پیام‌های حمله حزب‌الله به پایگاه صهیونیستی «میرون»

یکی از افسران میدانی حزب‌الله لبنان با اشاره به توانمندی‌های این حزب در عرصه موشکی، پیام‌های عملیات دیروز علیه پایگاه راهبردی میرون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، در سایه تشدید عملیات‌های حزب‌الله علیه دشمن صهیونیستی، چه در سطح کمی و چه کیفی، یکی از افسران حزب‌الله در یگان ضدزرهی با اشاره به حملاتی که دیروز علیه پایگاه راهبردی «میرون» رژیم صهیونیستی انجام شد، اعلام کرد که عملیات علیه پایگاه میرون حامل پیامی برای صهیونیست‌ها بود، مبنی بر اینکه مقاومت قدرت نابودی این پایگاه هوایی را دارد.

این افسر نظامی مقاومت لبنان در گفت‌وگو با المیادین به ویژگی‌های موشک الماس اشاره و تاکید کرد: این سلاح چند مشخصه فنی دارد، از جمله اینکه یک دوربین در سر موشک قرار گرفته و زمانی که یک نفر موشک را پرتاب می‌کند، می‌تواند آنچه را که در دید موشک است ببیند و هدف را انتخاب کند. وجه تمایز این سلاح عدم نیاز به هدف قابل مشاهده در مقابل آن است.

این فرمانده حزب‌الله تصریح کرد: رزمنده ما بعد از پرتاب این موشک می‌تواند هدف را در حالی که پشت خطوط قرار دارد، انتخاب کند. ما سلاحی داریم که با آن نیازی به دیدن مستقیم هدف نداریم و اولین بار از این سلاح برای انهدام تانک مرکاوا در موضع نظامی «المطله» استفاده کردیم.

وی در پایان گفت: دشمن این اطلاعات را از نظامیان خود پنهان می‌کند تا نترسند و میدان را ترک نکنند.

همزمان با آغاز درگیری‌های مرزی بین حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی در روز ۸ اکتبر، نگرانی‌ صهیونیست ها از تسلیحات ضد زره حزب الله لبنان در سطوح مختلف رسانه‌ای، سیاسی و نظامی افزایش پیدا کرده و آنها نگران این بودند که مقاومت اسلامی لبنان توانمندی‌های خود را در این عرصه بیش از پیش گسترش داده باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس