ملوان ساختار دفاعی خوبی دارد/ کادر فنی از عملکرد عیسی راضی است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ملوان تیم قابل احترامی است که در ۹ بازی خود فقط ۴ گل خورده و این موضوع نشان می‌دهد ساختار دفاعی خیلی خوبی دارند.

به گزارش مشرق، مهرداد خانبان مربی پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: اخراج اوسمار در دیدار برابر گل‌گهر در شرایطی رخ داد که بازی متوقف شده بود و سرمربی تیم ما هم ۲ متر وارد زمین بازی شد و تنها دلیل وارد شدن اوسمار به خاطر مصدومیت بازیکن گل‌گهر بود است. متاسفانه هم با بی‌عدالتی سرمربی تیم ما اخراج شد و در این بازی مهم و حساس در کنار تیم نخواهد بود.

وی افزود: ملوان تیم قابل احترامی است که در ۹ بازی خود فقط ۴ گل خورده و این موضوع نشان می‌دهد ساختار دفاعی خیلی خوبی دارند. در فاز تهاجمی نیز برنامه‌های مختلفی دارند. کارهای ترکیبی از کناره‌ها، ارسال از جناحین و پشت دفاع با توجه به مهاجمان سرعتی که در اختیار دارند، ضدحملات سریع و .... جزء شاخص‌های تهاجمی این تیم است. در فاز دفاعی هرچند کم گل خورده‌اند اما مشکلاتی دارند که روی آنها کار کرده‌ و امیدوار به استفاده از این تدابیر هستیم.

مربی پرسپولیس در مورد مصدومیت علیرضا بیرانوند گفت:‌ کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس به صورت تخصصی صحبت کردند و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که با توجه به سابقه ۱۰_۱۲ ساله‌ام در تیم‌ملی، وقتی بازیکنی وارد اردو می‌شد شرح حالی از دقایق آخرین بازی باشگاهی‌، سلامتی‌اش و... در اختیار می‌گرفتیم که قطعا این موضوع همچنان ادامه دارد. مصدومیت هم جزئی از فوتبال است که امیدواریم برای هیچ بازیکنی پیش نیاید. بیرانوند گچ دست خود را باز و شروع به تمرین کرده اما از لحاظ پزشکی دست کم ۲ هفته دیگر کار دارد.

وی همچنین در خصوص دروازه‌بان جوان تیم نیز خاطر نشان کرد: امیررضا رفیعی محصول آکادمی باشگاه است و دوسالی است با ما کار می‌کند. او در دو بازی که در ترکیب اصلی بوده کیفیت خود را نشان داده است.

خانبان همچنین درباره محرومیت امید عالیشاه نیز توضیح داد: عالیشاه مشکلی برای بازی فردا ندارد. باشگاه در ۴۸ ساعتی که فرصت داشت دفاعیات خود را به فدراسیون فوتبال ارائه داد که یک جلسه محرومیت او تعلیق شد.

وی در خصوص عملکرد عیسی آل‌کثیر، خاطرنشان کرد: قطعا همه هواداران از او انتظار گل زدن دارند. اما وظیفه مهاجم فقط گل زدن نیست و کادرفنی از شرایط او راضی است.

مربی پرسپولیس در مورد ابوالفضل بابایی مهاجم تیم، اظهار کرد: او از زمانی که وارد تمرینات تیم شد، شرایط بازی کردن را نداشت چون بازیکنی که از سطح پایین به پرسپولیس می‌آید باید تلاش خود را انجام دهد تا به شرایط آیده‌آل برسد. او خوشبختانه در تمرینات شرایط خوبی دارد و شک نکنید به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (جمعه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس