کد خبر 1834
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷

اين دستگاه که با باتري کار مي‌کند، شبيه دفترچه ساخته شده از شيشه و آلومينيوم است که با استفاده از فن‌آوري بي‌سيم بلوتوث به رايانه‌هاي روميزي مک متصل مي‌شود و تا فاصله 10 متر از دستگاه کار مي‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا، اپل پد لمسي Magic Trackpad را که به کاربران امکان مي‌دهد به‌جاي موس، براي کنترل رايانه از اشاره‌هاي انگشت استفاده کنند رونمايي کرد.

اين پد لمسي که در فروشگاه آنلاين اپل 69 دلار قيمت دارد، با باتري کار مي‌کند و شبيه دفترچه ساخته شده از شيشه و آلومينيوم است که با استفاده از فن‌آوري بي‌سيم بلوتوث به رايانه‌هاي روميزي مک متصل مي‌شود و تا فاصله 10 متر از دستگاه کار مي‌کند.

پد لمسي Magic Trackpad که نحوه کارکرد آن براي دارندگان آيفون و آي پد آشنا است، به کاربران امکان مي‌دهد با استفاده از حرکاتي مانند اشاره و ضربه زدن با انگشتان دست، رايانه‌شان را کنترل کنند.

فن‌آوري پد لمسي پيش از اين در لپ‌تاپ‌هاي مک بوک پروي اپل به کار رفته بود. هم‌چنين مدل‌هاي جديدي از رايانه‌هاي روميزي آي مک که داراي پردازنده‌هاي قوي‌تر و نمايشگرهاي 21.5 و 27 اينچ LED هستند و هزار و 199 دلار تا هزار و 999 دلار قيمت دارند، از سوي اپل معرفي شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس