رو زدن به بی خبری. کسی که خودشو به دشمنای اسلام بچسبونه چطوری می تونه ادعای حمایت از طرحهای اسلامی رو داشته باشه.مضحکه
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    یعنی دارید سوال می کنید ؟ یا دارید دستور می دهید که باز نگردد - بعد اولش یک صهیونیستی اضافه می کنید تا قبل از دادگاه محکوم کرده باشید - خدا بزند به کمرتان که مملکت را با این کارها ویران کردید - لعنت خداوند بر شما سلفی ها و تکفیری های شیعه
  • ایرانی ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 2
    نمی دانم چرا به روابط دوستانه بشار اسد با اقاخان چهارم و احترام نصیریان(علویان) و دروزیان سوریه(حامیان بشار اسد) به ایشان اشاره نمی کنید و اگر این فرقه انحرافی چرا به درگیری ای که همین امروز در استان حما سوریه بین ارتش ازاد سوریه و اسماعیلیان در جریان است اشاره نمی کنید ایا اسماعیلیان ای که دارند با تروریست ها می جنگند عامل اسراییل هستند.
    • غلامی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
      0 0
      سلام. دقیقاً همین طور است.
  • Amir ali ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 2
    مدير مسئول سايت مشرق جاي بسي تاسف است از اين همه مطالب كذب و دروغي كه مي نويسي البته از شما بيشتر از اين انتظار نيست چون دشمن سخن نيك نگويد هرگز............. خداوند شما را به راه راست و حقيقت راهنمايي كند
  • ایرانی ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    2 0
    سید محمد بهشتی 750 میلیون تومان از اقا خان جایزه گرفت و نمک گیر شد .
  • فرشاد ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    نه اصلاح طلب نه اصولگرا بلکه مومن باید کیس(kayyes) باشد طبق حدیث نبوی. و دشمنان قرآن و اهل بیت رو به دوستی بگیرد.
  • رضا ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    اخه بیچاره یه کم برو مطالعه بکن تاریخ جهان و ایران و اسلامو حداقل چیزای بدیهی رو یاد بگیری بنده که سالهاست دارم مطالعه می کنم متوجه می شم مشرق چی گفته لطفا برو مطالعه کن زوئ رد نکن زودم تایید نکن با علم رد کن و با علم هم تایید کن اینجوری کشور رشد می کنه الان با این نگاهی که تو داری این همون انگ زدنیه که خودتون قبول ندارید حواستون هست تو عمل خودتون انگ زن هستید
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    وقتی جایزه ازش بگیرند یعنی قبولش دارند
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    نه اینکه بهار روزنامه اصلاح طلب ها نیست؟!
  • حسین ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    متاسفم براتون با این برداشت های بیهوده!!
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    روحانی متشکریم!!!!!1
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    مشاوره روانی هم چیز بدی نیست. گاهی لازمه. خدا بیامرزه دائی جان ناپلئون رو. اون هم اگه زودتر مراجعه می کرد اون همه بدبختی نمی کشید.
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    من ده سال در میراث فرهنگی
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام خواستم خبر بدم که من امروز صبح یک سهیونیست را دیدم داخل کیسه های زباله ی درمنازل را ؛ با کجکاوی تمام نگاه میکرد
  • ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ji
  • محمدمهدی(واقعیه منم) ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اولاً رابطه با محافل صهیونیستی ربطی به دشمنی با دولت تدبیر و امید نداره و حتی اگر آقای احمدی نژاد هم با اینجور محافل نشست و برخاست میکرد ما هم همین طور اعتراض میکردیم،ضمناً با اسم منم نظر نگذار!!!
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    راست ميگيد اين مديران ميراث فرهنگي سياست وادادگي دارند اينا دولت را بد نام ميكنن همانطور كه مديران سابق اين سازمان در دولت قبلي دولت را بدنام كردند
  • هادی ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اصلا بحث سر این جریان یا اون جریان نیست اصل مطلب هیچ وقت نباید گم شود وسلام
  • آزیلی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    توجه کنیم هیچ جایزه این دستگاه کثیف بی طمع و علت نیست ! دقت بفرمایید فیلم " مادر " ساخته مرحوم حاتمی با آن معانی بالا و هنر ناب را بی توجه عبور کردند - مانند هزاران فیلم فاخر- و فیلم جدایی نادر از سیمین را چون اهداف ایشان را تامین می کرد اسکار دادند !
  • نيما ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    بدون سند چرا تهمت مي زنيد.تو اين 8 سال گذشته ميراث فرهنگي را به گند كشيدند و سكوي پرتاب مفسدان اقتصادي شده بود.
  • رحیم ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    دوست عزیزیه سری به سخنرانیهای امام خامنه ای بزنیدسخنان نابی که هرکدام کتابهای دانشگاهی می شودنوشت یاعلی
  • رحیم ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    جالب بودمشرق عزیزازفرقه تیو صوفی بگید
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    1 0
    آیا شما دست از سر این ملت بر میدارید و این تفکرات بیمارگونه تون رو خاتمه می دید؟
  • یار غریب ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    شبکه خبر !!!!!!!!!
  • علی اکبر ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    همین شخص ( سید محمد بهشتی) را چند روز پیش یعنی در مورخه 14 شهریور 92 در قزوین در دومین همایش تجلیل از نخبگان و چهره‌های ماندگار قزوین به عنوان نخبه و چهره ماندگار معرفی کردند!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    واسه خودت متاسف باش
  • عباس ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 1
    پاشنه آشیل بدنه بنیاد آقاخان در ایران،انتشار تصاویر این مراسم بود و انتخاب تصاویر این گزارش نشان می دهد که مشرق به خوبی به این مسأله واقف بود. رسانه های همسو با آقاخان، تعمدا تصویر لحظه دریافت جایزه توسط سید محمد بهشتی را منتشر نکردند. باریکلا به تیز بینی بچه های مشرق که تصویر اول رو هوشمندانه انتخاب کرد
  • سید ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ای بابا !!! یکی این مبلغه را درست بگوید ببینیم حقیقتا چند است ؟؟؟ یکی میگه 200 یکی 300 شماهم 250 !!! همینه وقتیکه هاپولی میشه اصل قضیه لو میره !!!
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    وقتی حقیقت گفته میشه، دو گروه به جای بحث منطقی، فقط فحاشی می کنند.گروه اول،وابستگان فکری و تشکیلاتی به جریان نقد شده هستند و گروه دوم هم کسانی هستند که رابطه ی تشکیلاتی با جریان ها ندارند و صرفا به دلیل غفلت و ساده اندیشی و سطحی نگری به فحاشی روی می آورند
  • مهدی خرم آبادی ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ناشناس جان, بی خیالی در عالم از خواسته های شیطان و شیطان صفتاست!...ببین قرآن چقدر داره انسان رو خطاب می کنه که چرا فکر و تعقل و سپس عمل به دستورات خدا نمی کنید!...اما شیطان چی ؟
  • مهدی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    صهیونسیت ها دوستان و یاران شیطانند
  • مهرداد ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای بهشتی، شمایی که همیشه به عنوان منتقد،فریاد وامصیبتا سر می دادید،اگر پاسخی دارید، ارائه بدید.البته بعید میدونم که پاسخی منطقی در مورد این اتفاق از سوی شما وجود داشته باشه.به هر حال ما منتظریم
  • حسین ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آخ آخ آخ، این یارو آقاخان خیلی خطرناکه، الان تو تاجیکستان داره کلی خرج می کنه، از ساخت مدرسه و مسجد تا مراکز فرهنگی، اینا اصلا نماز رو به کلی عوض کردند و یه جور دیگه می خونن و اصلا رکوع و سجود ندارند، به شدت هم از سوی ملکه انگلیس و دولت آمریکا حمایت میشن، خطری که فرقه اسماعیلیه داره کمتر از وهابیت نیست. اسم الله و محمد و علی و حسن و حسین و فاطمه (ع) رو سر در مساجدشون هست ولی همه ظاهریه، الان هم تو کشورها با اسم اسلام دنبال شستشو و انحراف هزاران جوان مسلمان در قالب تحصیلات و مساعدت های رایگان به اسماعیلیان هستند.
  • مهدی خرم آبادی ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    خدا شفا عنایت کنه !...تو که نمی دونی سلفی ها و تکفیری ها چطورین چرا برچسب می زنی ؟!!!...این مقاله همش مباحث فکری است تو گر نمی پسندی پاسخ معقول بده !...زیادهم جوش نیار که جوشی شدن بدون تفکر همان تکفیری گری است!
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    عالی بود مشرق
  • امیرحسین ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    با سلام جای عکس جناب خاتمی رئیس جمهور سابق و ایشان خالی است . لطفاً آن را هم بگذارید تا ...
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    منتظر پاسخ میراث فرهنگی هستیم
  • فرامرز تکش ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    از انتشار گزارش محققانه و ارزشمند خبرنامه معتبر مشرق به عنوان یک ایرانی‌ تشکر می‌کنم، زندگی‌ ننگین پدر آقا خان فعلی‌ و ازدواج او با "ریتا هایورث" ستاره بسیار معروف هالیوود در دهه ۱۹۵۰ میلادی در خور توجه است، ثروت افسانه‌ای اینان (آقا خان‌های محلاتی) از محل پرداخت مایملک مردم فرقه اسماعیلیه و به عسرت کشیدن اسماعیلیان در اصل تامین شده، آقا خان‌ها از اعضای بارز فرقه سری و زیرزمینی فراماسون صهیونیستی بوده و هستند
  • کربلا ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    کم کاری از ماهاست که نمی تونیم یه همچین جشنواره ها و مسابقاتی داشته باشیم که در دنیا مطرح باشه. اونوقت لازم نیس با هم بحث کنیم کدوم جشنواره بریم و کدومش رو نریم. یه عده هم که همیشه عافیت طلب و الکی خوش فقط دوس دارن خودنمایی کنن در اسکار و... یه یاعلی بگید جشنواره های عمار و... رو مفصل ترش کنیم
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آقا خان رئیس لژیون الیزه است و مسئول تشریفات کاخ. در هند طرفدارانی داره اما در ایران خیر
  • محمد حسين ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    لازم به ياد أوري است پروژه بازسازي مسجد كوفه هم توسط پيروان همين فرقه در سالهاي اخير انجام شده است
  • محمد ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    به نظرم از آن قماشي هستي كه دوست دارند بگويند لعنت بر شيعه، اما چون برايشان بد مي‌شود مي‌گويند لعنتبر سلفي‌هاغ و تكفيري‌هاي شيعه!!! خيلي خب قماشت كه مشخص شد. فقط اين رو اضافه كنم كه بله هر كس با صهيونيستها باشد محكوم است، چه با دادگاه چه بي دادگاه. دوستي با جلادان عالم، دادگاه نمي‌خواهد.
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    شما خدا را بشناس، بعد از اين حرف‌ها بزن.
  • محمد ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    معلومه كه تير خورده به هدف كه صداي جوجه صهيونست‌ها در اومده. پس مشرق ادامه بده راه پر خطري كه پا در اون گذاشتي رو.
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    شايد برادرت بوده! مي‌آورديش تو!
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    چون تفكر تو بيمارگونه است، اگه دست از سرت برداريم، ملت رو هم بيمار مي‌كني. پس شرمنده! ما بيداريم.
  • محمد ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اتفاقاً بهترين پوششرباي حذف اسلام واقعي، اسلام تقلبي است كه شما با لحني مسخره آن را بيان كرديد. ساخت مسجد و مدرسه و حتي شركت در اعياد مذهبي مسلمانان، از دولت‌هاي آمريكا هم كم نبوده است، پس نتيجه بگيريم آمريكا دغدغه نشر اسلام را دارد؟! اعمال آمريكا در افغانستان را ببينيد. مدرسه مي‌سازد تا پوششي باشد بر غارت منابع اين سرزمين. گرچه مي‌دونم تو ناآگاه نيستي و لحنت نشون ميده خودت خوب اين چيزها رو مي‌دوني، ولي قلبت همراه مستكبرانه.
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    بنیاد آقاخان=اسلام آمریکایی
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    هیچوقت نباید دشمنو دستکم گرفت
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ماست مالی نکن عزیزم.
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    کاملا موافقم
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    یعنی حدود 750 میلیون تومان
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    مشرق، قبولت داریم.کارت درسته
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    و البته غفلت مسئولان مربوطه
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    مشکل عده ای از مخالفای مشرق اینه که تنها به فحاشی رو میارن.
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اگر بیان حقیقت و دفاع از عزت کشور و دین اسلام، میشه عقب موندگی، باشه ما عقب مونده.ولی حواست باشه که روز قیامتی هم هست و ما باید برای تک تک اعمالمون جواب پس بدیم.خدایا عاقبت هممون رو ختم به خیر کن
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    خوشم میاد که مخالفای این گزارش دستشون کاملا خالیه و فقط به فحاشی متوسل میشن
  • ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آیا غیر از شیعه دوازده امامی بقیه فرق شیعه انحرافی هستند و باید دوستی با اهل سنت را بر دوستی با آنها ارحجیت داد؟ پس چرا ایران از شیعه های زیدی در یمن حمایت میکند؟
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    طفلکی کریم آقاخان، آخه صبح تا شب داره برای توقف جنایت های کثیف علیه مسلمونا فعالیت میکنه. از عکس یادگاریش با شیمون پرز معلومه دیگه.مگه نه؟
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    مدیر مسئول محترم سایت مشرق نیوز من از شما بابت بیان حقایق و روشنگری های صادقانه تشکر میکنم.خسته نباشی برادر
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    واقعا نمک گیر شد
  • ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    الکی حدیث جعل نکن فرشاد.این که تو میگی یعنی تساهل و تسامح و ذلت
  • ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آقا فرشاد، یک مومن واقعی، به حقیقت احادیث توجه میکنه نه اینکه به سطحی نگری اکتفا کنه.بیشتر دقت کن
  • ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    باش تا اموراتت بگذره
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    خدا به داد ما برسه. همين يكي رو كم داشتيم. آخه نمي‌شه يك كارشناسي كنند اين آقايون بعد راه بيفتند بروند و جايزه بگيرند.
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام توجه صحیح و درستی بود متشکریم
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    برخی جوایز بین الملی باعث وجه در دنیا می شود ولی جوایز اینچنینی نه تنها باعث افتخار نیست بلکه مایه ننگ می باشد.. تفاوت یک انقلابی و ایرانی با یک نفر که هویت ندارد در همین چیزها است
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اقا خان و دوستانش حتی به شش امام بزرگوار قبل لز امام کاظم ع اعتقاد درست ندارند اشتباه نکنید در اسم خود را هفت امامی می دانند انها عین وهابیت و صهیونیست ها هستند در واقع دشمن تشییع می باشند و دوست نزدیک اسرائیل هستند .
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ازروشنگريهايتان ممنونم
  • سعیدی ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    نمیدانیم چرا دربحث جوایز جهانی خودباخته ودست پاچه عمل می کنیم وبه تبعات سیاسی آن بی تفاوتیم
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    آفرین بر این روشنگری. حقیقتا در این دوره این از اون دست کارهایی هستش که ماندگاره و جلوی ورود منحرفین رو به داخل میگیره
  • ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ممنون که اطلاع رسانی کردید. لطفا این موضوع را با مسئولین در میان گذاشته و برخورد آنها نسبت به این مسئله مهم را نیز اطلاع رسانی کنید.
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    ممنون از اطلاعات باارزشی که دراختیارمون قرار میدید و یاعث میشید که بیشتر به اطرافمون نگاه کنیم و بادقت و با عقل کامل به موضوع ها و اتفاقات اطرافمون فکر کنیم
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    به این میگن روشنگری در حد تیم ملی
  • razi ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    شما هم به جای تخریب و فحاشی یک جایزه ی معماری مثل جایزه ی معماری آقاخان بنا کنید .
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    خب مسلمونا هم یک مسابقه برگزار کنن. چرا مسابقاتی از این دست رو صهیونیست ها برگزار می کنن؟
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
    0 0
    اقا خان ادم عوضی درش شکی نیست ولی باید انصاف در نظر گرفت به خاطر بردن جایزه کامران دیبا فامیل فرح دیبا(البته فرح ام خوب نیست ) با هاش اشنا شدن جایزه مربوط به شوشتر مجتمع مسکونی اگه از مجتمع مسکونی عکس بذاری قشنگه
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    خدا وکیلی این اقازاده ها همه یه مشت گیج و مفت خورن
  • مهدی آرام نژاد ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    بسیار از روشنگری شما ممنون هستم من روزنامه بهار رو میخوندم ، ولی با روشنگری شما دیگه گول این روزنامه رو نمیخورم
  • ناشناس ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    ایشان از سران اصلی فراماسون بین الملل هستند.
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    لطفا درمورد فرقه انحرافی آقاخان و به یغما بردن اموال مردم و پیروانش بیشتر اطلاع رسانی کنید
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    وطن فروشی
  • با انصاف ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    کجا هستند شیخ بهایی ها تا معماری اسلامی رو معنا کنند والا مهندسین معماری ما که فقط بلدن میلگردشو کلفت کنن یا ستون هاشو بیشتر کنن
  • مح ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    هوشیار بودن لازمه
  • بنده خدا ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    برادر عزیزم این آقا همراه با همسرش خانم لیدی کریجتون استوارت سالی یک مرتبه هموزنشان طلا از طرفدارانشان پاداش می گیرند
  • محسن ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    اينقدر اين مزخرفات پوچ تو كله هاتون رو به چيزاى بى ربط ربط ندين فقط مونده بود به معمارى گير بدين كه اونم حل شد رفت پى كارش
  • ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    عالی
  • میثم ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    مسئولین دولتی باید پاسخگو باشند
  • ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    فقط جون عزیزترینت بدون مطالعه حرف نزن همه اینا که گفتین از روی نا اگاهی فکنم به عنوان یک مسلمان بدونید گناه تهمت چیه خدا همه را به راه راست هدایت کنه
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    750 میلیون رو ول کن 12000 میلیارد رو بچسب
  • ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    همه اسماعیلیها که آقاخانی نیستن مجیــدجان!
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    یعنی دقیقا مخالف نص قرآن؟!
  • ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    یعنی میخواستی بگی تو اسرائیل زندگی میکنی؟
  • ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    دوست عزیز ای کاش میگفتی کدوم مطلب کذب بود تا ماهم میفهمیدیم !!! شاید اون عکس ها فتوشاپن . ....خداوند شما را به راه راست و حقيقت راهنمايي كند
  • ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    میشه به ما بگی دقیقا برا چی تاسف میخوری ؟ یه سری مطلب که مستنداتش با یه سرچ تو گوگل پیدا میشه تاسف نداره ! بلکه طرز تفکر شما تاسف داره.
  • ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    شما به جای این ترول بازی ها برو یه مقداره رو سوادت کارکن تا بتونی صهیونیست رو درست بنویسی .
  • ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    خوب اون هشت سال گذشته ارتباطش با این مطلب چیه ؟
  • ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    تئو سوفی درسته .
  • sadat ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    1 0
    مخاطبانی که مخالف این مطالب و این مقاله هستید ،صرفا جهت کامنت گذاشتن یا عناد کورکورانه بحث نکنید ،اگر یک کم به خودتون و سرزمینی که در اون زندگی میکنید علاقه و غیرت دارید ،برید تحقیق کنید و با استدلال حرف بزنید، دوره غفلت نیست
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    تساهل و تسامح و پلورالیسم یعنی ذلت و خواری در مقابل زورگویی کشورهای غربی
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    معماری چه ربطی به دین داره که اینقد مغزها رو شستشو می دید بعضیا فقط منتظرن دیگران براشون فکر کنن خودشون فکر نمی کنن
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
    0 0
    احسنت
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خیلی خوب بود
  • nashenas ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    چرا اين مسابقه را ايران اسلامي برگزار نمي كنه و سايت مشرق هم اخبار ش را پوشش بده يه پولي به جيب بزنه و خيالش راحت شه از دست غريبه ها جناب مشرق بدان تهمت و دروغ از زنا بدتراست ميدانم كه چاپ نمي كني ولي مرد باش دروغ حقيقت ها را ببين مثل كبك سر در برف فرو نكن
  • محمد ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۱
    0 0
    درود بر مشرق از مسئولینی که رفتند این جایزه کذایی را گرفتند و آنهایی به این افتخارهای پوشالی فخر می کنندو بوق و کرنا راه می اندازند باید در مقابل شهدا ٫ مردم و امام جواب بدهند مشکل اینجاست که ما اگه خود را باور داشته باشیم و به هدف و آرمان مان یقین داشته باشیم نیازی به اعتبار افزایی آنهایی که همه تلاششان برای از بین بردن آرمان ما هستند نداریم گرفتن این جایزه به بنیاد آقاخان اعتبار داده است از این باید توبه کرد و عذخواهی نمود و به مردم هم گفت که این افراد چه اهداف استعمارگرانه و انحرافی را دنبال می کنند. از مردم عزیز و جوانان و دانشجویان می خواهم آگاه باشند و مسائل را به سایرین تبین کنند بصیرتی که حضرت آقا عنوان می فرمایند در این مسائل تجلی می کند
  • کاوه ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    1 1
    اخر این فرقه برمیگردد به قرن دوم هجری .یعنی ۱۲۰۰ سال پیش .اینها بازماندگان پیروان حسن صباح هستند.هر موضوعی را نمی توان به انگلستان بست . این حرفها از کجا میاید.دودمان انها ۲۰۰ سال در مصر حکومت داشتندو نزاریان هم که از انها بریدند ۱۰۰۰ سال پیش در الموت ساکن شدند.
  • ترانه ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    0 0
    عالی بود
  • مهسا ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    واسه چی
  • آریو IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
    0 0
    بسیار عالی جوابش را دادی،درود بر شما
  • آریو IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
    0 0
    بسیار عالی جوابش را دادی،درود بر شما
  • آریو IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
    0 0
    بسیار عالی جوابش را دادی،درود بر شما
  • آریو IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
    0 0
    بسیار عالی جوابش را دادی،درود بر شما
  • AE ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    0 2
    چقد بیسواد و بیچاره هستی که آقاخان صلح طلب رو به صهیونیست ربط میدی خداروشکر مردم دیگ چشم بسته چیزیو قبول نمیکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس