حجت‌الاسلام محمد میرزایی نماینده مردم شاهین‌دژ - تکاب در مجلس دوازدهم شد

فرماندار شاهین‌دژ و رییس حوزه انتخابیه شاهین‌دژ و تکاب گفت: حجت الاسلام محمد میرزایی با کسب ۱۵ هزار و ۹۴۴ رای از مجموع آرای ماخوذه در این حوزه به عنوان نماینده مردم این حوزه در مجلس دوازدهم انتخاب شد.

به گزارش مشرق، کامران بابازاده با اشاره به حضور بیش از ۷۵ هزار و ۴۸ نفر در انتخابات حوزه شاهین‌دژ - تکاب اظهار کرد: در این حوزه انتخابیه همچنین حسن همتی با ۱۴ هزار و ۲۳۸ رای و صمد اکبری با ۱۱ هزار و ۴۰۸ رای بعد از میرزایی، بیشترین آرا را کسب کردند.

وی اضافه کرد: محمود احمدی ۱۱ هزار و ۴۰۸ رای، جواد مولودی با ۶هزار و ۴۹۹ رای، محمدجواد سبحانی با ژنج هزار و ۹۶۷ رای، سهراب محمدزاده با سه هزار و ۲۱۱ رای، منوچهر ویسی با یک هزار و ۴۷۱ رای، رحمان حمدی با یک هزار و ۴۲۱ رای، ناصر امیری با یک هزار و ۳۸۸ رای، سبحان نعمتی با ۷۵۵ رای، جلال مولان زاده با ۵۳۵ رای، خریجه مهدوی ۴۲۳ رای، علی بلالی با ۲۰۹ رای، حسن ابراهیم زاده ۹۱ رای، عبدالله ایمانی با ۳۱ رای و محمدعلی مجدی ۹ رای کسب کردند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در این حوزه انتخابیه بسیار خوب بود، اضافه کرد: ۱۸ کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین دژ - تکاب بود.

فرماندار شاهین‌دژ از مشارکت گسترده مردم شهرستان‌های تکاب و شاهین دژ در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد.

حجت الاسلام محمد میرزایی سابقه خدمت در عقیدتی سیاسی ناجا دارد و اهل شهر کشاورز شهرستان شاهین دژ است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه گذشته ۱۱ اسفند ماه در آذربایجان غربی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس