کد خبر 201947
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

يهوديان مدعي اند كه آلمان هيتلري رسما درصدد حذف نژاد يهود و كشتار همه يهوديان بوده است و از اين رو سياست‌هاي رسمي اين كشور در دوران حاكميت هيتلر مبني بر كشتار همه يهوديان بوده است.

به گزارش مشرق، در اهميت و ضرورت بحث از هولوكاست همين بس كه حساسيت اين موضوع در كشورهاي مختلف اروپايي و آمريكا و تاكيد فراوان و غيرمتعارف يهوديان و صهيونيستها از اين، به ظاهر واقعه تاريخي، يك اسطوره بزرگ و پرمنفعت براي يهوديان ساخته است. حساسيت اين موضوع در نزد آنان به حدي است كه در بسياري از كشورها همچون استراليا، فرانسه، سوئيس، كانادا، آلمان، رژيم صهيونيستي و اتريش عليه محققاني كه به رد آن پرداخته‌اند قانون وضع شده است.

هدف از مطلبي كه در پي مي‌آيد ابهام‌زدايي از ماجراي هولوكاست و طرح برخي از جوانب نكاويده اين موضوع است كه به اجمال مطرح خواهد شد.
 
جنگ جهاني دوم كه از سال 1939 آغاز گرديد و تا سال 46-1945 تداوم يافت، جنگي به مركزيت اروپا بود كه ديگر نقاط جهان را به مصائب خود مبتلا نمود. در اين جنگ آلمان ناسيونال سوسياليست (نازي) به همراه ايتالياي فاشيست و امپراطوري ژاپن مجموعه دول محور را تشكيل مي‌دادند كه در برابر آنها فرانسه، انگليس و چين (به همراه كشورهاي شوروي و آمريكا كه بعدا به آنها ملحق شدند) مجموعه متفقين را تشكيل دادند.

در اين جنگ خانمان‌سوز، تقريبا تمامي بخش‌هاي اروپا به همراه قسمت‌هاي مهمي از آسيا و آفريقا دستخوش جنگ و درگيري شد و آمار تلفات مستقيم و غيرمستقيم اين جنگ از مرز ميليونها نفر گذشت. در اين جنگ بيشترين خسارتها و تلفات متوجه آلمان، شوروي، ژاپن، چين و سپس ديگر كشورهاي اروپايي گرديد و در اين ميان كمترين ميزان خسارات و تلفات را ايالات متحده آمريكا متحمل شد حال آنكه منفعت اين جنگ بيش از همه به اين كشور رسيد.


آدولف هیتلر
یهودیان مدعی هستند هیتلر 6 میلیون از آنها را خفه کرده و سوزانده است


ماجراي ادعايي هولوكاست به همين دوران از تاريخ اروپا باز مي‌گردد و يهوديان مدعي‌اند كه در طول سال‌هاي جنگ جهاني دوم دولت آلمان هيتلري براساس تفكرات ضديهودي شخص هيتلر و نگاه نژادپرستانه حاكم بر شخصيتش، او ابتدا دستور جمع كردن يهوديان آلمان و ديگر كشور‌هاي تحت تصرف اين كشور را به اردوگاه‌هايي خاص صادر نمود و پس از متجمع كردن يهوديان در اين اردوگاه‌ها دستور كشتار جمعي آنها را صادر نموده است.

مهمترين ادعاهاي يهوديان در اين زمينه عبارتند از:

سياست رسمي دولت آلمان بر كشتار جمعي يهوديان

يهوديان مدعي‌اند كه آلمان هيتلري رسما درصدد حذف نژاد يهود و كشتار همه يهوديان بوده است و از اين رو سياست‌هاي رسمي اين كشور در دوران حاكميت هيتلر مبني بر كشتار همه يهوديان بوده است. 


هاینریش هیملر (رییس گشتاپو) نفر سمت چپ
يهوديان مدعي اند كه آلمان هيتلري رسما درصدد حذف نژاد يهود و كشتار همه يهوديان بوده است


راه‌حل نهايي
يهوديان در اين ادعاي خود به عبارت «راه‌حل نهايي»  (Final Solution) كه در برخي اسناد دوران نازيسم آمده است، استناد مي‌كنند و مدعي‌اند كه منظور از راه حل نهايي مساله يهود، كشتار دسته جمعي همگي آنها بوده است.


عده‌ای از زندانیان در اردوگاه‌های کار آلمان در اواخر جنگ
 
رفتار ویژه
علاوه بر اين يهوديان به عبارت «رفتار ویژه» (Special Treatment) كه در اسناد نازي آمده است، استناد مي‌كنند و مدعي‌اند كه رفتار ویژه مورد نظر مقامات آلمان هيتلري همانا كشتار دسته‌جمعي و نسل‌كشي نژاد يهود بوده است.از اين طريق يهوديان مدعي شده‌اند كه ميليون‌ها يهودي در دوران حاكميت نازيسم در آلمان هيتلري كشته شده‌اند.


زندانیان اروگاه داخائو لحظاتی پس از آزادی
به روحیه شاد و وضعیت جسمی سالم زندانیان دقت کنید


6 ميليون يهودي
هر چند جمع آمارهايي كه براي كشتار صورت گرفته در هر اردوگاه از سوي يهوريان ارائه مي‌شود، گاه از ده ميليون نيز بالاتر مي‌رود. اما با گذشت زمان يهوديان بر سر 6 ميليون كشته خود به توافق رسيده‌اند و اكنون با قاطعيت اعلام مي‌كنند كه بيش از 6 ميليون يهودي در اردوگاه‌هايي كه خود آن را اردوگاه‌هاي مرگ مي‌نامند، كشته شده‌اند.

يهودي سوزي
عبارت «هولوكاست» يا «شواه» كه يهوديان براي اين ماجرا به كار مي‌برند، دلالت دارد كه كشتار يهوديان از طريق سوزاندن اجساد آنان صورت مي‌گرفته است. (هولوكاست به معني قرباني كردن از طريق سوزاندن است). به عبارت بهتر مكانيسم نسل‌كشي ادعايي براي دوران آلمان هيتلري اين است كه نازي‌ها براي كشتار يهوديان از اتاق‌هاي گاز و كوره‌هاي آدم‌سوزي استفاده مي‌کردند.

اتاق‌هاي گاز
چنان كه مدعيان هولوكاست بيان مي‌دارند، اكثر قريب به اتفاق اين 6 ميليون يهودي از طريق فرستاده شدن به اتاق‌هايي شبيه به حمام كشتار مي‌شدند. در اين اتاق‌ها، كپسول‌هايي حاوي گاز كشنده زيكلون B قرار مي‌گرفته ( و يا از طريق دوش حمام اين گاز به اتاق وارد مي‌شده است) و در مدت كوتاهي همه افراد متراكم شده در اين اتاق‌ها بر اثر اين گاز سمي خفه و كشته مي‌شدند. پس از كشتار مورد ادعاي يهوديان، سربازان نازي اجساد اين كشته شدگان را به كوره‌هايي منتقل مي‌كردند كه در آنها اين اجساد سوزانده مي‌شدند.

چرا هولوکاست را افسانه می‌خوانیم؟+تصاویر
کوره‌هایی که طبق افسانه هولوکاست اجساد یهودیان در آن سوزانده می‌شد
 
منافعي كه يهود از اين ماجرا مي‌برد
امروزه هولوكاست به صنعتي پر سود براي يهوديان بدل شده است. « صنعت هولوكاست» نامي است كه در اثر منافع بسيار زياد اقتصادي اين امر براي يهوديان، به آن اطلاق شده است. منافع اقتصادي هولوكاست تنها به جريمه‌هاي چندين ساله اي كه كشور آلمان بايد به رژيم صهيونيستي و يهوديان بپردازد و تا سال 2030 نيز ادامه خواهد داشت، محدود نمي‌شود. هولوكاست اكنون به توجيهي براي جلب كمك‌هاي اقتصادي فراوان، تسهيلات اقتصادي چشمگير و امكانات مالي و اقتصادي قابل توجهي تبديل شده است كه كشورهاي غربي در اختيار يهوديان صهيونيست قرار مي‌دهند. علاوه بر منافع اقتصادي، اين صنعت پر سود، منفعت‌هاي ديپلماتيك و بين‌المللي فراواني را نيز براي صهيونيست‌ها به ارمغان آورده است. حمايت بين‌المللي و ديپلماتيك آمريكا و ديگر كشورهاي غربي از رژيم صهيونيستي در مجامع بين‌المللي و افكار عمومي داخلي اين كشورها از طريق هولوكاست توجيه مي‌گردد.

مظلوم نمايي تبليغاتي كه زير بناي اصلي ماجراي هولوكاست و سود اصلي آنها از اين ادعاست نه تنها منفعت‌هاي ذكر شده را به دنبال دارد، بلكه از اين طريق افكار عمومي دنيا را به گونه‌اي شكل‌دهي مي‌شود كه يهوديان را انسان‌هايي بدون سرزمين، آواره و تحت ستم نشان مي‌دهد كه براي جلوگيري از تكرار جنايات ادعا شده در مورد آنها بهتر است در گوشه‌اي از دنيا سرزميني به آنها اختصاص يابد و اين توجيه دقيقا استفاده‌اي است كه يهود براي غصب فلسطين و بنيانگذاري دولت يهود از آن بهره مي‌برد. 

چرا هولوکاست را افسانه می‌خوانیم؟+تصاویر
اردوگاه آشویتس از جمله اصلی‌ترین اردوگاه‌های کار اجباری یهودیان

توجيه اعمال رژيم صهيونيستي و پرده‌پوشي جنايات فراوان صورت گرفته از سوي اين رژيم يهودي و نيز مخفي كردن نسل‌كشي صورت گرفته توسط يهوديان در فلسطين، همه و همه به مدد صنعت پر سود هولوكاست صورت مي‌گيرد.  

 
دلايل رد ادعاها
در جواب به اين سوال كه آيا دولت آلمان هيتلري اساسا قصد كشتار يهوديان و تصفيه نژادي آنان را داشته است يا خير توجه به نكات زير مي‌تواند راهگشا باشد؛

شخص هيتلر مطابق اسناد و تاريخ‌نگاري‌هاي موجود احساسات ضد يهودي از خود بروز مي‌داده است، اما سابقه زندگي شخصي او نشان مي‌دهد كه اساتيدي يهودي داشته و بسياري از تعليمات خود را از يهودياني كه از آنان درس مي‌گرفته و آثار ايشان را مطالعه مي‌كرده اخذ كرده است. علاوه بر اين در دوران جنگ جهاني دوم و همان زماني كه يهوديان مدعي‌اند كه هيتلر مشغول كشتار ميليون‌ها يهودي بوده است، سران و بزرگان يهود همانند بن گوريون و .... با شخص هيتلر رابطه داشته و حمايت‌هاي فراواني از او نموده‌اند. اين امر به حدي جدي بود كه دولت شوروي پس از شكست نظام هيتلري و اتمام جنگ، ديويد بن گوريون را به عنوان يكي از جانيان نازي دستگير و براي مدتي زنداني مي‌كند.

نكته ديگري كه بايد به آن توجه داشت منابع مالي ثروتمندان يهودي است كه در اختيار رژيم نازي قرار ميگرفته است و اكنون اسناد و شواهد ‌فراواني از همكاري ثروتمندان و چهره‌‌هاي شاخص يهودي با آلمان هيتلري موجود است. بنابراين شواهد آيا مي‌توان پذيرفت كه هيتلر در عين چنين همكاري وسيعي با متنفذين يهودي، دست به نسل‌کشي آنان مي‌زده است. آيا طبيعي نبود كه هيتلر ابتدا همه متنفذين يهودي را سر به نيست و اموال ثروتمندان آنان را ضبط كند.

چرا هولوکاست را افسانه می‌خوانیم؟+تصاویر
یکی از کمپ‌ها یا اردوگاه‌های کار اجباری مخصوص زنان یهودی

در مورد ادعاهاي صورت گرفته در مورد Final Solution و Special Treatment نيز بايد اظهار داشت بررسي‌هاي اسنادي صورت گرفته از سوي محققان، حاكي از آن است كه هيچ دليلي در دست نيست كه بتوان راه حل نهايي و برخورد مخصوص را به معني كشتار جمعي يهوديان و نسل‌كشي آنها گرفت. شاهد واضحي كه در رد اين امر مي‌توان ارائه كرد وجود اتاق‌هاي عمل جراحي و كثرت اسنادي است كه نشان مي‌دهد در همان دوران يهودي‌كشي ادعايي يهوديان، در اردوگاه‌هايي كه آنها مدعي اند يهوديان بر اثر دستور «راه‌حل نهايي» سوزانده مي‌شده‌اند، عمل‌هاي جراحي براي مداواي برخي از بيماران يهودي صورت گرفته است. نفس وجود تجهيزات و ساختمان‌هاي بيمارستاني و صورت گرفتن اين عمل‌هاي جراحي نشان مي‌دهد كه سياست رسمي دولت آلمان هر چه بوده است كشتار جمعي و سوزاندن دسته‌جمعي يهوديان نبوده است.

علاوه بر اينها پروفسور كارلو موتوینو از محققان اروپايي با بررسي همه اسناد به جا مانده از دوران آلمان هيتلري در مورد اردوگاه آشويتس (كه يهوديان آن را بزرگترين محل يهودي‌كشي معرفي مي‌كنند) و بررسي لفظ Special Treatment در اين اسناد نشان مي‌دهد كه اين لفظ در جاهايي از اين متون و اسناد تكرار شده كه اصولا نمي‌توان معناي اصلي و يا حتي ضمني آن را كشتار يهوديان دانست. نتايج اين تحقيق هم اكنون به صورت كتابي قابل توجه در دست است.

اما در رد رقم ادعايي يهوديان (6 ميليون) نيز تحقيقات فراواني صورت گرفته است. اولين نكته‌اي كه در رد اين ارقام مي‌توان ذكر كرد، تناقض‌گويي‌هاي فراوان يهوديان دراين زمينه است به گونه‌اي كه در مورد كشتارهاي صورت‌گرفته تنها در يك اردوگاه ارقامي از 9 ميليون نفر تا 750 هزار نفر را ذكر مي‌كنند و براي آنها شواهد و مستندات ارائه مي‌كنند. اين تناقض‌گويي به حدي است كه همه اين ادعاها را زير سوال مي‌برد و تحقيقات فراوان صورت گرفته در اين زمينه نشان مي‌دهد كه اين شواهد و مستندات كاملا متناقض، ساختگي و جعلي هستند.

اما از اين تناقض گويي ها كه بگذريم بررسي‌هاي دموگرافيك (جمعيت شناختي) يهوديان اروپا پيش و پس از جنگ جهاني دوم نيز شاهد و استدلالي غير قابل انكار دراين زمينه است كه نشان مي‌دهد امكان كشتار 6 ميليون يهودي در دوران جنگ جهاني دوم وجود نداشته است. پروفسور والتر سانينگ يكي از محققاني است كه در اين زمينه كتابي مستند نگاشته است و با بررسي جمعيت يهوديان اروپا و روند رشد اين جمعيت پيش و پس از جنگ جهاني دوم نشان داده است كه كشتار 6 ميليون يهودي افسانه‌اي بيش نيست.

از دلايل ديگري كه مي‌توان در ساختگي بودن ادعاي هولوكاست به آن استناد نمود اين است كه اين ادعا فقط در مورد جنگ جهاني دوم ذكر نشده است. دكتر دان هريشيمر در كتاب تاريخي خود كه به بررسي حوادث پس از جنگ جهاني اول مي‌پردازد نشان مي‌دهد كه يهوديان براي مدت كوتاهي پس از جنگ جهاني اول نيز اين ادعا را كه شش ميليون يهودي در لهستان و روسيه كشته شده‌اند، مطرح ساخته بودند، اما ضعف تبليغاتي آنان باعث شد كه نتوانند اين ادعا را ترويج نمايند و ازاين رو آن را متوقف نموده و به پس از جنگ جهاني دوم موكول نمودند.

چرا هولوکاست را افسانه می‌خوانیم؟+تصاویر
تصویری که گفته‌ می‌شود یهودیان ساکن اردوگاه آشویتس هستند

از دلايل ديگري كه مي‌توان در رد هولوكاست به آن استناد نمود ساختگي بودن دلايل و استنادات يهوديان در مورد وقوع اين حادثه است . از جمله اين موارد دروغ بودن قطعي اسنادي است كه يهوديان به عنوان اعترافات جنايتكاران نازي در دادگاه‌هاي پس از جنگ جهاني دوم ارائه مي‌كنند.

در اين اعترافات، اموري ذكر شده است كه نشان مي‌دهد يا فرد مورد نظر به زور و با شكنجه، چنين دروغ‌هاي غيرممكني گفته است و يا اين اظهارات را بدون اطلاعات او به عنوان اعتراف به او منتسب كرده‌اند.به عنوان صرفا يك نمونه يكي از جانيان آلماني اعتراف مي‌كند كه شخصا در بخش اتاق‌هاي گاز كار مي‌كرده و جسد يهوديان كشته شده از طريق زيكلون B را به كوره‌هاي آدم‌سوزي منتقل مي‌نموده است . او معترف است كه گاه در حالي كه ساندويچ مي‌خورده است، درب اتاق‌هاي گاز را به همراه همكاران خود باز مي‌كرده و اجساد را با دست جابجا نموده و براي انتقال به كوره‌ها، بيرون مي‌آورده‌اند. اين درحالي است كه گاز زيكلون B بسيار كشنده است و تماس پوست بدن با سطح آغشته به آن و نيز تنفس آن باعث مرگ مي‌شود. پس اين نازي بيچاره كه به اعتراف دروغ واداشته شده است، اصولا نمي‌دانسته كه نمي‌توان جسد آغشته به گاز زيكلون B را با دست جابجا كرد و يا درحال خوردن ساندويچ وارد اتاقي شد كه در آن مطابق ادعاي يهوديان صدها نفر در اثر گاز موجود خفه شده‌اند‌. در  زمينه گاز زيكلون B  مي‌توان به كتاب تخصصي دكتر گرمر رادولف در مورد اين گاز و بررسي آن اشاره كرد.

در همين جا شايسته است که به استدلال‌هاي ديگر صورت گرفته در رد هولوکاست که از همين دست مي‌باشد اشاره شود. تحقيقات فيزيکي پروفسور فوريسون و پروفسور کارلو ماتونیو در کتب مفصل آنها نشان مي‌دهد که اصولا امکانات لازم براي کشتار افراد از طريق گاز در اردوگاه‌هاي نازي وجود نداشته است. ماتونیو نشان مي‌دهد که حتي اگر نازي‌ها مي‌خواستند که با گاز يهوديان را خفه کنند، امکانات موجود در مکان‌هايي که هم اکنون اتاق‌هاي گاز يا واحد‌هاي گاز(gas chamber) ناميده مي‌شود، چنين کاري را غيرممکن مي‌نموده است.

از سوي ديگر تحقيقات دانشمنداني چون رادولف نشان مي‌دهد که کشتار 6 ميليون يهودي از طريق امکانات موجود در اردوگاه‌هاي آلماني حتي در صورت تلاش شبانه‌روزي نازي‌ها، در فرصت زماني جنگ جهاني دوم(خصوصا اينکه يهوديان يهودي‌کشي را به سال‌هايي در ميانه اين جنگ محدود مي‌دانند) ناممکن بوده است، چرا که امکانات کشتار و يهودي‌سوزي در اين اردوگاه‌ها کفاف چنين کشتاري را نمي‌داده است.

شايان ذکر است که سوزاندن اجساد مردگان، خصوصا کساني که در اثر بيماري‌هاي واگيردار تب تيفوئيد و تيفوس جان مي‌دادند، امري مرسوم در دوران جنگ جهاني دوم بوده است. اين امر خصوصا با توجه به شيوع اين بيماري‌ها در آن دوره نه تنها در آلمان بلکه در انگلستان و ديگر كشورهاي اروپايي نيز مرسوم بوده است. پس اگر صرف وجود کوره‌هايي براي سوزاندن اجساد دليلي بر کشتار 6 ميليون يهودي است، بايد گفت در لندن نيز 6 ميليون يهودي کشته شده‌اند، چرا که دقيقا مشابه چنين کوره‌هايي در حوالي لندن و ديگر شهرهاي بزرگ اروپا در آن زمان وجود داشته است.

نکته جالب  توجه در اين ميان اين است که  تحقيقات پژوهشگران نشان داده است که اگر جمعيت مورد ادعاي يهوديان در هر يک از اين اردوگاه‌ها مورد سوزاندن واقع شده بود، اصولا مي‌بايست کثرت دود ناشي از سوزاندن چنين اجسادي بايد تمامي فضاي اين اردوگاه‌ها و بخش‌هاي اطراف آن را مي‌پوشاند، حال آنكه اسناد موجود، عكس هاي در دست از اين اردوگاه‌ها و حتي فضاسازي يهوديان از اين اردوگاه‌هاي مرگ، فاقد هرگونه اشاره‌اي به اين دود غليظ متناسب با سوزاندن اين همه جسد در طول آن مدت زمان است.

شايان ذكر است كه بررسي‌هاي مجزايي نيز در مورد اردوگاه‌هاي مختلفي كه يهوديان مدعي كشتار جمعي در آنها هستند، صورت گرفته است. در اين بررسي‌ها محققان مختلف اردوگاه‌هاي نازي آشويتس، داخائو، مجدانك، بلزك، تربلينكا و اشتاتهوف را مورد بررسي تخصصي قرار داده ، ادعاي يهوديان در مورد هريك از اين اردوگاه‌ها را ارزيابي نموده و دروغ بودن آنها را در كتاب‌هاي مفصل خود كه محصول اين تحقيقات است، برملا كرده‌اند.
 
نتيجه‌گيري

بنابر آنچه ذكر شد مي‌توان با قاطعيت و بر اساس تحقيق و نه صرف يك گرايش سياسي و يا مذهبي خاص بيان داشت كه هولوكاست امري بيش از يك افسانه دروغين نيست. حجم وسيع تحقيقات صورت گرفته در رد هولوكاست از يك سو و جنجال و هياهو و گاه دست بردن به خشونت و زندان و جريمه از سوي ديگر نشان مي‌دهد كه دلايل حاميان هولوكاست ضعيف و ناتوان است و از اين رو يهوديان و صهيونيست‌ها در اين زمينه به جاي تحقيق و پژوهش علمي در جهت اثبات مدعاي خود، به سركوب متفكران روي آورده‌اند.

شايان ذكر است محققان متعددي كه تعداد افراد برجسته آنان را مي‌توان قريب به 200 دانشمند متخصص دانست، تاكنون افسانه دروغين هولوكاست را در آثار خود زير سوال برده‌اند و هم اكنون هولوكاست و بازنگري تاريخي در اين افسانه دروغين، هسته اصلي پژوهش‌هاي محققان و فرهيختگان مكتب بازنگري تاريخي (Historical Revisionism) را به خود اختصاص داده است. جالب توجه آن است كه در ميان اين محققان افرادي با گرايشات مذهبي (يهودي،مسيحي و مسلمان) و غيرمذهبي از مليت‌ها و فرهنگ‌هاي مختلف وجود دارند و نمي‌توان اين حجم انبوه از محققان را به تهمت واهي يهودستيزي و يا داشتن گرايش مذهبي و يا غيرمذهبي خاص متهم نمود.


منابع و مآخذ:
  • *A U S C H W I T Z : P L A I N F A C T S
  • *A U S C H W I T Z   L I E S
  • *AUSCHWITZ: CREMATORIUM I
  • *AUSCHWITZ: OPEN AIR INCINERATIONS
  • *AUSCHWITZ: THE FIRST GASSING
  • * Belzec
  • * BEST WITNESS
  • * Bombing Vindicated
  • *Concentration Camp  Majdanek
  • * CONCENTRATION CAMP STUTTHOF
  • * Did Six Million Really Die?
  • * DISSECTING THE HOLOCAUST
  • *The Growing Critique of ‘Truth’ and ‘Memory’
  • * EXACTITUDE:Festschrift for Robert Faurisson to his 75th birthday
  • * FIGHT OR FLIGHT? THE PERSONAL FACE OF REVISIONISM
  • * The Giant With Feet of Clay
  • * The Holocaust Industry
  • *Holocaust Revisionism and it's Political Consequences
  • *JEWISH EMIGRATION FROM THE THIRD REICH
  • *LECTURES ON THE HOLOCAUST: Controversial Issues
  • •    Not Guilty at Nuremberg
•    NUREMBERG :THE LAST BATTLE
•    SPECIAL TREATMENT IN AUSCHWITZ
•    THE BUNKERS OF AUSCHWITZ
•    BLACK PROPAGANDA VERSUS HISTORY
•    THE CENTRAL CONSTRUCTION OFFICE OF THE
            WAFFEN-SS AND POLICE AUSCHWITZ
•    THE FIRST HOLOCAUST
•    JEWISH FUND RAISING CAMPAIGNS WITH HOLOCAUST
•    CLAIMS DURING AND AFTER WORLD WAR ONE
•    THE HIGH COST Of VENGEANCE
•    THE HOAX OF THE TWENTIETH CENTURY
•    THE LEUCHTER REPORTS
•    THE REAL EICHMANN TRIAL
•    THE RUDOLF REPORT
•    Treblinka: Extermination Camp or Transit Camp?

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 27
  • غیر قابل انتشار: 8
  • یعقوبی ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    6 24
    پس چی بخوانیم؟ فتانه خوبه؟ یا مستانه
  • saeed ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    12 29
    چون خل هستین
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    57 48
    هولوکاست وجود داشته یا نداشته چیزی که مسلمه اینه که مطرح کردن اون با هدف تحریک صهیونیست ها در شرایط فعلی به صلاح نبود و باعث شد یک اجماع جهانی برعلیه ما شکل بگیره . اینقدر که ما برای این مسائل حرص و جوش میزنیم و وقت و منابع کشور مصرف میکنیم خود فلسطینی ها پیگیری نمیکنند . نباید کاسه داغتر از آش باشیم .
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    46 34
    چه افسانه باشد چه نباشد،ارزش مانور دادن ندارد یعنی به ما هم ربطی ندارد باید روی این مساله تکیه کرد که جنایت علیه یهودی ها نباید توجیهی برای ظلم علیه فلسطینی ها باشد بنظر من تاکید روی افسانه بودن هلوکاست،انحرافی هست تا مساله فلسطین فراموش شود
  • SMAH1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    45 19
    اتفاقا برای حمله به دشمن باید ریشه ها رو زد! اگر هولوکاست یک دروغ تاریخی است،پس موجودیت اسرائیل هم خود بخود مورد تهدید قرار می گیره! دیگه نیاز نیست که ما خیلی به فلسطینی ها کمک کنیم چون خوده جامعه جهانی پی به فریب کاری آنها خواهد برد!
  • اهوازي ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    20 61
    هولوكاست فاجعه اي عظيم بود كه در آن از پنج و نيم ميليون يهودي اوپا شش ميليون را كشتند و بقيه را هم به زور به فلسطين فرستادند.
    • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      22 2
      صددرصد هولوکاست وجود خارجی نداره همش دروغه . اصلا هولوکاست به جهنم . خود ایران یک سال ۱۹۱۴ جمعیت طبق اسناد ۲۰ میلیون نفر بوده سال ۱۹۱۹ ۱۱ میلیون تو این چند سال ۹ میلیون کجا رفته؟؟ حالا میری گزارش های انگلیس رو میخونی توش نوشته چون ایرانی ها مسلمان شیعه هستن واسه دولت فخیمه انگلیس کبیر خوب نیست برای همین دستور بستن تنگه هرمز و هماهنگ کردیم هند آمریکا.... غلات به ایران نفروشند . در حدی کشته داد ایران که خود کشورهای دیگه اعتراف میکنن در کنار خیابان ها پر جنازه بوده . چرا این هولوکاست ایرانی ها رو حرف نمی‌زنند؟؟ حتی نمی تونن رد کنن اسناد که هیچ مردم تو خیابون دیدن تو یهودی ها رو نمیشناسی یه آدمای بدجنسی هستن که حتی واسه کشف قاره آمریکا هم دروغ سر هم میکنن قاره آمریکا تو نقشه های خواجه نصیرالدین طوسی هست نشون میده قبلا کشف شده تو نقشه سید محمود شمس استرالیا آمریکا هست .
    • شمس FR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      0 0
      از پنج و نیم میلیون، شش میلیون مرده‌اند! منها کردن بلدی دکتر جان
    • AE ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      0 0
      این همه مقاله با سند نوشتن بالا . لااقل برو بخون بعد شعار بده
  • كارشناس ارشد تاريخ ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    62 6
    هولوكاست واقعي را يهوديان در ايران و در جريان پوريم انجام دادند.بايد جلوي اين مراسم حيواني گرفته شود.
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    4 8
    SMAH1 عزیز این برای شرایطی مناسبه که ما حداقل قدرت رسانه ای برابر با صهیونیست ها داشته باشیم نه الان .
  • GRR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    62 6
    بنده مطالعات تاریخی زیادی دارم میدونم قطعا ویقینا و صد در صد این هولوکاست دروغ هستش و با توجه به منابع زیادی که خوندم اصلا امکان این نوع کشتاری وجود نداشت واینکه نازی ها از دولت انگلیس وامریکا بسیار بهتر بودند در عین اینکه خونخوار ووحشی بودندببینید امریکاییها دیگه چی بودند اقایان بدون مطالعه والکی تحت تاثیر ماهواره نیان الکی نظر بدن حداقل چند صد جلد باید مطالعه کرد بعد نظر دادهولو کاست واقعی در ایران سال 1293الی 1298 شمسی رخ داد که انگلیس از جنوب وروسها از شمال وارد ایران شدند وطی اون ازجمعیت 21 میلیونی ایران 11 میلیون نفر کشته شدند مشرق جان لطفا در این مورد مقاله بزارباتشکر لطفا چاپ کنید
    • شمس FR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
      0 0
      ممکنه بخشی از منابع زیاد خودتون رو معرفی کنید،
  • امیر ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    16 25
    هلوکاست به شیوه ای که اونها میگن دروغه اما یک نوع کشتار جنگی بوده و المان و ژاپن در راس این نوع کشتار بودن..
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    8 4
    اشتباهی منفی دادم
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    7 7
    ایول
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    31 4
    کل جنگ 5 سال طول کشیده باشد و از همان اولین روز جنگ تا روز آخر این 5 سال هر روز یهودی کشته باشند ، باید روزی 3870 نفر را بکشند و بسوزانند تا سرجمع با تخفیف بشود 6 میلیون نفر . کل آلمان و اطرافش تو اون سال ها چقدر حمعیت داشته ؟؟؟!!!
  • ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    28 3
    شما دولت هارو نبین ، داخل چت روم های خارجی و بازی های آنلاین بپرس همه می گن هولوکاست الکیه
  • آنتی صهیونیسم ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    27 20
    من کاملا درست منفی دادم، تایید هولوکاست برای افراد کم سواد و نادان است، مانند نظریه تکامل ! که هنوز که هنوزه بعضی ها.....
  • ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
    6 14
    قط آلمان نبوده. اتریش و مجارستان هم بودند
  • Sogol ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
    3 17
    ميتونه واقعي هم بوده باشه،به هرحال انگليس ها ميخواستن از شر يهوديا تو اروپا خلاص شن و اين مسئوليت رو به المان سپردن و موفق هم شدن تا از اين طريق يهوديا رو از موندن تو اروپا بترسونن و ترغيبشون كنن برگردن به سرزمين موعود يعني اسراييل.جاييكه خيلي از غرب دور تر است
  • محسن GB ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    30 15
    اون جملات انگلیسی که آخر مطلب نوشتید چیه؟ منبعه؟ :-) بامزه بود مجموعا!
  • رضا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    35 11
    مرگ بر اسراییل
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    13 3
    اگر این چنین کشتار جمعی هم فرض کنیم بوده باشه ، چرا به این یهودی ها بعنوان جبران مافات در اروپا زمین ندادند که زندگی کنند ؟!!! این یکی از نیرنگ های انگلیس خبیث هست که یهودی ها رو در فلسطین ساکن کنند و این عده سرطانی رو در خاورمیانه پرورش دهند.
  • Majid IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    6 3
    هولوکاست بزرگترین دروغ جعلی یهودیا هست،،هزاران مدرک صریح ،واضح وجود داره که هولوکاست رو نقص میکنه،،،دنیا دست لابی های یهودی میچرخه به راستی که موش های کثیف هستن یهودیا ،به امید روزی که رسوا بشن،،یهودیا و متفقین جنایتکار
    • لللللل IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      1 2
      اونا هم همین فکر رو در مورد تو میکنن
  • افا IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    0 0
    پیدا کنید پرتقال فروش را !!!
  • ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    پس فیلم هایی که افراد رو فرستادن لخت توی ماشین ها که خفه کنند چیه جریانش
  • Nazer ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    در تمام دوران یهود تاریخ را به نفع خود تحریف و مظلوم نمایی کردند
  • امین IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    وقتی که رسانه دستشونه تکنولوژی دستشونه میتونن هر چیزی رو تحریف کنند عکس های جعلی،فیلم های جعلی، مثل همین کاری کا امریکا با آلبانی کرد با فیلم ها و اخبار جعلی به دنیا نشان دادند که به البانی حمله کردند ولی در واقع نکرده بودنند فقط با استفاده از رسانه و فیلم و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس