سردار شریف

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما باید قدردان مردم باشیم که برندگان اصلی صحنه انتخابات هستند، دشمنان انقلاب و نظام بازندگان اصلی این صحنه بوده‌اند.

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه امروز ( دوشنبه) در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان برگزار شد با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و دشمنان می‌دانند که فلسطینی‌ها علیه اسرائیلی‌ها بسیج می‌شوند، اظهار داشت: دشمنان از الان تلاش می‌کنند با جریان‌سازی قوی بگویند که آمریکا دنبال آتش‌بس است و ما به دنبال صلح و سازش هستیم اما در عمل تمام آنچه را که در جنگ به دست نیاوردند را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها حدود چهار ماه با جنایت عظیمی به کشتار مردم بیگناه ادامه دادند گفت: اسرائیل به طور شفاف نسل‌کشی می‌کند و هیچ ابایی هم ندارد.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه صهیونیسم با وجود حفظ ظاهر به شدت دچار هراس است افزود: اسرائیل نگران است که اگر ارتش‌های کشورهای اسلامی همراه شوند، دیگر حیات آنها به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه نقش رسانه در معرفی چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی بی‌بدیل بود، ادامه داد: نزدیک پنج ماه صهیونیست‌ها در یک منطقه محدود زمین‌گیر شده‌اند.

سردار شریف با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و با بیان اینکه ما امروز مرهون خون شهیدان از قبل از انقلاب تاکنون هستیم، افزود: امروز برکات اقدامات حاج قاسم در جبهه مقاومت را می‌بینیم که شعاع امنیت کشور را به خارج از کشور برد و دشمن از همین موضوع ناراحت و عصبانی است صهیونیست‌ها دشمن واقعی بشریت هستند و وحشیانه مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کشند .

وی با بیان اینکه نفرت از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در دنیا اوج گرفته و بازنده اصلی جنگ غزه، اسرائیل است و مردم فلسطین پیروز واقعی این جنگ هستند، افزود: امروز افکار عمومی جهان پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

سخنگوی سپاه بیان کرد: در صحنه یمن که نگاه کنیم از یک جنگ هفت ساله بیرون آمدند و امروز انگلیس و آمریکا را در دریا زمین‌گیر کرده‌اند و اینها دستاوردهای نظام اسلامی است که رهایی از دست استکبار را به مردم منطقه آموخته است.

وی با اشاره به اینکه به فضل الهی در گام دوم انقلاب شاهد درخشش بیشتر ایران اسلامی خواهیم بود و دشمنان ما سرافکنده خواهند شد، گفت: با توجه به تهدیدات و سرمایه‌گذاری های دشمن در متوقف کردن انتخابات جمهوری اسلامی ایران ، مردم پای کار بودند و دشمن را در توطئه خود شکست دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان طرح‌ریزی کرده بودند که شروع حرکت داعش در منطقه ارتفاعات جاسوسان ایران باشد، گفت: اما امروز با فداکاری های شهدا و افتخار آفرینی شهید سلیمانی داعش نابود شد و کینه دشمن از همین و بمب‌گذاری در مراسم حاج قاسم و به شهادت رساندن مردم، نشان از عصبانیت دشمن است که در ذلت و خاری و ضعف تمام انجام داد؛ دست تک تک خانواده شهدا را می‌بوسیم که با عملکرد و صحبت‌های هوشمندانه خود دشمن را در جریان‌سازی بعد از حادثه تروریستی کرمان ناکام گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم صاحبان اصلی نظام هستند، قدر نظام اسلامی را می‌دانند و دشمن نمی‌تواند بر هوشمندی مردم ایران غلبه کند، افزود: شاهد تحولات بزرگی در کشور بودیم، روزی که در جبهه‌های جنگ فرزندان ما را به شهادت می‌رساندند و مردم آنها را تشییع می‌کردند عده‌ای هم در داخل کشور دشمن را همراهی می‌کردند اما امروز ملت ایران سرفراز و دشمن شکست‌خورده است.

سردار شریف با بیان اینکه دشمنان در آستانه 22 بهمن چند سال قبل گفتند مردم ایران چهل سالگی انقلاب خود را نمی‌بینند اما امسال چهل و پنجمین سال انقلاب را جشن گرفتیم، گفت: دشمن اذعان کرد که اشتباه کردیم و هر کار که علیه ایران انجام دادیم باعث تقویت انقلاب اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به اینکه مردم با حضور در صحنه‌های انقلاب دشمن را وادار به اعتراف کردند، ادامه داد: امروز مردم کرمان شرایط ویژه‌ای به دلیل حضور حاج قاسم در این شهر دارند و همه باید قدر این سردار پرافتخار و عزیز را بدانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    3 15
    ملت این بار هم دشمنان را رو سیاه کردند
    • میلاد IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 6
      خدارا شکر میکنم، عده ای که توسط فضای مسموم مجازی و شبکه های تلویزیونی معاند شستشوی مغزی شدند، نیامدند رای بدهند وگرنه دوباره غربگداها وارد مجلس می‌شدند و ملت ایران بیشتر و بیشتر تحقیر میشد. الحمدلله
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    3 12
    دشمنان همیشه بازنده هستند و برنده اصلی ملت ایران است
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    4 8
    نابود بشه اسرائیل
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 6
    قطعا همینطور
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    4 8
    مشخص کنید چند درصد از افرادی که رای ندادن استخدامی دولت و خانوادیشان هستند . مشخص کنید بین قسمتهای مختلف دولت آمار رای ندادن چگونه توزیع شده است . چند درصد از دولتی هایی که رای ندادن جزو نفت و بانک و شرکت های دولتی هستند به تفکیک آمار درصدشان را مشخص کنید . مردم حق دارند بدانند چه درصدی از بی میلان به جمهوری اسلامی دولتی هستند حتی اگر زیر ده درصد از کل رای ندادن ها در دولت است در کجای دولت هستند ؟! از کدام وزیر و زیر مجموعه اش باید طلب کار باشیم ؟ ما بدهکار نیستیم که آمار قطره چکانی می دهید
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    6 0
    مشخص کنید چند درصد از افرادی که رای ندادن استخدامی دولت و خانوادیشان هستند
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    4 1
    وقتی میگن وزارت نفت را شفاف کنید منظور این نیست بگید بکی فروختید و چه جوری فروختید ! منظور اینه که حقوق میادین نفتی ایران را پیگیری و اعلام کنید . حقوق و مزایا و عملکرد مدیران برای پیشرفت صنعت و علم نفت را اعلام کنید
    • DE ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      2 3
      عجب حرف احمقانه ای ! تادشمن بیاد ایران رو بیشتر تحریم کنه نه ! خائن! کدوم کشورنفتی میاد چنین آماری بده که ایران دومی اش باشه!
  • Puyamotlaq IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 3
    نصر من الله و فتح قریب زوال و نابودی کامل استکبار جهانی که به استثمار مستضعفین و دیگر ملت ها فکر می کند به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی بعنوان طلایه‌دار جبهه حق ان شاالله . به دون شک و شبهه حضرت امام خامنه‌ای در تک تک سخنرانی های خود بالاخص چند ماهه اخیر به حمایت و همراهی جبهه حق بر خواسته اند ایکاش تمامی افراد حق طلب به فرامین رهبری در جبهه حق بر باطل گوش جان فرا دهند این رهبری نتیجه‌اش پیروزی مقتدرانه ملت غزه و فلسطین و آزادگان جهان است .
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    0 0
    تو تهران ۱۰ میلیونی رای نفر اول ۴۰۰۰۰۰تاس.همینقدر تونستین جمع کنین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس