کد خبر 1587586
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
تلگرام در اسپانیا مسدود می شود

در پی درخواست شرکت‌های رسانه ای از جمله اَترس مدیا، EGEDA، مدیا سِت و تلفونیکا، استفاده از تلگرام در اسپانیا، از روز دوشنبه، موقتا معلق می‌شود.

به گزارش مشرق، در پی درخواست شرکت‌های رسانه ای از جمله اَترس مدیا، EGEDA، مدیا سِت و تلفونیکا، استفاده از تلگرام در اسپانیا، از روز دوشنبه، موقتا معلق می‌شود.

قاضی سانتیاگو پدراز موافقت کرد تا زمانی که ادعاها در حال بررسی است، سرویس‌ تلگرام در اسپانیا را مسدود کند. این منبع دادگاه گفت: مسئولیت مسدود کردن خدمات تلگرام بر عهده شرکت‌های ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خواهد بود.

طبق اعلام دیده بان رقابت CNMC، تلگرام چهارمین سرویس پیام رسان پر استفاده در اسپانیا است. تقریبا ۱۹ درصد از اسپانیایی‌هایی که توسط CNMC مورد بررسی قرار گرفتند، از آن استفاده می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، تلگرام اعلام کرده که در سال ۲۰۲۳، بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر ماهانه فعال در سراسر جهان داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    1 0
    اما در ایران رفع مسدودیت می شود
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      0 2
      ایران باید واتس اپ و اینستا و فیسبوک و همهٔ این شبکه های غربی رو مسدود و برای استفاده کنندگان جریمه نقدی و زندان بزاره، به جاش با تلگرام و وی چت چین قرارداد ببنده و اونها رو آزاد کنه!!
    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      1 0
      ترشحات مغز بیماران ذهنی . واقعا که روان شناسان در ایران خیلی کار باید بکنند. البته اصل کار پول پاشی برای شرق گدایان وطنی است.
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    ای داااااد ای بیدااااااد هق هق هق هق، آزادی بیان رو ذبح کردن!! الان چندین میلیون نفر که از طریق تلگرام درآمد داشتن از گرسنگی میمیرن!! مثل تو ایران که بعد از فیلتر کردن اینستاگرام از گرسنگی مردن!! آخه این چه کاریه میکنین؟ همممممه چی باید آزاد باشه، حالیتون نیست!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس