رییس پلیس پایتخت: انتخابات با امنیت کامل در حال برگزاری است+فیلم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برگزاری منظم انتخابات گفت: این رویداد مهم در امنیت کامل در پایتخت در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، سردار عباسعلی محمدیان عصر جمعه پس از حضور در شعب اخذ رای حسینیه ۱۴ معصوم ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به خبرنگاران اظهار کرد: تا به این لحظه انتخابات پایتخت در امنیت کامل برگزار شده و ما امیدواریم که تا ساعات پایانی هم به همین صورت که تا الان پشت سر گذاشتم شرایط امنی داشته باشیم و همه شهروندان بتوانند در آرامش خاطر در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: مشروعیت نظام جمهوری اسلامی ایران حدود ۴۰ روز بعد از سالگرد چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و نتیجه آن با مشارکت بالای مردم خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.

سردار محمدیان اضافه کرد: از همان زمان تاکنون جمهوری اسلامی بر مبنای رای و نظر مردم اداره شد و برگزاری بطور متوسط هر سال یک انتخابات نشانه مردمی بودن و به قول امروزی‌ها جاری بودن دموکراسی در کشور است.

وی افزود:‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کشور بسیار مهم است و فرصتی است برای اینکه سرنوشت کشورمان را به دست افرادی بسپاریم که اصلح بوده و دارای ویژگی‌هایی باشند که رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود آن را برشمرده‌اند.

استان تهران با ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه و ۱۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس