کد خبر 1574399
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
اسلامی: دشمنان بیش از این توطئه نکنند

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: دشمنان بیش از این توطئه نکنند و مسیر پیشرفت ایران را به عنوان یک حقیقت پذیرفته و دست از توطئه و دشمنی بردارند.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران، با تبریک ایام دهه فجر گفت: دشمنان با اتهام زنی و پرونده سازی و با مزاحمت‌های بی‌شمار همواره سعی کردند مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی را مسدود کنند و مانع ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه فناوری هسته‌ای یکی از پیشران‌های توسعه هر ملت است، افزود: اگر امروز فناوری هسته‌ای نباشد، نمی توان در خیلی از علوم فنون و صنایع کاری انجام داد.

رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: با توجه به اینکه فناوری هسته ای یک صنعت راهبردی پیشران و پیشتاز است، دشمنان نمی‌خواستند جمهوری اسلامی به این فناوری و صنعت دست پیدا کند اما آن ها به لطف الهی و با تحقیقات درون زا و خودباوری و تلاش شبانه روزی شکست خوردند. در این راه ملت ما سختی کشید و شهید داد.

وی اضافه کرد: دشمنان با حرکت‌های تروریستی گوناگون به ما ضربه زدند اما یک لحظه در اراده ملت ایران و اراده همکاران ما در سازمان انرژی اتمی خللی وارد نشد و ما توانستیم در عرصه‌های گوناگون علوم و فنون هسته ای به خودکفایی برسیم؛ این چیزی است که دشمنان نمی خواستند و برای آن خیلی تلاش کرد اما شکست خورد و برای همین خدا را شاکریم.

رییس سازمان انرژی اتمی همچنین اظهار کرد: مردم ما ۴۵ سال است که قاطعانه تصمیم گرفتند و شهید و هزینه دادند که از زیر سلطه خارج شوند؛ سلطه‌گری جواب نخواهد داد و دشمنان باید بدانند که ملت عزیز ایران قدرتمندتر از آن است که آنها با شیطنت ها و حرکات شان، مردم را متوقف کنند.

اسلامی تاکید کرد: مردم ایران هوشیار و آگاه هستند و پای انقلاب شان ایستاده و پیشرفت کرده اند.امروز ایران در رده بالای جدول پیشرفت علوم و فنون پیشرفته در دنیا قرار دارد لذا دشمنان بیش از این توطئه نکنند و مسیر پیشرفت ایران را به عنوان یک حقیقت پذیرفته و دست از توطئه و دشمنی بردارند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    0 0
    باید صنایع مربوط که این در شون نقش داره ایجاد بشند روی کشاورزی کار میکنید دیگه شرکت کشاورزی بزرگ با الهام از جهاد سازندگی در حوزه بدر خاک اب و روشهای کشاورزی و مردم شناسی چطور بهترین روش برای کشاورزان هم دموکراتیک باشه و سود کنه را داشته باشیم بعد این شرکت نی تونه کشت فراسرزمینی داشته باشه با صادرات به کشور خاص روسیه برزیل یا هند مثلا اوره به برزیل کشت فراسرزمینی شرکت خودنون که توی اون کشور هم تحقیقات داره را وارد نیکنه ب ای محصولات دانیمون .سوریه هم میشه باشه هر کشوری این یک برنامه توسعه ت ی سطوح بالای بدر خاک و شیوهای کشت سازمانهای فصایی و های تک هم وارد میشند لوازم خانگی دارو که باید به تحقیقات زنتیکویروس شناسی وصل باشه و ... برای صادرات باید اینها شرکتهای حاکمیتی باشند اما صادرات محور تا بتونند رقابت جهانی کنند بازار داخل هم باید باشه که باید شبکه داروخانه های زنجیره ای برای برند خودشو داشکه باشه حتی یا برندهای خودشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس