علی خطیر - جواد نکونام

پیشکسوت استقلال گفت: آقای نکونام همه مردم می‌دانند مدیریت باشگاه چه عملکردی در قبال شما داشته است. بیشتر از این تمرکزت را از بین نبر و به فکر قهرمانی باش.

سرویس ورزش مشرق - عباس سرخاب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با مشرق، درباره شرایط استقلال در بالای جدول اظهار داشت: با توجه به شرایط خوب این روزهای پرسپولیس و اینکه توانسته فاصله ۵ امتیازی‌اش تا صدر جدول را به یک امتیاز تقلیل بدهد اوضاع برای استقلال به لحاظ کسب امتیازات پیش رو بسیار حساس‌تر شده است بنابراین نباید اجازه بدهیم عوامل غیر مترقبه مانع از حرکت تیم شود.

وی افزود: متاسفانه برخی اتفاقات مثل مشکلات داوری برای استقلال به وجود می‌آید اما ما باید تمرکزمان را روی بازی‌ها بگذاریم و با ایجاد آرامش بین مدیریت و کادر فنی، ۸ بازی مهمی که پیش رو داریم را با کمترین اختلافات سپری کنیم تا استقلال به آنچه لایقش از دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه تنش‌های دور و بر تیم استقلال باید از بین برود گفت: متاسفانه موضوع اختلافات بین مدیریت و کادر فنی از ابتدای لیگ شروع شد و این تنش‌ها به وجود آمد. اینکه مسببش چه کسی بود و این شکاف عمیق چرا به وجود آمده را تقریباً همه مردم می‌دانند. با وجود نامه صورتجلسه هیئت مدیره برای اخراج جواد نکونام، تا حدی می‌توان دریافت که همان قدر که مدیریت سرمربی تیم را قبول ندارد با بروز اتفاقات این چنینی حالا سرمربی هم مدیریت را قبول نمی‌کند.

آقای خطیر! از نکونام حمایت نمی‌کنی لااقل ناراحتش نکن/ جواد مطمئن باشد مردم می‌دانند مدیرباشگاه با او چه کرد

سرخاب با اشاره بیرون نشستن بدنساز اسپانیایی تیم استقلال در طول ۲۲ بازی قبلی و حضورش روی سکوها خاطرنشان کرد: این اصلاً خوب نیست که مدیرعامل در جهت برطرف کردن دغدغه‌های کادر فنی قدم بر نمی‌دارد. قطعاً مهم‌ترین وظیفه کادر فنی کسب نتیجه و به دست آوردن جایگاه شایسته در جدول رده‌بندی است که استقلال حالا با جواد نکونام توانسته این شرایط را برای این تیم پرطرفدار به وجود بیاورد که کار کوچکی نیست اما برای مثال به نظر می‌رسد مربی بدنساز تیم در این میان وسط اختلافات خطیر و نکونام گیر افتاده است. این اصلاً برای باشگاهی مثل استقلال پسندیده نیست و بازتاب خوبی در خارج از کشور ندارد که مربی تیم ۲۲ هفته روی سکوها بنشیند.

وی اضافه کرد: ادامه دادن این وضعیت تنها به ضرر مردم می‌شود و لطمه این اختلافات به چشم هوادار می‌رود. اما من با توجه به تجربیات بالای آقای نکونام در فوتبال ملی و باشگاهی و حضور در فوتبال اروپا و اینکه می‌دانم با مربیان بزرگی در جهان کار کرده می‌خواهم بداند که از این به بعد چطور رفتار کند. او باید بداند مردم از همه چیز آگاه هستند و نیازی به تکرار این مسایل و از بین بردن تمرکز خود و تیمش نیست. قطعا هرجا لازم باشد ما پیشکسوتان به مدیرعامل باشگاه هشدار می دهیم.

آقای خطیر! از نکونام حمایت نمی‌کنی لااقل ناراحتش نکن/ جواد مطمئن باشد مردم می‌دانند مدیرباشگاه با او چه کرد

سرخاب تاکید کرد:اگر استقلال قهرمان شود ۱۰ سال بعد همه درباره قهرمانی استقلال با جواد نکونام حرف می‌زنند اما اگر قهرمان نشود باز هم ۱۰ سال بعد همه می‌گویند نکونام نتوانست استقلال را قهرمان کند و کسی نمی‌گوید که علی خطیر او را ناراحت کرده بود که تیمش را قهرمان نکرد.

بازیکن سال‌های گذشته استقلال اضافه کرد: نمی‌خواهم بگویم مدیریت باشگاه مقصر نیست اما الان دیگر وقت مصاحبه‌های این چنینی و متلک انداختن به یکدیگر نیست. نکونام باید تمام فکر و ذکرش را در ۸ بازی آینده روی تیم بگذارد و تلاش کند تا با توجه به شرایط خوب امتیازی در بالای جدول با همین وضعیت به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

پیشکسوت استقلال در توصیه ای خطاب به مدیرعامل باشگاه گفت: آقای خطیر الان زمانی نیست که شما مقابل تیم بایستی، بلکه زمان آن است تا در کنار کادر فنی باشید. اگر حمایت نمی کنید لااقل کاری هم نکنید که نکونام ناراحت شود و تمرکزش از بین برود. الان وقت مطرح کردن مسائل مالی و بدهکاری‌های باشگاه نیست. روزی که شما هدایت این باشگاه را به دست گرفتید همه چیز را می‌دانستید بنابراین هیچ بهانه‌ای از سوی شما پذیرفتنی نیست. الان زمان انرژی دادن به سرمربی تیم و بازیکنان است. اگر در این مسیر هر کاری از جمله گرفتن کارت بازی برای مربی بدنساز تیم از دستتان برمی‌آید باید انجام بدهید چون شما در قبال میلیون‌ها نفر انسان که هوادار استقلال هستند و صدها پیشکسوت این باشگاه مسئولیت سنگینی دارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس