کد خبر 1576047
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
حمایت برخی احزاب اصلاح‌طلب از لیست مطهری

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: علی مطهری در روزهای آینده لیست انتخاباتی را معرفی خواهد کرد که مورد حمایت برخی احزاب اصلاح طلب خواهد بود.

به گزارش مشرق، سعید نورمحمدی درباره آخرین وضعیت تهیه لیست ائتلافی برخی احزاب اصلاح طلبان و اعتدالیون، اظهار کرد: علی مطهری با احزاب و فعالت سیاسی مشورت داشته و به زودی لیست خود را معرفی خواهد کرد.

وی ادامه داد: لیست را مطهری می بندد اما این کار با مشورت احزاب صورت گرفته است. حزب ندای ایرانیان، کارگزاران، اعتماد ملی و اعتدال و توسعه از این لیست حمایت خواهند کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    حامی داعش در برنامه زنده تلویزیونی میخواد لیست انتخاباتی بده؟
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    بیش از 130،000 هموطنمان را بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا از دست دادیم. عباس عبدی فروردین 1399 گفته بود که روحانی برای زنده کردن برجام با کرونا مقابله نمی کند. وارد نکردن واکسن کرونا هم برای زنده کردن برجام خسارت محض بوده. اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ تلفاتی که اصلاح طلبان با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا ایجاد کردند چند برابر کشتار اسرائیل در غزه است. با این حساب، اصلاح طلبهای عامل وارد نکردن واکسن کرونا و ایجاد تلفات در هموطنان بیگناهمان در حقیقت استاد اسرائیل در از بین بردن مردم بیگناه هستند. علی مطهری هم از حامیان دولت اصلاح طلب بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس