اعتماد به مردم رمز پیروزی و ایستادگی انقلاب است

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه اعتماد به مردم رمز پیروزی و ایستادگی این انقلاب است، گفت: دولت پا به پای مردم تمام تلاشش را برای رفع مشکلات به کار گرفته و از تلاش برای رفاه مردم خسته نمی‌شود.

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی امروز در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شیراز با بیان اینکه مردم ایران در همه مناسبت‌ها با حضورشان در صحنه، جهان را بهت‌زده و مسوولان را شرمنده می‌کنند، از حضور خانوادگی مردم در راهپیمایی قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم ایران اینگونه مشت به دهان استکبار می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و مردم جانانه پای این انقلاب ایستاده‌اند، تصریح کرد: این ملت به جهان ثابت کرده است که ملتی اصیل، ملت حافظ‌ها و سعدی‌ها، شهیدان دوران‌ها و حاج قاسم‌ها است نه ملتی که بماند تا کسی برای او تصمیم بگیرد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه ۴۵ سال است که همه دنیا ایستاده‌اند تا این انقلاب را زمین‌گیر کنند، گفت: دشمنان تمام تلاششان را کردند که ما را در صنعت‌های مختلف از جمله هوافضا دور کنند، اما امروز از قدرت ایران در عرصه‌های مختلف می‌ترسند نه از جغرافیای آن.

بهادری جهرمی با بیان اینکه این مردم نشان می‌دهند که اجازه نمی‌دهند کسی در امورشان دخالت کند، ادامه داد: ما نشان دادیم که تحریم‌ها در ما اثر ندارد و نتیجه ۴۵ سال مقابله ایران با استکبار در دنیا، از بین رفتن هیمنه پوشالی این قدرت‌هاست.

وی گفت: امروز دیگر آبرویی برای آمریکا و اسرائیل نمانده، آن‌ها که سال‌های سال هزینه کردند تا بگویند ما مدافع حقوق بشر هستیم.

سخنگوی دولت افزود: دست تک تک این ملت بوسیدنی است که اینگونه علی‌رغم همه این مشکلات ایستاده‌اند؛ جنگ، ناملایماتی به همراه دارد، اما این ملت نه تنها قامت خم نکردند، بلکه هرساله حضور پرشورتری در مناسبت‌های مختلف دارند، اگر در گذشته فقط در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کردند، اما امروز مناسبت‌های مختلف دینی مذهبی و ملی را پرشور برگزار می‌کنند.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواست با تحریم‌های خود ایران را زمین‌گیر کند، تاکید کرد: امروز ایران در فضا سیر می‌کند و پیشرفت تکنولوژی ایران در دنیا در رده‌های برتر است.

وی با یادآوری اینکه دشمنان به دنیا گفتند کسی با ایران مراوده نداشته باشد، تصریح کرد: امروز در شانگهای پذیرفته شدیم و در سخت‌ترین تحریم‌ها و تهدیدها در دنیا سربلند کردیم.

سخنگوی دولت با اشاره به پیروزی‌های اخیر غزه در سخت‌ترین شرایط ممکن، تصریح کرد: دیگر فلسطین ترسی از دشمنانش ندارد و غرب دست و پا می‌زند تا آبروی خود را در مقابل جوانان غیور و دست خالی حماس حفظ کند.

بهادری جهرمی اعتماد به مردم به پشتوانه وعده‌های خدا را رمز پیروزی و ایستادگی انقلاب دانست و افزود: با این اتحاد و اعتماد پیش روی جهان ایستادیم، هشت سال اعتماد و اتکا به مردم در دفاع مقدس نتیجه‌اش پیروزی و برکت و نعمت برای سالیان سال است و به خاک مالیدن دماغ دشمن، و تجارب دیگری هم در گام اول انقلاب داشتیم.

سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مسیر دولت سیزدهم اعتماد و اتکا به مردم برای حل مسائل کشور است، تصریح کرد: دولت می‌داند که مردم پای کار کشورند، پس این دولت عهد کرده که پا به پای مردم باشد و تمام تلاشش را می‌کند و هرآنچه طرح‌های نیمه‌تمام بوده، از زمین بلند کرده است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه تنش‌های آبی هم با تلاش خود مردم و حمایت دولت رفع می‌شود، گفت: دولت در خدمت رسانی به مردم نه تنها خسته نمی‌شود، بلکه با برداشتن باری از دوش‌ مردم، انرژی می‌گیرد و امیدواریم با سرعت بخشیدن به حرکت، قدری از محبت‌های مردم را جبران کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس