کد خبر 1584767
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی اخبار استراتژیک با انتشار ویدئویی از وضعیت این روزهای غزه با عنوان ماه رمضان در شمال نوار غزه؛ نه مسجدی، نه اذانی نه غذایی نوشت:

روزنامه العربی الجدید درباره حال و هوای رمضان در شمال نوار غزه نوشت: هزاران نفر از روی غروب خورشید، افطار می‌کنند. ساکنان غزه امسال حتی صدای شلیک از توپ رمضان که اجدادشان با آن افطار می کردند، را نمی‌شنوند. در عوض بدون وقفه شب و روز صدای شلیک توپ‌های اشغالگران اسرائیلی، بمباران‌ جنگنده‌ها و تیراندازی نظامیان آن‌ها به گوش می‌رسد.

مراسم استقبال از ماه رمضان نیز به سختی در شمال نوار غزه برگزار شد. در سایه کمبود امکانات برای انجام آداب و رسوم معمول ماه مبارک رمضان، برخی مصمم به تهیه غذا برای افطار خانواده خود در روز اول بودند.

در نخستین شب ماه مبارک رمضان مردم غزه با شکم‌هایی گرسنه زیراندازهایی در کنار مسجدهای ویران شده، پهن کردند و نماز جماعت عشاء و تراویح را برپا داشتند.

امسال از هیچ مسجدی در شمال نوار غزه اذانی پخش نمی‌شود زیرا مسجدی باقی نمانده، از ۷ اکتبر تا اول مارس جاری رژیم صهیونیستی ۲۱۹ مسجد را به طور کامل در نوار غزه ویران کرده و ۲۸۷ مسجد نیز به شدت خسارت دید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    11 0
    خدا لعنتشون کنه اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 2
    اینجا مسجد خالی و اذان هست ولی غذا نیست
    • 1 RO ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      0 0
      شكر خدا، هم غذا هست، هم مسجد با نماز خوان، وهم اذان
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    2 1
    غزه مظلوم و چشم انتظار حمایت ما
  • SE ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    2 1
    انسانهای واقعی هرلحظه آرزوی مرگ ذلیلانه دشمنان مردم فلسطین را در ذهن مرور میکنند
  • مهدی IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    برای دَرکِ آثار و برکات عملیات پیروزمندانه 7 اکتبر، کافیه عکس‌های غزه رو تو رمضان 2023 و رمضان 2024 با هم مقایسه کنید و در نظر داشته باشید که آمار شهدای فلسطینی از 31 هزار نفر هم فراتر رفته
  • GB ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    نه اقتصادی، نه امیدی، نه شور و شوقی
  • Puyamotlaq IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر هر چه و هرجا دست به فریبکاری برای مطامع شیطانی می زند . مرگ بر هر که و هر جور مردم را در کام مرگ شیطانی فرو می برد زیرا سعادت و سعادتمندی سزاوار انسان و انسانیت است . الان در غزه مسلمان سحرگاه بجای غذا و آب از طرف ارتش نتانیاهو چیزی جز مرگ و کشتار کودکان و زنان چیزی در سبد غذایی شان جای نمی گیرد و در افطار هم آنها که بدون غذای سحری روزه دار بودند به امید سخاوتمندی هم نوعان پروردگارشان باز هم زخم و شهادت چیزی جز افطار ندارند . و در آن سو اگر مقاومت سلاح زمین بگذارد که هیچ وقت این نمی شود ماشین جنگی صهیونیستی نتانیاهو_بایدن از روی باقی مانده زنان و کودکان عبور خواهد کرد و این قتلگاه نژادپرستانه اشغالگر صهیونیستی است غزه مقتدر عزیز من و شما و حالا وقتشما رسیده است که خواستن را توانستن معنی کنیم .
  • مهرداد IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    مسببین این اقدام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس