گولسیانی، یک‌شنبه شب در تهران

مدافع ملی پوش خارجی پرسپولیس با اشاره به شرایط ایده آل این تیم در لیگ برتر گفت: می توانم بگویم آماده کسب جام هستیم اما جام تا بازی آخر شاید دست به دست شود.

به گزارش مشرق، رقابت بین پرسپولیس و استقلال در بالای جدول باعث شده تا اکثر کارشناسان فوتبال کشور یکی از دو تیم سرخابی پایتخت را قهرمان فصل جاری لیگ برتر بر شمرده و رقابت تنگاتنگ آنها را مورد بررسی قرار دهند.

سرخپوشان پایتخت که در هفته‌های گذشته بردهای متوالی کسب کردند با توقف استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و دوم توانستند اختلاف خود را با آبی پوشان به یک امتیاز رسانده و امیدوار به بازگشت به صدر باشند.

گئورگی گولسیانی با اشاره به روند مثبت نتیجه گیری این تیم با اوسمار ویه را در خصوص پیش بینی از قهرمان فصل جاری و همچنین رقابت با استقلال صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

بازی‌های لیگ ایران سخت‌تر از همیشه شده است

مدافع تیم ملی گرجستان با اشاره به برد هفته گذشته این تیم مقابل گل گهر سیرجان گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را بردیم. آنها خیلی زیبا و رو به جلو بازی می‌کردند. چنین شیوه‌ای کار را برای دفاع حریف سخت می‌کند اما باعث شد تا تاکتیک‌های خودمان را اجرا کنیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

گولسیانی ادامه داد: من مدت هاست می‌خواهم درباره سطح کیفی لیگ برتر ایران صحبت کنم. به نظرم شرایط خیلی خوبی وجود دارد و تیم‌ها کاملا در شیب صعودی فنی هستند. بازی‌ها رفته رفته سخت‌تر از گذشته می‌شود.

بازی راحت وجود ندارد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این شرایط تاکید کرد: هیچ دیداری جایی برای استراحت نیست. تمام اعضای تیم صد درصد از توان خود را می‌گذارند تا به موفقیت برسیم. دیگر هیچ بازی راحتی وجود ندارد.

شانس بالایی داریم اما ماجرا ادامه دارد

گولسیانی درباره رقابت بین سرخابی‌ها برای کسب جام قهرمانی گفت: همه می‌گویند استقلال یا پرسپولیس! من می گویم چنین چیزی امکان پذیر نیست چون تمام تیم‌ها عطش بردن دارند.

او افزود: مشخص است تیم‌های پایین جدول به قهرمانی فکر نمی‌کنند اما کسانی که بالای جدول هستند قطعا به صدر فکر می‌کنند و برنامه دارند. ماجرای جام ادامه دارد.

پیش‌بینی «گولسیانی» از قهرمانی پرسپولیس/ چه چیزی در رختکن هست؟

وضعیت فنی پرسپولیس ایده آل است

گولسیانی درباره حمایت هواداران از این تیم از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه را گفت: همه چیز دقیقا برای هوادار است. وقتی راضی از ورزشگاه به خانه می‌رود یعنی کار درست کرده ایم. وضعیت فنی پرسپولیس ایده آل است. امیدوارم بتوانیم آن را حفظ کنیم.

رختکن حمایت گر است

او درباره رابطه بین بازیکنان و انگیزه‌های آنها برای قهرمانی یادآور شد: همه از هم حمایت می‌کنیم. هیچ چیز جز بردن در رختکن وجود ندارد.

جام تا پایان

گولسیانی با تاکید روی احتمال هرگونه تغییر و تحول در جدول لیگ برتر گفت: بعضی از تیم‌ها در نیم فصل اول فقط می‌بردند اما در دور برگشت دچار افت شده اند. برعکس این موضوع با هم شاهد هستیم اما من فکر می‌کنم برای جام قهرمانی همه تا پایان می‌جنگند و احتمالا هر گونه تغییری وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس