کد خبر 1565562
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
۷۱۲ شوتی در تور پلیس امنیت اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به کشف ۵۴۸ میلیاردی کالای قاچاق، از توقیف ۷۱۲ خودروی شوتی در هجدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، با اشاره به اجرای هجدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالاهای ممنوعه ، کالای اساسی، کالای دخانی، گمرکی و... ، عنوان داشت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای آن استان های فارس، اصفهان و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۴۸ میلیارد تومان، بیان داشت: در اجرای این طرح ۱۰۶۹ دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد ۷۱۲ خودرو مربوط به خودروهای شوتی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی طرح های مختلف سراسری، منطقه ای و استانی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح یکهزار و ۳۱۴ فقره پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شده است.

سردار رحیمی افزود: در اجرای این طرح از ظرفیت مرزبانی و سایر پلیس های تخصصی بهره گرفته شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه عزم پلیس در برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی جدی است و در مسیر دفاع از حقوق مردم در اجرای ماموریت های خود مقتدرانه به میدان آمده است، اظهارداشت: پلیس امروز با هم افزایی و جلب مشارکت های مردمی به دنبال تقویت امنیت اقتصادی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چرا فقط سه روز؟ بقیه روزا شوتی ها آزادند هر غلطی بکنند؟؟
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      0 0
      نه
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
      0 0
      اجازه میدن تا خوب جمع کنن و بعد یکدفعه همه داشته هاشون را ازشون میگیرن تا بخاک سیاه بشینن!
  • قلب شکسته IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    1 0
    دم پلیس گرم بگیرید همشون رو اینا جون بقیه رو هم بخطر میندازن خصوصا خودروهای زانتیا و 405 از هر 10 تا 6 تاش قاچاقچی هستن توی استان فارس پر هستن
  • هادی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 0
    از مناطق ازاد روزانه هزاران دستگاه خارج میشه نظارتی هم نیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس