جزئیات جلسه هیات انتخاب شورای ائتلاف برای تعیین لیست 30 نفره تهران/ هیات انتخاب شورای ائتلاف چگونه لیست تهران را نهایی می کند؟

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موفقیت در احراز مسئولیت نمایندگی را به همه منتخبان ملت و به ویژه به کسانی که با معرفی این شورا به مجلس راه یافته‌اند تبریک می‌گوید.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی، ضمن تقدیر از حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به منتخبان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

ملت شریف ایران

اکنون که مراحل رأی‌گیری و شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کمابیش به پایان رسیده است جا دارد از همه کسانی که با حضور خود در پای صندوق‌های رأی موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شدند سپاسگزاری شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روزهای سال ۱۴۰۲ چهار شرط «سلامت»، «امنیت»، «مشارکت» و «رقابت» را در انتخابات امسال مهم دانستند و اکنون می‌توان گفت که به فضل الهی و با همت مسئولان محترم و حضور مسئولانه مردم در رأی‌گیری و رقابت احزاب و افراد، می‌توان به تشکیل مجلسی انقلابی و کارآمد که خدمات مجلس یازدهم را ادامه دهد امیدوار بود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی موفقیت در احراز مسئولیت نمایندگی را به همه منتخبان ملت و به ویژه به کسانی که با معرفی این شورا به مجلس راه یافته‌اند تبریک می‌گوید و از خداوند متعال برای ملت ایران در پرتو رهبری‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های قوای سه‌گانه، سعادت و بهروزی مسئلت می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    4 5
    پدرخوانده های سیاسی دیدید این بار فرق می کرد؟ تبریک به نظام و مردم ایران اسلامی
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    5 3
    پیشنهاد می شود با توجه به آمار به دلیل درست استفاده نکردن مردم تهران از حق خود در انتخاب نماینده، وزارت کشور سهم 30 نفره تهران برای مجلس را به دو نفر کاهش و 28 سهم باقیمانده را بین استان های با بیشترین مشارکت تقسیم کند چرا که هموطنانی که همواره در انتخابات حضور پررنگی داشتند قطعاً برای تصمیم گیری در مورد آینده ی کشور شایسته تر و مستحق جایگاه مناسب تری هستند. این امر موجب تشویق استان های متعهد و همچنین درک وظیفه شناسی اجتماعی می شود.
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      حوزه انتخابیه را باید چند قسمت جدا کنند تا سلیقه منطقه های مختلف تهران مشخص شود
    • US ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
      0 1
      مردم تهران و شهرهای بزرگ مثل اصفهان و مشهد بسیار هوشمندانه رای دادند. در این مسئله که رای مردم تهران و شهرهای بزرگ از کیفیت بالایی نسبت به سایر مناطق برخوردار است - کسی شک ندارد (علت آن دسترسی بیشتر مردم به اطلاعات و ... است). آمار مشارکت مردم پایتخت و شهرهای بزرگ - پایین تر بود چون مردم می خواستند پیام خود را به این وسیله به گوش مسئولین برسانند. پیام مردم این بود که ضمن اعتراض به وضع موجود (که نتیجه سوء مدیریت بعضی از مسئولین ناکارآمد و فاسد در قوای سه گانه است) - مردم نشان دادند که خواستار تحول و مبارزه با فساد در قوای سه گانه هستند. به همین دلیل طرح جبهه صبح ایران ارائه شده از سوی استاد رائفی پور و دکتر سعید محمد مورد استقبال شگفت انگیز مردم تهران و شهرهای بزرگ قرار گرفت( بیست نماینده از سی نماینده تهران از این جبهه هستند). مردم اجرای کامل طرح شفافیت را از حاکمیت مطالبه می کنند و اجرای این طرح شفافیت در نمایندگان مجلس را اولین گام برای مبارزه بافساد می دانند. پس مردم تهران از حق خود برای انتخابات - بسیار عالی استفاده کردند.
  • اصغر DE ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    4 9
    همه چیز عالی بود. عملکرد شورای نگهبان ، زحمت وزارت کشور ، مشارکت بالای مردمی. از همه تشکر میکنم.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 4
    تبریک
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    1 0
    معیشت
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    2 0
    از قیمت کالاها چه خبر؟ از دلار و خودرو و مسکن و مواد غذایی چه خبر ؟ ببینیم که چگونه از مردم شریف در صحنه قدردانی خواهند کرد!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس