حزب الله تجهیزات جاسوسی اشغالگران صهیونیست را هدف قرار داد

منابع لبنانی از عملیات موشکی حزب الله علیه پایگاه جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مرزی خبر می دهند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جدید اعلام کرد تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه الرمثا در مزارع اشغالی شبعا با سلاح مناسب هدف قرار داده و خساراتی به آن وارد کرده است.

ساعتی پیش مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به موقعیت رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا با تسلیحات مناسب خبر داده بود.

در این بیانیه اعلام شده بود که این حمله با اصابت دقیق و مستقیم به اهداف مورد نظر همراه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز مناطقی از جنوب لبنان را هدف حمله قرار داد. در این حملات مناطق جبشیت، الحنیه، المنصوری، مجدل زون و البیساریه در جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های اسرائیلی بمباران شد.

صبح امروز نیز مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به پایگاه مراقبت هوایی میرون در کوهستان‌های جرمق با تعداد زیادی از موشک‌های خود خبر داد که از چندین سکوی پرتاب موشک شلیک شده است.

حزب الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد که حمله به پایگاه میرون در حمایت از مردم غزه و واکنش نسبت به تجاوزگری رژیم صهیونیستی به اطراف شهر بعلبک در منطقه بقاع صورت گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در توصیف این عملیات موشکی اعلام کردند که تعداد زیادی از موشک‌های لبنانی از این کشور به سمت منطقه میرون شلیک شده و صدای چندین انفجار در منطقه به گوش رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس