کد خبر 1568319
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در کانال تلگرام خود نوشت:

فرسایشی شدن جنگ غزه علاوه بر محاصره نظامی و اقتصادی علیه اسرائیل، باز شدن جبهه های مختلف در اطراف سرزمین های اشغالی، فشار افکار عمومی سراسر دنیا بر رژیم، تنش با معترضان داخلی، و تضاد شدید بین سیاسیون صهیونیست، به بروز اختلافات شدید بین واشنگتن و تلاویو هم منجر شده است.

تصمیم مقاومت برای حفظ این سطح از درگیری علیرغم تلاش نتانیاهو برای تغییر این شیوه و خارج کردن ابتکار عمل از دست ایران، بسیار منطقی و زیرکانه است. معتقدم استراتژی مقاومت نگه داشتن جنگ در همین کانال تا زمانی است که اسرائیل مجبور شود تن به توقف حملات و پذیرش شکست دهد.

این راهبرد تا به امروز به خوبی جواب داده است، کما اینکه شواهد و قرائن نیز همین مسئله را تایید میکنند. ترورهای اخیر برای دوستداران مقاومت بسیار دردناک بوده، لیکن این یک واقعیت است که ترور افراد، هر چقدر هم مهم، نمیتواند سیستمی که قائم به فرد نیست را از کار بیاندازد!

در مقابل اما اسرائیل با مجموعه تحرکات هدفمندی طرف است که ثابت شده است به ریشه این رژیم آسیب رسانده و موجودیت آن را با تهدیدات واقعی مواجه ساخته است. آنها نفر را میزنند، و مقاومت ریشه رژیم را هدف گرفته است. اقدام آنها علیرغم تبعات رسانه ای در سرنوشت جنگ اثری ندارد، اما اقدام مقاومت با وجود آنکه به چشم نمی آید، بنیان برافکن خواهد بود!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 1
    در هرصورت باید مواظب بود که اگه یهودی ها خواستن با ی شوک بزرگ، منطقه را وارد جنگ کننود، مقاومت هم با ی شوک بزرگ تلاویو را فتح کنه
  • محسن IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 1
    فقط بدیش اینه اگه زیاد طول بکشه یحتمل سرداری واسمون نمونه ؛ بی خیال بابا هر روز یکی گیر میاد از صبر استراتژیک مطلب بذاره دشمن انقد جریح شده هر کی رو بخواد می زنه بعد ما میگیم همین فرمون خوبه ادامه بدیم !!!
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      1 0
      دقیقا! همین لشکری که هر روز از صبر استراتژیک می‌نویسند یا سخنرانی می‌کنند، اگر رفته بودند به جنگ صهیونیست‌ها الان پیروز بودیم!
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      یحتمل
    • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      استراتژیک از 7 اکتبر دگرگون شده نتیجه اش اینه که با راهبرد 1000 خنجر اسراییل از پا دراومده و هیچکس توان بلند کردن جسدشو نداره... جنگ فقط کشتن با گلوله نیست عاموووو !
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    اختلافات بین واشنگتن و تلاویو صرفا تاکتیکی هست!
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 1
    شما از پاکستان کمترید؟! ما یکجا را موشک زدیم اون ۳ جا!! حالا اسرائیل ۵ نفر کشته شما ۱۵ فرمانده از اون منهدم کن
  • محمد IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    با این روش یاد استراتژی بنی صدر زمان جنگ افتادم،ترس برادر مرگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس