کد خبر 160867
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه حدادعادل و قالیباف از گزینه‌هایی هستند که قطعاً مورد بررسی جمعیت رهپویان و ایثارگران قرار می‌گیرند، گفت: به زودی نشست‌های جمعیت رهپویان با سایر جریانات اصولگرایی آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق ، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس به نشست‌های مشرک جمعیت رهپویان و ایثارگران انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست‌ها موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها تعقیب و بررسی می‌شود.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با تأکید بر اینکه این بررسی‌ها اکنون در حد بررسی‌های اولیه است، تصریح کرد: این نشست‌ها برای ایجاد تفاهم و اشتراکات بیشتر با جریانات مختلف اصولگرایی و جلوگیری از واگرایی آنها است.

وی بر همین اساس تلاش جمعیت رهپویان و ایثارگران را جلوگیری از تکثر دانست و اضافه کرد: اولویت اول ما رسیدن به وحدت بین نیروهای اصولگرا است اما در صورت عدم نتیجه در این باره بر روی نامزدهای مستقل تمرکز می‌کنیم.

سروری با تأکید بر اینکه هنوز به مرحله نشست‌های مشترک با سایر جریانات اصولگرایی نرسیده‌ایم، اظهار داشت: به زودی این  نشست‌های مشترک را آغاز می‌کنیم که در این باره با جریانات و گروه‌های مختلف اصولگرایی تماس‌هایی در جهت ایجاد وحدت و تفاهم داشته‌ایم.

قائم‌مقام جمعیت رهپویان با بیان اینکه هنوز به مرحله بررسی مصداق‌ها نرسیده‌ایم، افزود: بحث بررسی مصادیق بعد از رسیدن به مدل و بررسی با گروه‌های مختلف صورت می‌گیرد؛ ما اگر مصداقی را معرفی کنیم امکان رایزنی به حداقل می‌رسد از این رو قبل از اینکه گزینه خود را معرفی کنیم با رایزنی‌های مختلف تلاش می‌کینم زمینه رسیدن به کاندیدای مشترک را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه غلامعلی حدادعادل و محمدباقر قالیباف از گزینه‌هایی هستند که قطعاً مورد بررسی جمعیت رهپویان و ایثارگران قرار می‌گیرند، خاطرنشان کرد: تلاش ما این است قبل از معرفی کاندیدا افزایش مشترکات را بین جریان اصولگرا به وجود آوریم اما اگر این زمینه به وجود نیامد یا با گروه‌های دیگری به تفاهم برسیم وارد معرفی مصداق می‌شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
    0 0
    عجب دونفری.... اینکه می گویند درایران احزاب پا نمی گیرند به همین دلیل است... یک حزب هم قالیباف را معرفی می کند وهم حدادعادل را.... احزاب مثلا بایدبه مردم راه نشان دهند بااینگونه معرفی کردن افراد هم راه نشان داده شده وهم چاه....وظیفه احزاب راه نشان دادن است حلیتان شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس