کد خبر 1579613
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
برنامه قلعه‌نویی برای تغییر نسل در تیم ملی

در جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث و گفت‌وگو شود و سرمربی تیم ملی برنامه خود را برای تغییر و تحول در تیم ملی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلسه امروز در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود که با حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی برگزار شد. او برنامه خود را در این رابطه ارائه داد.

وی افزود: قلعه‌نویی برنامه‌ای با عنوان «نسل جدید و روحیه تازه» در نظر گرفته و در خصوص بخش‌های مختلف آن با هیات رئیسه صحبت کرد. این جلسه نزدیک به ۴ ساعت طول کشید و در ادامه نیز بحث‌هایی در مورد مسائل داخلی فدراسیون فوتبال مطرح شد. گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی بسیار سازنده بود و مباحث مختلفی در این باره مور بحث و بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    1 11
    تمام بیماریهای تیم ملی بعلت بیکفایتی قلعه نوعی در سرمربیگری این تیم است. با این مربی ایران بهیچ جایی نخواهیم رسید. بازیهای سر در گم و بدون تاکتیک مدرن امروزی و درجا زدن در فوتبال زمان خودش که شامل دفاع بزن زیر توپ و حمله بزن زیر توپ از خط دفاع بخط حمله و دعا که شاید زیر پایش بیافتد او روی غیرت بچه ها سواری میخورد و نتایج بازی با تیمهای هم سطح انرا بهتر نشان میدهد.. من اینرا بارها گفته بودم که تنها مربی ایرانی شایسته مربیگری تیم ملی قطبی است او در لیگ ژاپن هم سابقه مربیگری داشته و موفق بود.
  • طبا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    2 3
    تغییر نسل درسته و خیلی هم واجبه اما آقای قلعه؟ نسل جوان رو چی بهشون یاد میدی!!!؟؟؟ فوتبال بزن زیرش !!؟؟؟؟؟ مشکل اصلی بغیر از پیرمردهای تیم، نوع مربیگری شماست و لاغیر !!!
  • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    2 0
    ممکن است به قول بعضی افراد امیر قلعه نویی مربی خوبی نباشد ولی این افراد چه دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند در حال حاضر در فوتبال ایران هیچ مربی حتی گلمحمدی و قطبی و دائی و نکونام هم در حد او نیستند و رزومه او را ندارند.افشین قطبی مثل محمد خاکپورو جلال طالبی مدرک مربیگری خودشان را از امریکا گرفته که تقریبا فاقد ارزش است. بقیه افراد هم نظیر مهدی مهدوی کیا هم قبلا امتحانشان را پس داده اندجهت اطلاع. درضمن قطبی بیشتر یک شومن بود تا یک سرمربی کاردان و کاربلد و دیدید که در زمان کوتاهی که سرمربی تیم ملی بود موفقیتی نداشت و نتوانست تیم ملی را به جام جهانی 2010 ببرد. پس بهتر است حسادت به امیر قلعه نویی را برای مدتی کنار بگذاریم تا بلکه او بتواند با جوانگرائی تیم ملی را در شرایط بهتری قرار دهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس