رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: انقلاب راه خود را پیش می‌برد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: شکر خدا این انقلاب راه خود را پیش می‌برد و حضور مردم این پیام را برای بزرگ‌ترین دشمن بشریت یعنی آمریکا دارد که بدانند این انقلاب بیدار است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام پورخاقان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ۴۵ سال است که در راهپیمایی‌ها حضور پیدا می‌کنند و همان شعار «اسرائیل نباید باشد» که در سال ۱۳۴۲ امام راحل می‌فرمودند را پرشورتر از اوایل انقلاب تکرار می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی گفت: شکر خدا این انقلاب راه خود را پیش می‌برد و حضور مردم این پیام را برای بزرگ‌ترین دشمن بشریت یعنی آمریکا دارد که بدانند این انقلاب بیدار است.

وی با بیان اینکه انقلاب آرمان‌ها و شعارهای شهدا را حفظ کرده است گفت: این راه تا زمانی که ظلم در دنیا نباشد و رژیم صهیونیستی نابود شود و مردم بیش از پیش بتوانند به حقوق خود برسند ادامه دارد.

پورخاقان گفت: مردم ما امسال دو وظیفه مهم دارند که یکی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بوده و مهمتر از آن، حضور در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۱ اسفندماه است که این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد بود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مشکلات و گرانی‌ها وجود دارد که البته بخشی از آن ناشی از تحریم‌ها و ظلم ستمگران است و ما سختی‌ها را قبول داریم، اما این مردم باید انقلاب خود را حفظ کنند و عدم حضور مردم در انتخابات یعنی شادی دشمن و پشت کردن به آرمان‌های شهدا و امام راحل.

وی در پایان گفت: مردم امروز پرشورتر از سال‌های قبل در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضور دارند و به امید خدا در ۱۱ اسفندماه نیز با حضور فعالانه و با بصیرت خود بار دیگر شور انقلابی و سیاسی خود را به جهانیان نمایش می‌دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 0
    و مردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس