کد خبر 250819
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا اعلام‌ کرد، به حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 فکر می‌کند ولی در عین حال عملگرا و واقع‌بین است.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا افزود، تمام تلاش خود را برای دفاع از ارزش‌ها و سیاست‌هایی که معتقد است به نفع کشور هستند، به کار خواهد گرفت.
 
کلینتون گفت، همچنان در حال بررسی عواملی است که روی تصمیم نهایی وی تأثیر خواهند گذاشت ولی زمان اعلام این تصمیم را مشخص نکرد.
 
وزیر امور خارجه پیشین آمریکا تأکید کرد: من اصلا عجله ندارم. فکر می‌کنم این یک تصمیم جدی است که نباید ساده تصور شود و نباید درباره آن عجله کرد.
 
وی تصریح کرد: تا انتخابات بیش از سه سال مانده و من هنوز نمی‌دانم کاندید شدنم برای کشور خوب باشد یا خیر.
 
کلینتون در صورت تصمیم‌گیری برای حضور در انتخابات، به احتمال زیاد گزینه اصلی دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 خواهد بود.
 
به گزارش آسوشیتدپرس، دیگر نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سوی دموکرات‌ها شامل جو بایدن، معاون باراک اوباما، اندرو کومو، فرماندار نیویورک و مارتین اومالی، فرماندار مریلند هستند.
 
کلینتون در پاسخ به این سوال که آیا به نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری فکر می‌کند، گفت: بله فکر می‌کنم ولی در عین حال عملگرا و واقع‌بین هستم. فکر می‌کنم ایده خوبی درباره چالش‌های سیاسی و دولتی پیش روی کشور دارم.
 
وزیر امور خارجه سابق آمریکا گفت، دوستی وی با اوباما پابرجا است و در زمینه مطرح کردن مسائل با او احساس راحتی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس