کد خبر 1579339
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
رضایی: قلعه‌نویی به لیگ اهمیت می‌دهد؛ کادر قبلی تیم ملی چه دستاوردی داشت؟

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کادر قبلی تیم ملی با یک دهه حضور، چه دستاوردی داشت که حالا از ما می‌خواهند در مدت یک سال به همه خواسته‌ها برسیم؟!

به گزارش مشرق، رحمان رضایی پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال تهران و سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ را رصد می‌کنیم و امیدوارم لیگ برتر خروجی خوبی برای تیم ملی داشته باشد.

وی در خصوص جذب متعدد بازیکنان از سوی تیم‌های لیگ برتری برای نیم فصل دوم نیز گفت: حتما این بازیکنان با مطالعه خریداری شده‌اند و امیدوارم به فوتبال ما نکاتی را اضافه کنند. بازیکنی که از خارج می‌آید باید سطح بالایی داشته باشد و یقین دارم که مدیران و مربیان با مطالعه اقدام به جذب آنها کرده‌اند.

رضایی درباره نگاه امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به لیگ برتر عنوان کرد: امیر قلعه‌نویی همیشه به لیگ نگاه مثبتی داشته است و امیدواریم خروجی لیگ به گونه‌ای باشد که نفرات خوبی به تیم ملی راه یابند.

بازیکن اسبق تیم ملی درباره اینکه در پایان جام ملت‌های آسیا دستیاران قلعه‌نویی بیشتر از خود او مورد انتقادات قرار گرفتند نیز توضیح داد: وقتی تیم برنده نمی‌شود، انتقادات افزایش پیدا می‌کند و از فدراسیون تا تیم ملی، مربیان و بازیکنان همه مورد نقد قرار می‌گیرند و این مساله طبیعی است. در این میان بسیاری از صحبت‌ها از روی دلسوزی و کمک بوده که آنها را می‌پذیریم اما به نظرات تخریبی توجهی نمی‌کنیم.

رضایی در خصوص اینکه به‌نظر می‌رسد تیم ملی دستاوردی در جام ملت‌های آسیا نداشت، گفت: باید دید دستارود از نظر دوستان چه معنایی دارد. از روزی که کادر فنی جدید، کارش را آغاز کرد، در مجموع شاید یک ماه بازیکنان را در اختیار داشتیم. با این سرعت نمی‌توان به خواسته‌ها رسید. کادر فنی قبلی تیم ملی با یک دهه حضور، چه دستاوردی داشت که حالا از ما می‌خواهند در مدت یک سال به همه خواسته‌ها برسیم!

وی همچنین درباره جوان‌گرایی در تیم ملی، گفت:‌ قطعا این اتفاق رخ می‌دهد و نفرات جدید به اردو دعوت خواهند شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    اگه داره چرا میترسه بازیکن دعوت و بازی بده ؟ الان همین بازی سپاهان استقلال قشنگ حسین نژاد میتونست بازی کنه تو تیم ملی یا سلیمی دفاع استقلال یا اعرابی با تکنیک بالاش که تو بازی الهلال هم پاس گل داد ازین بازیکنا زیاد ولی باز پیرمردهارو جمع کردین بردین دوتا جوون دکوری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس