بازتاب برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در رسانه‌های بین‌المللی

برگزاری مراسم چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رسانه‎های بین‎المللی بازتاب یافت.

به گزارش مشرق، مراسم گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف ایران برگزار شد.

این مراسم در رسانه‎ های منطقه‌ای و بین‌المللی بازتاب یافت.

گزارش حریت ترکیه از مراسم ۲۲ بهمن در ایران
حریت ترکیه نیز درباره برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در ایران گزارشی منتشر کرد و نوشت که جمعیت زیادی در تهران در این مراسم حاضر شدند.

رسانه آمریکایی هیل: رئیس‌جمهور و شمار زیادی از مقام‌های ایرانی در این مراسم شرکت کردند
رسانه آمریکایی هیل هم در گزارشی درباره برگزاری مراسم ۲۲ بهمن در ایران، به نمایش موشک‌های ایرانی در حاشیه این مراسم و تاکید حاضران در راهپیمایی بر حمایت از فلسطین تاکید کرد.

هیل همچنین نوشت: رئیس‌جمهور و شمار زیادی از مقام‌های ایرانی در این مراسم شرکت کردند.

فرانس ۲۴: مردم ایران شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند
خبرگزاری فرانس ۲۴ درباره مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نوشت: در تهران جمعیت حاضر در مراسم پرچم‌ ایران را در دست داشته و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

اسلام تایمز: مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی دیرینه خود را به اصول والای انقلاب اسلامی اعلام کردند
اسلام تایمز نیز مراسم راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش داد.

در گزارش این رسانه آسیایی آمده است: امروز مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پایبندی دیرینه خود را به اصول والای انقلاب اسلامی اعلام کردند؛ خیابان‌های تهران، پایتخت ایران، هم اکنون مملو از هزاران هزار شهروندی است که برای اعلام حمایت و وفاداری خود به رویکرد شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار آن حضرت امام خمینی (ره) به خیابان‌ها و میادین آمده‌اند.

خبرنگار العالم در تهران: پیام شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پیروزی انقلاب در ایران حمایت از مبانی انقلاب اسلامی است
خبرنگار العالم در تهران، گفت: گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، نمایش قدرت مردمی و پایگاه مردمی ایران در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز سراسر ایران برای گرامیداشت پیروزی انقلاب به خیابان‌ها رفتند، تاکیدکرد: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به‌عنوان بخشی از آرمان ایران برای آزادی فلسطین در این راهپیمایی نیز سر داده شد.

به گفته خبرنگار العالم، جمعیت کثیری که برای بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی آمده اند، پیام روشنی دارند که آن حمایت از مبانی انقلاب اسلامی است.

سانا: همه مردم ایران در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند

خبرگزاری سوری سانا نوشت: راهپیمایی‌‎های گسترده مردمی در ایران از صبح امروز به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایتخت، تهران و تمامی شهرهای ایران آغاز شد.

گزارش واشنگتن پست از حواشی راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران
واشنگتن پست در پوشش خبر برگزاری مراسم راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نوشت: این مراسم از تلویزیون دولتی ایران پخش شد و نشان می‌داد میلیون‌ها نفر در آن شرکت کردند.

این رسانه آمریکایی گزارش داد: ارتش طیف وسیعی از موشک های خود از جمله موشک‌های بالستیک قاسم سلیمانی و سجیل و ماهواره‌بر سیمرغ را در میدان آزادی به نمایش گذاشت.

بیزنس استاندارد: مردم ایران چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند
بیزنس استاندارد در گزارشی که به برگزاری مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب در ایران اختصاص داده بود، نوشت: مردم ایران چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند و شعارهای انقلابی و مذهبی سر دادند.

خبرنگار CCTV چین: برای من بسیار باعث افتخار است که در چنین روزی در ایران و تهران هستم

خبرنگار CCTV (تلویزیون مرکزی چین) گفت: برای من بسیار باعث افتخار است که در چنین روزی در ایران و تهران هستم تا به‌عنوان یک خبرنگار این رویداد را گزارش کنم.

وی همچنین اظهار کرد: من می‌دانم که ایران در ۴۵ سال گذشته دستاوردهای زیادی را در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی، هسته‌ای، تکنولوژی و فرهنگ به دست آورده است؛ برای من به‌عنوان یک چینی که کشورم، کشور دوست ایران محسوب می‌شود، بسیار با ارزش و باعث افتخار است که این مراسم را گزارش می‌کنم؛ این پنجمین سالی است که این مراسم را گزارش می‌کنم؛ هوای امروز بسیار عالی است و مردم در حال و هوای خوبی هستند؛ از مصاحبه شما بسیار متشکرم و امیدوارم ایران قوی باشد و به این مسیر ادامه دهد.

تایمز آو ایندیا: ایرانیان حاضر در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب این کشور بنرهایی با شعارهای انقلابی و مذهبی را با افتخار به نمایش گذاشتند

تایمز آو ایندیا ضمن پوشش خبر برگزاری مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب در ایران، نوشت: ایرانیان حاضر در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب این کشور بنرهایی با شعارهای انقلابی و مذهبی را با افتخار به نمایش گذاشتند.

العهد: راهپیمایی‌های میلیونی از نخستین ساعات صبح یکشنبه در ایران آغاز شد

رسانه عربی العهد نیز نوشت که مراسم راهپیمایی گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در هزار و ۴۰۰ شهر و روستای این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش العهد، راهپیمایی‌های میلیونی از نخستین ساعات صبح یکشنبه در ایران آغاز شد.

خبرنگار المیادین در تهران: جمعیت زیادی در تهران برای حضور در مراسم به خیابان‌ها رفتند

رسانه عربی المیادین، درباره مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نوشت: این مراسم در تهران و همه استان‌های ایران برگزار شد.

خبرنگار المیادین در تهران گزارش داد: جمعیت زیادی در تهران برای حضور در مراسم به خیابان‌ها رفتند.

آسوشیتدپرس: مردم ایران در میانه تنش‌هایی که غرب آسیا را فراگرفته، سالروز پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند

خبرگزاری آسوشیتدپرس در پوشش مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل‌‎وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوشت: مردم ایران در میانه تنش‌هایی که غرب آسیا را فراگرفته، سالروز پیروزی انقلاب خود را جشن گرفتند.

اِی‌بی‌سی: خیابان‌ها و میادین اصلی در ایران محل برگزاری راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب بود

رسانه آمریکایی اِی‌بی‌‎سی از جمله نخستین رسانه‌هایی بود که به پوشش رویداد سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

در گزارش این رسانه آمریکایی آمده است: هزاران ایرانی در خیابان‌ها و میادین اصلی راهپیمایی کردند؛ در تهران جمعیت مردم با به اهتزار درآوردن پرچم ایران، شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر دادند.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    1 0
    در آیه های عزیز قرآن داریم که هر طوری که می توانید کفار ودشمنان دین اسلام را عصبانی و بترسانید بخشی از آن با پیشرفت‌های نظامی .بخشی با پیشرفت‌های علمی و اقتصادی و بخشی با به رخ کشیدن مردمی بودن انقلاب هست .این کفار تا شما را به کیش خویش در نیاورند دست از سر شما بر نمی دارند‌پس باید همچنان مراقب ترفندها باشیم
  • ارش FR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    با همین گرانی ها بازم جمعیت بیشتر از قبل بود حضور چند ده میلیونی مردم تو کشور تا 90 درصد مردم امدند حدود 80 میلیون حالا دشمن ببینه وضع مردم بهتر شده نمیدونم این اینترنشنال و امریکا این جمعیت نمیبینه .میبینه ولی چ.ن دشمنه میگه نیومدن .یعنی 200 میلیون هم برن دشمنا میگن نیومدن ولی همین امدن ها میگه که اونا جرات نمیکنند حرکتی علیه ما انجام بدن میفهمند قدرت چیه و از منطقه فراری شدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس