الیگارش‌های اوکراین پول‌های تخصیصی اروپا را بالا می‌کشند

نماینده پارلمان اتریش با انتقاد از تصمیم اتحادیه اروپا برای تخصیص بودجه ۵۰ میلیارد یورویی به اوکراین، گفت که اتحادیه اروپا به‌رغم آگاهی از فساد گسترده، همچنان کی‌یف را تامین می‌کند!

به گزارش مشرق، هارالد ویلیمسکی، نماینده پارلمان و رهبر حزب آزادی اتریش می‌گوید که اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است برای کی‌یف کمک ۵۰ میلیارد یورویی تامین کند و این در حالیست که آنها به خوبی می‌دانند که اوکراین یکی از فاسدترین کشورهاست.

ویلیمسکی تاکید کرد: براساس تصمیم شورای اتحادیه اروپا، حالا قرار است ۵۰ میلیارد یوروی دیگر به اوکراین تزریق کنیم و این در حالی است که می‌دانیم اوکراین یکی از فاسدترین کشورهاست و الیگارش‌های کی‌یف پول کمکی را بالا می‌کشند.

تازه‌ترین نظرسنجی که انجمن روانشناسی آمریکا به تاریخ ۳۱ ژانویه منتشر کرده است، نشان می‌دهد که حزب آزادی اتریش با ۲۷.۳ درصد ارجحیت اخذ رای، یکی از محبوب‌ترین احزاب سیاسی اتریش است.

سران ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا، اول فوریه به اتفاق، تخصیص ۵۰ میلیارد یورو از بودجه بروکسل را به عنوان بسته کمکی جدید به کی‌یف ظرف چهار سال آینده، تصویب کردند.

آنها پس از آنکه مجارستان که نسبت به تخصیص بودجه به اوکراین تردید داشت را وادار کردند تا از وتوی این بسته صرف نظر کند، پیشنهاد بوداپست برای ایجاد سازوکار نظارت و کنترل بر هزینه‌های کی‌یف را تصویب کردند. بروکسل پس از یک سال، موضوع را بازنگری و پس از دو سال نیز در حجم بودجه تخصیصی به کی‌یف تجدیدنظر خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    2 0
    اونا هم فهمیدن کا اوکراین تمومه دارن بار خودشون رو میبندن
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    4 0
    خاک بر سر این اروپایی هایی که نوکری یه مشت یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش رو میکنن و هرچی اونها میگن انجام میدن، ای خااااااک.....
    • عمیر IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      0 2
      گریه کن اینجوری نمیشه 😜
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
      0 0
      تو باید گریه کنی که کار ارباب همجنس بازت تمومه باید ارباب جدید پیدا کنی!! 🤣🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس