کد خبر 1580255
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
شاهچراغی: امانت‌دار مردم خواهیم بود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: وظیفه داریم بنا به آنچه قانون حکم کرده، نقش و وظیفه امانتداری مردم را ایفا کنیم، ما حتماً امانت‌دار مردم و خدمتگزار آنان هستیم.

به گزارش امشرق، سیدمحمدتقی شاهچراغی بعد از ظهر امروز - ۱۱ اسفند - در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: در ۵۹ هزار شعبه رای قریب به یک میلیون نفر مردم در فرایند برگزاری انتخابات و رای‌گیری مشارکت می‌کنند. در استان سیستان و بلوچستان مردم با وجود وقوع سیل پای صندوق‌ها حاضر شدند و در برخی شهرستانها هم مردم در دمای زیر صفر در انتخابات مشارکت کردند.

وی افزود: مدیران شعب اخذ رای توجه کنند که هرکس با یکی از پنج مدرک هویتی به شعبه مراجعه کرد می‌توان رأی وی را اخذ کرد. شعب سیار هم نقاطی مشخص دارند که به ۱۵ هزار شعبه می‌رسد و تقاضا داریم از آنجاکه ممکن است برخی مردم به دلیل فقدان توانایی نتوانند پای صندوق رای بیایند این شعب سیار با هماهنگی بهزیستی یا فرمانداری و استانداری باید به منزل این افراد بروند و رأی را اخذ کنند.

شاهچراغی تاکید کرد: نیروهایی که در شعب همکاری می‌کنند از مردم هستند و خودشان داوطلب شدند.

معاون سیاسی وزیر کشور با قدردانی از نقش رسانه‌ها در جریان انتخابات، اظهار کرد: رسانه‌ها باید آنچه مردم نیازمند هستند درباره انتخابات بدانند را به آنان منتقل کنند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم. ما وظیفه داریم بنا به آنچه قانون حکم کرده نقش و وظیفه امانتداری مردم را ایفا کنیم و خدمتگزار آنان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس