استفاده از ورزشگاه تختی برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، گفت: ورزشگاه تختی آماده استفاده در رقابت‌های لیگ برتر است و از ابتدای فصل می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

به گزارش مشرق ، علی جوادی در واکنش به این سئوال که قرار بود زمین چمن ورزشگاه تختی تهران برای رقابت‌های فوتبال آماده بهره‌برداری شود، تاکید کرد: مجموعه تختی مجموعه‌ای است که سال‌ها مورد غلفت واقع شده اما در دولت سیزدهم، مورد توجه ویژه قرار گرفت و اقدامات لازم برای امکان بهره‌برداری از آن میسر شد.

وی ادامه داد: البته در سال ۱۴۰۲ اعتباراتی که قول داده شده بود محقق نشد اما روند کار به اجرا در آمد و چمن این ورزشگاه قدیمی تهران تعویض شده و هم اکنون کیفیت بالایی دارد. قرار بود در اسفندماه این چمن مورد بهره‌برداری واقع شود اما به دلیل سرما و برودتی که شاهد آن بودیم این موضوع به زمان دیگری موکول شد. از سویی دیگر با تاکید کارشناس و مشاور زمین قرار شد با توجه به اینکه اولین استفاده بعد از کاشت چمن است این بهره‌برداری به فصل گرما موکول شود تا از آسیب‌دیدگی آن جلوگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یادآور شد: با این شرایط چمن ورزشگاه تختی برای شروع رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک آماده است و رختکن و سایر بخش‌ها نیز آماده میزبانی از تیم‌ها خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام اشنا IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 0
    لیک ایران که تحفه ائی نیست پس بهتر است در صورت امکان این زمین در اختیار تیم ملی فوتبال قرار بگیرد تا بازیکنان تیم ملی عادت کنند در زمین هموار و استاندارد بازی کنند و بازیکنان بتوانند یاد بگیرند چند تا پاس سالم و رو به جلو به هم بدهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس