کد خبر 241557
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷

فیلم سینمایی «جابه‌جا» ساخته علی توکل‌نیا با موضوع طنز تاکنون توانسته است به فروش ۶۰۰ میلیونی در تهران و شهرستان دست یابد.

به گزارش سرویس فرهنگی مشرق به نقل از فارس، فیلم سینمایی «جا به جا» با موضوع کمدی در کنار فیلم‌های اجتماعی در اکران عید فطر قرار گرفت، با پیش‌بینی‌های صورت گرفته قرار بود یکی از پدیده‌های عید فطر باشد، اما فیلم با اقبال آنچنانی مواجه نشد.

«جا به جا»  تاکنون در تهران به فروش 360 میلیون تومانی دست یافته  و در شهرستان‌ها این فیلم به فروش 240 میلیون تومانی نایل شده است. این در شرایطی است که هفته اول و همزمان با ماه مبارک رمضان فیلم در تهران با فروش 85 میلیون تومان روبرو شد و در هفته دوم نمایش که همزمان با عید فطر بود 165 میلیون تومان در تهران فیلم فروش داشت.

در حالی که سال گذشته فیلم «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» که به واقع پدیده اکران بود در روزهای پنج شنبه و جمعه با بلیطی ارزان‌تر از امسال روازنه به فروش 160 یا 150 میلیون تومان دست یافت.

برخی از فیلم‌ها با توجه به سوژه و محتوا در هفته‌های اول ممکن است به فروش مناسب دست یابند، اما در هفته‌های بعدی به دلیل محتوای نامناسب نمی‌توانند با مخاطب همراه شوند و تبلیغات گسترده هم در اقبال مخاطب بی تاثیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس