بمباران پایگاه اسراییلی همزمان با بازدید رییس ستاد کل ارتش

پایگاهی اسراییلی همزمان با بازدید رییس ستاد کل ارتش از سوی مقاومت حزب الله بمباران شد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد حزب الله پایگاهی اسراییلی را در مرزهای شمالی همزمان با بازدید رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله موشکی قرار داده است.

ساعاتی پیش از این نیز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۲ حمله موشکی جدید به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسراییل به روستاها و منطقه‌های جنوبی کشور، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وهفتم فوریه ۲۰۲۴ برای دومین بار پایگاه کنترل و نظارت هوایی میرون را با چندین موشک ضدزره هدف قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این حمله باعث شد بخشی از تجهیزات و دستگاه‌های فنی و جاسوسی این پایگاه مورد اصابت قرار گرفته و به صورت کلی منهدم شود.

همچنین حزب‌الله لبنان در بیانیه دوم خود اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های اسراییل به روستاها و منطقه‌های جنوبی کشور، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۶:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وهفتم فوریه ۲۰۲۴ مقر فرماندهی تیپ ۱۴۶ را در جعتون با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند و آسیب‌هایی قطعی را در آن بر جای گذاشتند.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان صبح امروز نیز در واکنش به حملاه‌های وحشیانه روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی علیه منازل مسکونی و غیر نظامیان لبنانی در شهر بعلبک، پایگاه جاسوسی و راهبردی ارتش رژیم صهیونیستی تحت عنوان میرون را هدف قرار داد. بنا بر اعلام منابع آگاه در این حمله موشکی گسترده، حزب‌الله دستکم ۴۰ فروند موشک به سوی این پایگاه صهیونیستی پرتاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    ای کاش نفله میشد این حرومی
  • Puyamotlaq IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
    12 0
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر صهیونیست مردم فریب .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس