پلکانی کردن اقساط نهضت ملی مسکن

مدیر کل بنیاد مسکن استان خراسان رضوی گفته است: برخی کسانی که زمین های ۹۹ ساله به آنان برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است، اقدام به فروش زمین کرده اند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

آرزوی دیرینه فرماندهان سپاه برای عملیات "۱۳ آوریل"

آنچه سردار حاجی‌زاده ۱۲ سال قبل گفت و صهیونیست‌ها نشنیدند!

آنچه سردار حاجی‌زاده 12 سال قبل گفت و صهیونیست‌ها نشنیدند!/ سخنان جالب روحانی درباره انتقام ایران

سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، حوالی ۱۲ سال قبل طی سخنانی درباره تهدیدات اسرائیل علیه ایران گفته بود:

"آرزوی بزرگ جمهوری اسلامی این است که اسرائیل دست به این کار بزند چون خیلی وقت است انرژی نهفته ای وجود دارد که جمهوری اسلامی علاقه مند است آن را خرج کند و دشمنان اسلام را به زباله دان تاریخ بفرستد."[۱]

پس از حاجی زاده، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز ۲ سال قبل در یک همایش تأکید کرد:

"اصلا ما مترصدیم که -صهیونیست ها- با اشتباهات محاسباتی، علیه ما اقدام کنند؛ ما مترصدیم برای نابودی اسرائیل. اگر حماقت و اشتباه محاسباتی علیه ما کنند بلایی سرشان می‌آوریم که از همه اقداماتی که در پاسخ به اشتباهاتشان کردیم و به پشیمانی آنان منجر شده است محکم‌تر باشد."[۲]

*این سخنان ابراز شده از سوی سرداران سپاه که سالها قبل مطرح شده اند به سادگی هرچه تمامتر نشان می دهد و اثبات می کند که مقامات رژیم صهیونیستی در چه حدی از بلاهت و سبک سری قرار دارند که فرق اولتیماتوم واقعی ایران را با رجزهای ساده مقامات سایر کشورها نمی فهمند.

فهمی که وجود نداشت و اشتباه حمله به مراکز دیپلماتیک ایران را در دامن اسرائیل گذاشت و کار را به "بارش پهپادی در آسمان سرزمین های اشغالی" کشاند.

اگرچه بعید است اما مقامات صهیونیستی باید اکنون به حقیقتی دیگر واقف شوند!

حقیقتی که می گوید آنچه در عملیات "۱۳ آوریل" در آسمان سرزمین های اشغالی رخ داد و خواب را بر صهیونیستها حرام کرد؛ از سوی ایران به راحتی هرچه تمامتر قابلیت تکرار، گسترده شدن و بی کرانگی دارد.

پس راه اشتباه دوباره علیه ایران اسلامی برای همیشه مسدود است. مگر اینکه اسرائیل تصمیم بگیرد سرشت محتوم خود یعنی "انهدام و نیستی" را از نظر زمان و دردناک بودن جلوتر بیاندازد و بیشتر کند!

درباره عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران، همچنین خوانش این گزارش ۲ سال قبل مشرق که با عنوان "راهبرد سپاه در قبال اسرائیل؛ فوری، صریح، ویرانگر" منتشر شد نیز خالی از لطف نیست.

***

سخنان جالب روحانی درباره انتقام ایران از صهیونیست‌ها

آنچه سردار حاجی‌زاده 12 سال قبل گفت و صهیونیست‌ها نشنیدند!/ سخنان جالب روحانی درباره انتقام ایران

شیخ حسن روحانی، رئیس جمهور سابق ایران طی دیداری با تنی چند از فعالان سیاسی در اشاره به عملیات ۱۳ آوریل سپاه پاسداران علیه اسرائیل گفت: همه ما می‌دانیم که اسرائیل یک دولت غاصب است، اسرائیل دولتی است که همه اصول انسانی را نه امروز بلکه در طول ۷۶ سال گذشته زیر پا گذاشته است. اسرائیل یک رژیم آدمکش است که به اصول بین‌المللی نیز توجه نمی‌کند. اسرائیل یک خطای بزرگ انجام داد و به ساختمان کنسولی ایران در دمشق حمله کرد که موجب شهادت فرماندهان شجاع سپاه پاسداران شد. این کار، احمقانه بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، او می افزاید: همه دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی ایران آغازگر اقدام نظامی نبوده است. اسرائیل حمله را شروع کرد و ایران فقط پاسخ داد. امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند و تنبیه شوند و دست از تجاوز بردارند و اگر بخواهند به تجاوز ادامه دهند به طور طبیعی پاسخ آن را خواهند دید، گرچه ما امیدواریم حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند. جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد، با ظلم و تجاوز مخالف و حامی مظلومین در طول تاریخ است. امروز هم امیدواریم انشاءالله با خیر و برکتی که ماه مبارک رمضان برای مردم ما به ارمغان آورد، بتوانیم به راحتی از همه توطئه‌ها عبور کنیم و مردم ما شاهد حل معضلات کشور باشند.[۳]

*صحبت های آقای روحانی در قبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران از موضع خردمندی بیان شده اند.

باید تصریح کرد که فضای سیاسی کشور همواره باید مقوّم امنیت ملی باشد و در مقاطعی که حاکمیت در راستای امنیت ملی؛ اقدامی فراگیر انجام می دهد البته نیاز است تا نیروها و رجال سیاسی نیز به صحنه بیایند و با التزام بی قید و شرط به مبانی امنیت ملی؛ در راستای تقویت حرکت امنیت بخش حاکمیت گام بردارند.

با توجه به این اصل مهم؛ مشاهده می شود که سخنان آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور سابق کشورمان؛ سخنانی پخته و در راستای تقویت امنیت ملی است که سایر فعالان سیاسی (خاصه در جناح اصلاح طلب) نیز باید از روحانی درس آموخته و بر همین سیاق حرکت کنند.

تأکید روحانی بر اینکه ایران اسلامی همواره حامی مظلومین بوده نیز یک تأکید مغتنم و در راستای مبانی انقلاب اسلامی است که باید تکثیر آنرا در میان همه رجال و احزاب سیاسی چپ و راست شاهد باشیم.

***

اتفاق عجیب در نهضت ملی مسکن

آنچه سردار حاجی‌زاده 12 سال قبل گفت و صهیونیست‌ها نشنیدند!/ سخنان جالب روحانی درباره انتقام ایران

مدیر کل بنیاد مسکن استان خراسان رضوی، طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفته است: طبق شنیده ها، -برخی- کسانی که زمین های ۹۹ ساله به آنان در روستاها برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است، اقدام به فروش زمین کرده اند!

به گزارش ایرنا، سیدخلیل منبتی با اشاره به واگذاری ۲۶ هزار قطعه زمین مسکونی در روستاهای استان خراسان رضوی بیان کرد: در صورتی که پس از گذشت سه تا ۶ ماه از واگذاری زمین به این افراد، اقدام به ساخت واحد مسکونی و داشتن حداقل ۱۰ درصد پیشرفت اجرایی در ساخت نکرده باشند، زمین از آنان بازپس گرفته می شود، لذا افرادی که زمین ها را نیز خریداری می کنند، چندین برابر متضرر خواهند شد.[۴]

*رخداد عجیبی که مدیر کل بنیاد مسکن خراسان به آن اشاره کرده به شدت محل تأمل است.

پر واضح آنکه مسئولان دولتی باید قبل از وقوع چنین رخدادهایی؛ به فکر علاج می افتادند تا در واپسین سالهای عمر دولت شاهد فروش زمین های دست نخورده طرح نهضت ملی مسکن نباشیم!

ما قضاوت درباره این رخداد مدیریتی را بر عهده مخاطبان محترم می گذاریم.

***

۱_https://www.seratnews.com/۰۰۰Ba۵

۲_mshrgh.ir/۱۴۵۶۳۶۷

۳_https://www.etemadonline.com/tiny/news-۶۵۷۲۰۶

۴_https://irna.ir/xjQgVX

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 80
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    14 14
    چرا نزدید نابود کنید تمام شود
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      6 14
      ماجرای حمله ایران به اسراییل ـــ سگ داند و پینه دوز در انبان چیست پینه دوزی از کسی طلبکار بود و بدهکار بدحسابی می کرد و طلب او را نمی داد. پینه دوز عاقبت خسته شد و یک روز مشته ای (آلتی فلزی برای کار کفش دوزی) داخل انبان گذاشت و به سراغ بدهکار رفت تا طلبش را وصول کند و کار یکسره بشود. وقتی به در خانه بدهکار رسید، سگش به او حمله کرد. پینه دوز انبان را بر سر سگ زد و سگ را کشت. یا رب سبب مرگ سگ سلطان چیست برچیدن پینه دوز را دکان چیست انبان که به سگ خورد و سگ افتاد و بمرد سگ داند و پینه دوز در انبان چیست
    • US ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      11 46
      اتفاقا به همین نیت زدن ولی 99 درصدش اصلا به زمین نرسید
    • ساسان IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      10 23
      الان موقع مغرور شدن نیست باید قبول کنیم موشک های ما به اندازه ی گنبد آهنین اسرائیل پیشرفت نکرده است ، بجای غره شدن و شعار ، روی قوی‌تر شدن موشک ها کار کنیم ، بنظر میرسه قدرت انفجار کلاهک موشک ها کارآمدی لازم رو نداره ، و البته باید سطح تکنولوژی موشک ها هم ارتقا پیدا کنه ، آفت پیشرفت مغرور شدن و توهم شکست ناپذیری هست
    • alir IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      21 2
      ضمن تشکر از نیرو های مسلح و تصمیم درست رهبر معظم انقلاب، انهایی که باید بدانند ، می دانند که برای جمهوری اسلامی این یک مانور تنبیهی و تذکر بوده است. همین که انها اسمان انها پر از پهپاد های جمهوری اسلامی شد کلی حرف و حدیث دارد.
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      18 12
      حتی اگر یک موشک هم اصابت کرده باشه البته که خیلی بیشتر ازاینها بوده ولی درهمین حد هم اگر بوده باشه عملیات موفقیت آمیز بوده چون ما باتکنولوژی 10سال قبل خودمون سیستم ضدموشکی به روز حداقل 10کشور رو به چال کشیدیم درآخر طبق گفته خود صهیونیستها دوپایگاه نظامی کامل منهدم شده
    • کارشناس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      13 14
      توافق کرده بودند که فقط اتش بازی راه بیاندازند
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      5 6
      به زودی نابودش هم می کنیم
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      4 1
      اگر منتشر نمی کنید حداقل پیگیر باشید مشرق جان الان باید نقاط ضعف را بررسی کرد البته نه در رسانه و جلو چشم! از نظر فنی هم باید قوی تر شوند واقعیت اینه که دیگه خیلی بعیده دفعه بعد این موشکها و پهپادها حتی به آنجا برسند دشمن حتما نقاط را کور خواهد کرد فاصله خیلی زیاده باید به فکر شلیک از فواصل بسیار کمتر باشیم هیچ چیز جای حمله با جنگنده را نمی گیرد ضمنا چرا زمان حملات را دشمن می داند؟! هم در حمله به عین الاسد و هم اسقاطیل؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      دژمن هراسان شد از غرش طیاره های انتحاری ما
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    29 13
    شیخ فریدون سرخه ای بایستی فهمیده باشد و فهمیده که خرده فرمایشاتش با زمانی که مصدر امور بود خیلی متفاوت است و مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شوند ، نمایش تبلیغات انتخاباتی برگزار میکند . !!
    • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      2 4
      باز میگید هم افزایی! حالا که این به قول شما شیخ اومده و داره خارج از حزب و حزب بازی از اقدام نظام حمایت میکنه شما دارید توهین و مسخره میکنید! بنظرم با این افکار مسموم ، مصداق بارز ضدیت با وحدت و همدلی شمائید نه آقای روحانی!
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 1
      شیخ فریدون سرخه ای؟!! این دیگه از کجات در اومده؟
  • US ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    15 7
    ایران باید دیگر تمرکز موشکی را بر هایپرسونیک و سوپرسونیک بگذارد و موشک‌های کنونی را صرف اشرار و تهدیدهای کوچک کند. البته ترکیب هوش مصنوعی و موشک‌های قاره پیما و پدافند معادل س-۵۰۰ هم در دستور کار باشد.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    24 5
    عجب! تو نبودی که توی مناظرات انتخاباتی گیر میدادی به شعار های روی موشک های کروز؟
    • SE ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      9 6
      پس چرا این قالتاق دودوزه باز عید را به رژیم آدمکش سگاینه تبرک میگفت
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    23 10
    حسن فریدون رفت با نماینده آمریکا که در واقع اسراییلی بود درباره دوستی ایران و آمریکا صحبت کرد و گفت جلوی خمینی محکم در بیایید میترسد. حالا میفرماید اسراییل فلان و بهمان!
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    20 6
    چرا توی سخنان آقای روحانی نوشته ۱۳ آوریل ، همین طور از همه طرف مورد تهاجم فرهنگی هستیم ، دیگه تاریخ خورشیدیمون نباید میلادی بشه ، همون ۲۶ فروردین منطقی تره
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    21 6
    امثال روحانی بوقلمون و نان به نرخ روز خور هستند استاد پرپر شده اش رفسنجانی افاضه فرموده بودند الان وقت موشک نیست این افراد باید بسان اسراییل شبانه غافلگیر شود تا مردم از دستشان یک نفس راحت بکشند
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      8 2
      روحانی هر چی بود با دیدن رئیسی مردم ارزوی بازگشتشو دارن الان
    • علی برکت ا... IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 1
      ما غلط میکنیم چنین آرزویی بکنیم سال ۹۷ونوسانات شدید ارز وسکه وبعد هم بنزین رو هرگز فراموش نمیکنیم یادمون نرفته همین روحانی دلار رو از ۴تومن کرد ۳۰ تومن
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
      0 0
      عزیزم تو رو نگفتم گفتم مردم ارزوی بازگشتشو دارن
  • علی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    11 4
    بخشی از فشار و ضربه هایی که از غرب و اسراییل خوردیم بخاطر نگاه غلط و ضعیف غربگراهای ایران به انقلاب اسلامی و واقعیت های جهان و غرب است این بلیه غرب زدگی و غربگرایی که حداقل در 100 سال اخیر ثمری جز ویرانی و آوار مشکلات برای این کشور نداشته است را باید درست تبیین و واکاوی کرد حرفهای اخیر آقای روحانی به عنوان یک فرد بیرون از ساختار قدرت حرفهای خوبی است اما باید توجه داشت و فراموش نکرد که که نگاه امثال آقای ظریف و روحانی که زمانی که در منصب اجرایی بودند این بود که رییس جمهور آمریکا را مودب و باهوش می دانست و از دوستان غربی حرف می زدند و تبلیغ گفتگو و مذاکره و مصالحه می دادند و توان دفاعی کشور را به سخره می گرفتند و 8 سال کشور را متوقف کردند و خسارت های زیادی برای کشور و حتی منطقه تراشیدند . اینها عقبه دانشگاهی و بعضا حتی افرادی در حوزه هم داشته باشند که تئوریزه می کند وادادگی و غربگرایی را خداوند سایه مقام معظم رهبری را حفظ کند که نگذاشتند نگاه غلط دنیای امروز دنیای گفتمان هاست نه موشک ها و کسانی که دنبال نورمالیزه کردن با غرب بودند و بر طبل توخالی مذاکره و تعامل و همکاری با غرب می کوبیدند، خاک و ناموس و غیرت و شرف و دین مردم ایران را به باد بدهند
  • رسول US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    10 10
    الان اخبار این کشور را میخواندم نوشته تمام دولت این کشور انتقام سپاه را بشدت محکوم میکند؟!این در صورتی است که حتی یکبار از نسل کشی فلسطینی های بینوا و مظلوم یک کلمه اخبار ننوشته حدود ۴۰ هزار فلسطینی شهید شده که ۱۸ هزار آنها زن و بچه یا فقط کودک است غزه هم با خاک یکسان شده.ظلم که شاخ دم ندارد ادعا میکنند کشورشان دمکراسی است از حقوق بشر هم طوری حرف میزنند وقت تعرف از خود انگار راست میگویند مرگ بر بی شرف های ظالم و فاشیسم و نئو نازیسم...
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      3 4
      وزرا همشون صهیونیست افراطی جانی هستن.ملتش هم اکثرا اینجورین .از کشتار غیر صهیونیست لذت میبرن خصوصا از مالکان اصلی فلسطین که فلسطینی ها هستن
  • ایرج IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    9 2
    سلام. لطفا عملیات 13 آوریل را به کار نبرید.درستش 26 فروردین است.
  • FR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    12 4
    کماکان احمدی نژاد تکذیب هولوکاست ساکت است ! عجب تو زرد از آب در آمد این شخصیت عجیب !
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 1
      احمدی نژاد اعلام موضع کند مشرق نیوز و صدا و سیما و فارس و ... اعلام می کنند ؟؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    7 7
    مطمئنا این سیلی مقتدرانه به اسرائیل تحقیر این رژیم جعلی متعاقبش زلزله سیاسی در اسرائیل به دنبال خواهد داشت و فروپاشی از درون آن شروع خواهد شد
  • ایرج IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    7 2
    سلام. لطفا عملیات 13 آوریل را به کار نبرید.درستش 26 فروردین است.مگر خودمان تقویم نداریم.واژه های فرنگی کم بودند تاریخ های فرنگی هم در حال رواج و گسترش هستند.
  • DE ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    10 3
    از همراهی این جماعت بنفش باید بر حذر بود این جماعت مامور ازبین بردن ایران وایرانی واسلام محمدی هستند همراهی میکنند تا فرصت پیداکڻد پشت سر قرار گیرند وخنجر پنهان شده شان را درپشت فرو کنند، اینجاست که مفهوم شمشیر دولبه علی آشکار میشه شقه کردن دشمن درون وبیرون ،موشکهای سپاه باید بر فرق دشمنان درونی هم فرود آید که انشاا.. دیر نمیشه
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    8 4
    فرود دسته جمعی پهپاد و موشک در اسرائیل که مثل باران بود و عبور پهپاد و موشک از فراز کنست تل آویو و مسجدالاقصی کاملا مثل فیلم های علمی تخیلی بود .دنیا متحیر مانده از این عظمت
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    11 9
    ۹۹ درصد اصابت نکرده حرف صهیونیستهاست .اونها مجبورن دروغ بگن چون آبروشون رفته.حداقل ۳۰ درصد اصابت کرده.فیلمهاش بیرون اومده.
  • بابک گیلانی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 8
    مچکریم اقای روحانی تشکر از این مدضع عزتمندانه.درودبرتو.... متاسفیم برای جناب اقای مهندس موسوی وسید محمد خاتمی ودکتر محمواحمدی نژاد. اقعا که.....شما قبلا مسول کشوربودید چرا خفه شدید واعلام موضع نمیکنید.چرا بحث کاندیداتوری باشه فورا سینه خیز میروید واسه ثبت نام.وجاه طلبی بیچارگان مفلوک......
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 1
      خیلی هیجانی و ذوق زده نشو ملت به حکایت روحانی نیاز ندارند فراموش نمی کنیم همین روحانی در طول 8 سال چه بلایی سر ملت اورد همین روحانی بود بعد از نابودی هسته ای دنبال نابودی موشکی بود
  • حسين DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    3 5
    جناب سردار حاجى زاده عزيز خدا قوت ،براى شما و همه همكاران محترمتان سلامتى و موفقيت آرزو ميكنم،من فكر كنم شما يك هدف رو يا فراموش كرديد و يا اينكه داخل ليست اهداف نبوده و اون هدف كاخ سفيد در واشينگتون است ممكنه خواهش كنم ليست خودتون رو يكبار ديده مرور كنيد خيلى ممنون ميشم،صرفاً جهت ياد آورى بود.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 4
    بهتره بگیم روحانی بدون بادمجان دور فاپجینها
  • SE ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    3 2
    پس چرا این قالتاق خائن دودوزه باز عید را به رژیم آدمکش سگاینه تبرک میگفت
  • DE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 2
    از همراهی فری بنفش چون دشمن دوست نماست باید این استنباط کرد که حمله موشکی نفع هایی هم برای نتانیابو وشرکا داشته که نمونه اش ظالمی که تا قبل از این با حمله به غزه منزوی شده بود دوباره مظلوم نمایی وطرفداری منزوی کنندگانش را دوباره بدست آورد قدرت دفاعی سپر آهنین و طویل کردن صف خریداران به قیمت نجومی که در راس کشورهای عربی هستند ودست باز کردن خودش را برای حمله به سایتهای موشکی ونیروگاه اتمی ایران اما ترس مردم اسراییل برایش گران تمام شده چون اسراییلی های جاندوست وترسو ساقطش میکنند واین یعنی دست خدا
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 7
    حاجی زاده قهرمان امشبه اینجا بمان
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 4
    روحانی و دوستاش همزمان با حمله ایران به اسراییل در حال اقداماتی برای افزایش دلار بودند
  • یوسف IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    3 1
    تابحال دیدید اسراییل در مورد اصلاح طلب جماعت حرفی بزنه.یا یک اصلاح طلب از گندشون.که مرشوم شد تا گنده الانشون حسن کلید.یکی رو ترور کنه.اینا از سال 64که ایران فاو گرفت تا دروازه بصره رفت.با اینا ارتباط برقرار کردن.میدونید چرا آقازاده هاشون اغلب ناخلف.دزد وهرکاره هستن.شک نکنید اثر نون حرام.از لقمه حرام مهال فرزند صالح بشه..شک نکنید.اونای که تو هجمه دشمن هستن.ترور میشن شهید میشن.فرزندان خلف وصالح این ملت هستن.روحانی اگه صالح بود برادرش دزد و جاسوس انگلیس و آمریکا نبود..الان حسن کلید در مورد انتقام حرف میزنه.الان این کار بزرگ رو هم میچسبونن به حزب افساد طلبشون
  • رستم ایرانی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 1
    سخنان حسن روحانی نه از روی خردمندی بلکه از روی جاسوسی و خوب جلوه دادن خودش است در حالی که خودش مهره استکبار جهانی است
  • DE ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    برخی کسانی که زمین های ۹۹ ساله به آنان برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است، اقدام به فروش زمین کرده اند!// خب حسابش را بکنید مثلا 50 یا 60 داشته زمین گیر شده منظور زمین را گرفته گفته اگر 99 سال دیگه بتونم زمین را بفروشم حدودا 159 سالم شده . مگه من عمر نوح دارم. خب همین حالا میفروشم .ثانیا چرا شما زمین دولتی را سند به اسم او زدیدکه بتواند بفروشد؟؟ 99 سال بایستی بنام دولت باشد بعد حتی اگر شخصی فوت کند باز زمین 99 سالش که در مجموع تمام شد از نام دولت خارج شود.
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    28 4
    با کسانی که بی حجابند و وسط ورزشگاه زن بعل می کنند یا جامپ میزنند برخورد کنید محترمانه و مقتدر تمام شد یا نه دیکه عقب نمی رم حوصله ام را سر بردند طرحتون باید برخورد را محترمانه و مقتدر در دستور قرار بده ..
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    سرکوب ارزی نکنید با ارزپاشی به خصوص بانک مرکزی این کار را نکند اخر سال تخلیه تورم در ارز را خواهید داشت باید برای مسیله تراز انرزی یک مرکز بزنید و این را با کارهای عیر قیمت گداری حل کنید و همین طور برای مسیله کسب و کارهایی که انرزی بر هستند
  • US ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 3
    نه خب ایران با زبان بی زبانی مطلع کرده بود ،آنقدر به بهانه جنگ روانی حمله رو کش داد و در بوق و کرنا کرد که به طرف امکان ایجاد کمربند دفاعی و ساقط کردن موشک هایش را بدهد و الان مورد تمسخر وزرای خارجه اروپا قرار بگیرد و بگویند حمله ایران شکست مضاعف بود ،
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 4
    واقعا حماقت دریاییه که ساحل نداره، تمام خبرگزاری های خارجی دارن از قدرت و اقتدار و عظمت ایران در این حمله میگن که چگونه این موشکها از میان پدافند و سامانه های دفاعی پنج کشور عبور کرده و چطور ایران با بازی دادن این قدرت‌ها 7 موشک بالستیک و تعدادی موشک‌های کروز خودش رو به هدف زده بعد یه عده دم از قدرت گنبد آهنین میزنن! آخه اگر این گنبد آهنین بود که جلوی موشک‌های ما که پیشکش، جلوی راکت‌های حزب الله رو می‌گرفت و اگر کارایی داشت چطور از 4 کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و اردن کمک گرفتند. ضمنا آنها یک ساختمان کنسولگری ما را در کشور ثالثی از فاصله نزدیک زدند. ما از فاصله 2000 کیلومتری و با اعلام قبلی و در شرایط 100 درصد آماده باش آنها و کشورهای دیگه زدیم حالا اگر یک موشک هم به یک پادگان اصابت کرده باشد کافی است. حالا صبور باشید بعدها مشخص میشه که چند نفر ضربه مغزی ملایم شدند!!
  • مهران IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 1
    با سلام یکی بگه شیخ حسن کی محاکمه میشه؟ این همون شیخی هستش که میخواست با برجام قدرت موشکی کشور را بده بره و کشور را خلع سلاح کنه.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    می خوان سپاه فقط در حوزه موشک باشه درحوزه ی بقیه مسایل وارد نشه
  • هادی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    به پایگاه های غیر قانونی آمریکا در عراق و سوریه که بر خلاف خواست مردم و مجلس و دولت سوریه و عراق ویا حتی برخلاف خواست مردم مسلمان و عرب پایگاه هایی که به طرف پرتابه های ایران شلیک کردند و مشخص هستند و با حمایت از رژیم اشغالگر قدس در خون ریزی و نسل کشی مردم فلسطین و حمله به سفارت خانه ایران شریک هستند محل های شلیک به پرتابه های ایران شناسایی و با مشت آهنین با آنها برخورد کرد تا دیگر از رژیم اشغالگر حمایت نکنند و به منافع ما ضربه وارد نکنند
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 3
    انجام عملیات وعده صادق هیبت و شوکت و عظمت جمهوری اسلامی ایران رو در دنیا خاصه در بین کشورهای عربی منطقه افزایش داد و حساب دستشون اومد که ایران ابر قدرت شده و نمیشه باهاش در افتاد
  • ن IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 3
    الان وقت تفرقه نیست از موضع آقای روحانی قدر دانی میکنیم.اما کسانی که میگن پدافند اسراییل همه موشکا رو گرفته باید بگم که پدافند ،اردن ،فرانسه و انگلیس و ..سنتکام هم بوده و اینکه تا همین دیروز اینا میگفتن موشکای ایران بردشون به اسراییل نمیرسه و ایران داره بلوف میزنه حالا دیدن که رسید
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    ایران قطعا برای (پیشرفت،خودکفاییاستقلال،بازدارندگی,بمب اتم،جلوگیری ازغارت،اشغال،تحمیل...)نیازبه جنگهای کوچک دارد-ولی همزمان نیاز شدیدبه(عدالت،کارهای زیربنایی،حمایت مردم با انواع عقایدغیرخطرناک واشتباه،رفع فقر،بیکاری،بیگاری،اتحاد،ملیگرایی،تعهد،تخصص،ایمان،جهاد...)هم دارد
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 1
    ایران قطعا برای (پیشرفت،خودکفایی،استقلال،بازدارندگی,بمب اتم،جلوگیری ازغارت،اشغال، )نیازبه جنگهای کوچک دارد
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 1
    ماشاالله سردار.
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 1
    در پاسخ دوستی که گفتند تکنولوژی موشک‌های ما پایین تر از پدافند اسقاطیل بوده. ببینید دوست عزیز این یک حمله اخطار بود. تنها از یک نوع موشک بالستیک و کروز و پهپاد استفاده شد. عماد و هویزه و شاهد ۱۳۶. هدف اصلی نشان دادن توان افندی ایران فقط از نظر کمیت بود نه کیفیت. اینکه می تواند به راحتی بزرگترین حمله پهپادی تاریخ را رقم بزند.این اعتراف همه ست. و بزرگترین حمله موشکی دوربرد و البته کروز. اما ایران به اندازه بسیار کافی موشک های بالستیک و کروز پیشرفته و قدرتمندتر نیز دارد به همراه پهپادهای بسیار سریعتر و سنگین تر. در صورت حماقتی از اسقاطیل دیگه فقط عماد پرتاب نمیشه که برای تکنولوژی ده سال قبل ماست. و یا پهپاد شاهد ۱۳۶ که بسیار کند و پر سر و صداست.که با تیر کلاشنیکوف هم میشه زدش. اینبار از پهپادهای رادارگریز و با موتور جت هم استفاده خواهد شد. موشک‌های فتاح ۱ و ۲ هایپرسونیک هم خواهد بود. موشک های حاج قاسم و ابومهدی هم خواهد بود. موشک های سجیل و خرمشهر هم هستند. بنابراین باید بدونیم که این حمله فقط یک یادآوری و آگاهی بخشی بود به دشمن. مطمان باشید نیروهای مقاومت، حزب الله و انصارالله و حشدالشعبی نیز در این حمله اگر رخ بده نیز با تمام قوا حمله خواهند کرد.شاید حتی از سوریه و لبنان حمله زمینی نیز انجام بشه. مضافا اینکه به احتمال بسیار زیاد اینبار روسیه نیز پشتیبانی خواهد کرد. اینکه به چه صورت رو نمیدونم ولی قطعا دخالت خواهد داشت در حمله ایران که قطعا از نوع آخرالزمانی خواهد بود! نمیدونم سوخو ۳۵ ها الان در کشور هستند و آماده یک غافلگیری دیوانه کننده برای اسقاطیل و اذنابش و یا در سر بزنگاه وارد خواهند شد! فقط بدونید که خداوند با ماست با مظلومان و حامی مظلومان. و یقیین داشته باشید که : ان ربک لبالمرصاد. همانا خداوند در کمین ستمکاران است.
    • KIAN71 IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      زیبا فرمودید. درود
  • RO ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اسلام کس دیگه ای رو نداره نگهبانیش بده؟این بود انرژی نهفته؟ملت حالو حوصله جنگ و نگهبانی و ... رو ندارن دیگه
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    اقایان لیبرالیسم اقتصادی را کنار بگدارید لیبرالیسم اقتصادی به لیبرالیسم سیاسی می انجامد حتما و به لیبرالیسم فرهنگی صد اسلام میشه لطف کنید راجه به این مسیله توصیح بدید تا برای ما مشخص بشه این مسیله به هیچگونه بحران سازی این تحفه ها گوش ندید این بحران سازی ها دروعه ولی سوال اینه ایا شما دنبال لیبرالیسم اقتصادی هستید ؟؟؟.
  • کارشناس IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    اسرادیل داره شخمتون میزنه و شما اتش بازی راه میندازین. حداقل 4 صهیونیست را میکشتید تا قصاص کرده باشید
  • خطاببه ساسان IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    ساسان شب بیدار نبودی ببینی موشکهاس گنبدشون یک ساعته تمام شدن
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    حملات و رفتار های چریکی زیاد خواهیم داشت ...
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    نابودی اسراییل شروع شده.مادر حد سیلی زدیم با موشک ها ی قدیمی .اون طرف پنج کشور بودند باز هم دو پایگاهشون را زدیم.بقیه جا ها را هم زدیم بعد معلوم میشه
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    روحانی باید بازداشت محاکمه و اعدام شود
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 0
    چرا در این حمله خبری از سوخو 35 نبود؟
  • حسن حسینی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    چه کنیم که مغز صهیونیست ها در برابر فهمیدن به شدت مقاومت می کند
  • NZ ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    پس آ شيخ، انشاالّله برای خودت و اوون آق ظريف تا بنا گوش خندون و اون جريان خاص پشت سرت هم مفهوم و هم بيوفتد که قدرت روز افزون نظامی يک مسئله حياتی است. و آنچه در زمينه مشکلات اقتصادی وجود دارد, اجازه رشد به فساد در اقتصاد است که عمدی و آگاهانه در جهت نارضايتی مردم و تضعيف بنيه دفاعی است. هنوز علت تعطيلی کارخانه های مهم در دوره خودت بيادمان هست! و بسياری از مسائل که اميدوارم روزی جوابگو باشيد.
  • حامد US ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    به شیخ حسن اعتمادی نیست. بی جهت از او نقل نکنید.
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    انقدر به بهایی ها و اسماعیلیان و هر کس اجازه جولان در کشور را ندهید قانونی که برای مدارس گداشتید صرر به مسلمانان است چون اجازه به مسلمانان نمزده برای مدرسه درست داشتن ...
  • مسلم IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    واقعا برای بعضی نظر دهندگان متاسفم که شرایط را درک نمیکنند رهبری فرمودند اتحاد و والسلام عزیزان فرق ما با دشمن در این است که او هرجنایتی میکند خونریز و خونخوا ر است لکن ما ملاحظاتی داریم ما مسلمانیم و احکام و آداب جنگیدن را از اهل بیت (ص) باید فرا بگیریم قصد غیور مردان ایران اسلامی تنبیه متجاوز بود وبس
  • مهدی نگارنده IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    دوستان توجه کنند عبور از چند لایه پدافند که جزوپیشرفته ترین پدافند دنیا محسوب می شود راهبرد خود را دارد همانند فوتبال که معمولا اگر تیم حریف مدافعین قوی داشته باشد مهاجم کاذب آنها را مشغول می کند تا مهاجم اصلی فضای لازم برای زدن گل را داشته باشد ایران از یک تکنیک دقیق استفاده کرد در حملات دریایی نیز همین راهبرد بلای جان ناوهای امریکایی خواهد بود
  • ایثارگر IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    ما شیعیان پیروی و اقتدا به مولا امیرالمومنین علی(ع) باید از فرمایش مولا غافل نمانیم دشمن هر چه کوچک باشد بزرگ فرض کنید به دشمنان تان فرصت اولیه ندهید. بنده جانباز و رزمنده هشت دفاع مقدس دست سردار حاجی زاده را می بوسم با توجه به اینکه وصیت سردار تهرانی مقدم را محقق کرد روح بزرگ سردار تهرانی مقدم از پری روز در بهشت معوا پر می زند. اگر اسرائیل خطا کند به ایران حمله کند ضمنا نقطه به نقطه نزنید با سه هزار موشک قائله را ختم کنید نگذارید دشمن فرصت پیدا کند تمام تجهیزات و تسلیحات و نیروگاهها و تاسیسات هسته آنها را محو کنید. مطمئن باشد اگر آمریکا وارد عمل شود شکسته خورده زمان خواهد شد. درود وسلام برشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امنیت ما به این بزرگان وابسته است.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    اگر اسرائیل یک سنگ به سمت ایران بیاندازد، یقین کند که پاسخ بعدی ایران، فتح حیفا و تل آویو است. امتحانش مجانی، تماشایش اختیاریست. تمام.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    در صورت کوچک ترین حمله به ایران ، باید تمام مدار های ماهواره ای جاسوسی و اطلاعاتی غرب وحشی از بین برود
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    تخصص سردار حاجی زاده
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    روحانی دست بردار
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
    0 0
    اقایی که سبک مغزی که نظر میدی روحانی باید محاکمه و اعدام بشه روحانی دلار را 23 تومان تحویل رییسی داد و حالا دلار تو سه سال 70 تومان شده مجازاتش چیه
  • Kian 71 IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
    0 0
    مرگ بر حسن روحانی
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
    0 0
    انصاف نیوز راجع به سردار حاجی زاده مطلب رفته یعنی دنبال ایشون هستند ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس