دادستان کل کشور: دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارد

رئیس ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور گفت: همانطور که می‌دانیم دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس داشته و دارد. نشانه این ترس هم تلاش بی وقفه دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم عزیز ایران است تا بتواند به هر طریقی مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد و بی‌رغبت کند.

به گزارش مشرق،جلسه هفتگی شورای معاونین دادستانی کل کشور با حضور اعضا و به ریاست حجت الاسلام والمسلمین موحدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین موحدی با تشریح اهمیت حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو، برگزاری انتخابات را جلوه‌ای از اقتدار کشور دانست و گفت: روسای ستادهای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در ایام متصل به انتخابات، فعالیت‌های نظارتی خود را تشدید کنند تا این امر سرنوشت‌ساز به نحو صحیح و خوبی انجام شده و مردم بتوانند از حق شرعی و قانونی خود بدون دغدغه بهره‌مند شوند.

دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس دارد

رئیس ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور گفت: همانطور که می‌دانیم دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هراس داشته و دارد. نشانه این ترس هم تلاش بی وقفه دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم عزیز ایران است تا بتواند به هر طریقی مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد و بی‌رغبت کند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: اما دشمنان این کشور بدانند که مردم ایران به یک رشد و آگاهی سیاسی بالایی رسیده و به اقتدار و عزت و پرچم مقدس کشورشان تعصب و حساسیت دارند. لذا هرجا دشمن تلاش کرده است که مردم را از صندوق‌های رای دور کند مردم با حضور گسترده‌تر و با شکوه‌تر خود برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و حضور کم نظیر ایشان در جشن بزرگ 22 بهمن امسال یک نمونه از هزاران نمونه مردمی بودن این نظام است.

انتخابات در ایران کاملا مردمی است

رئیس ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تمام تلاش دشمن در بدبین کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات متمرکز شده است، در حالی که ملت بزرگ ایران کاندیداهای انتخاباتی را فرزندان خود و فرزندان همین کشور می‌دانند. لذا مردم این بار هم با درک درست شرایط در انتخابات حضور پررنگی داشته و قطعا دشمن را مایوس خواهند کرد. چرا که می‌دانند که آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها دلسوز ایران نبوده و به نفع مردم و خواسته مردم توجهی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • عبدالعلی گل بابا نژاد عزیزی IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    یعنی شما همه این نابسامانی ها را فقط خیال ونامیدی دانسته وهیچ دردمندی وبینوای ما مردم را درک نمی کنید؟ درست میفرمای وقتی امثال تو در رفا کامل شامل باشد همه چیز سرجای خود وحقیقت تلخ را ساخته دشمن می داند .....جلل خالق اگر این دشمنان خیالی نبودن چه قصه ای سرهم می فرمودید خدا داند.!︎
  • همرزم هادی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    آقا دست بردارید ازاین توهمات خوب به مردم خدمت بکنید مردم عاشقانه پای صندوق های رای می آیند
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    دشمنی وجود دارد اینکارهایی که شما میندازین گردن دشمن همون دشمن گفته بندازین گردن من برنامه و بازی منظم چیده شده است
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    اینو که میدونین پس چرا باعث میشید مردم از صندوق انتخابات دور شن؟
  • رضا IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    شگفت انگیزه ! حضرات از بس دشمن دشمن کرده و میکنند خودشون هم باورشون شده ! از اهورامزدای پاک میخواهیم عاقبت این خاک بلاخیز را ختم به خیر فرماید ! الهی آمین !
  • تک سوتر DE ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    از محاکمه عناصرش قطعا بیشتر از مشارکت ترس و نگرانی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس