تل آویو: علت خوش‌بینی بایدن درباره آتش بس غزه را نمی‌دانیم

مقامات صهیونیست به ابراز خوش بینی رییس جمهور آمریکا درباره برقراری آتش بس در غزه طی روزهای آتی واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، تل آویو به اظهارخوش بینی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره نزدیک بودن آتش بس در غزه واکنش نشان داد.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که آنها علت خوش بینی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره نزدیک بودن آتش بس در غزه را نمی دانند.

گفتنی است که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا ضمن ابراز امیدواری برای ایجاد آتش‌بس در جنگ غزه طی چند روز آتی، تاکید کرده بود: امیدوارم تا پایان هفته و یا شروع هفته آتی (طبق تقویم میلادی) آتش‌بس برقرار شود. مشاور امنیت ملی من گفته ما به آتش‌بس نزدیک هستیم. هنوز چیزی انجام نشده اما امیدوارم که تا دوشنبه آینده آتش‌بس برقرار شود.

یک مقام آمریکایی گفته است که مذاکره‌کنندگان آمریکایی برای دستیابی به توافقی جهت توقف جنگ برای آزادی اسرا تا آغاز ماه مبارک رمضان تلاش کرده و مقامات ارشد آمریکایی هفته گذشته روی این موضوع کار می‌کردند. این مقام گفت: به نظر می‌رسد به دلیل دیدار مقامات صهیونیستی با مقامات قطری، این خوش‌بینی برای رسیدن به آتش‌بس رو به افزایش باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    بهتر بود اینو می گفت: علت خوش بینی بعضیا به باقی موندن آمریکا و اسرائیل رو نمی دونیم
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    1 0
    من وسط عکس بالا یک بوزینه می بینم.
  • بهرام IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    0 0
    متأسفانه واقعیت جنگ غزه همینه! نتانیاهو همچنان به وحشی گری و نسل کشی در غزه ادامه میدهد و بایدن در خواب خرگوشی تشریف دارد و خوش بین و امیدوار به اتش بس در ایتده نزدیک و تا قبل ماه مبارک رمضان است. امیر و وزیر خارجه قطر هم گفتن ادعای بابدن رو تایید نمی کنند و نمی توانند در این خصوص نطر دهند. ژله را به با بدن گزارشات غلط می دهند تا پیر خرفت یوفت باد اخبار ناخوش سکته نکنه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس