کد خبر 1554741
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
برای اراذل اوباش هیچ حقی قائل نیستیم

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای اراذل اوباش هیچ حقی قائل نیستیم.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه اخیر سردار رادان در مورد خودروهای شوتی اظهار کرد: خودروهای شوتی، خودروهایی است که ناهنجاری ایجاد می‌کنند و رانندگان مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند؛ این خودروها جدا از حمل بار قاچاق به نوعی رعب و وحشت در جاده‌ها برای سایر رانندگان به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه خودروهای شوتی خط قرمز ما است و با آنها برخورد می‌کنیم، گفت: بیش از ۳ هفته است که طرح ویژه‌ای در خصوص برخورد با این خودروها اجرا شده است.

جانشین فرمانده انتظامی بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳ هزار خودروی شوتی توقیف و افرادی هم دستگیر شده‌اند که به عنوان قاچاق بر، تحویل مراجع قضائی داده شده‌اند.

رضایی بیان کرد: به پلیس راهور ابلاغ شده است تا هرکجا این خودروها دیدند سریعاً آنها را توقیف کنند و تغییراتی که در خودرو به وجود آورده‌اند را برطرف کنند و اگر امکان این کار نبود خودرو کاملاً توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

وی ادامه داد: با دستگاه قضائی، دادستان و دیگر مسئولان جلسات متعددی در راستای برخورد و ساماندهی خودروهای شوتی برگزار شده است و این طرح‌های پلیس همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به برخی درگیری‌های اخیر اراذل و اوباش در بیمارستان‌ها گفت: برای اراذل اوباش هیچ حقی قائل نیستیم، آنها اجازه ندارند تا در کوچه و خیابان‌ها برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت کنند.

رضایی تصریح کرد: البته نزاع و درگیری را نتیجه رفتارهای اراذل و اوباش نمی‌دانیم بلکه اراذل و اوباش کسانی هستند که عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند که اینها خط قرمز ما هستند و در صحنه هم ادب می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 1
    دین دستوراتی داره که اگه در جامعه به صورت روند و سیره دربیاد، اثراتش فراگیر میشه اما اگه نگاه به برنامه های دین بر اساس سلیقه ی مجری باشه، نتیجش بی خاصیت شدن احکامه. برخورد با اراذل چیزی نیست که هر از گاهی ی سخنگو بیاد و توی رسانه بگه تا به اصطلاح شاخ و شونه بکشه. برخورد با اراذل و احساس ناامنی یک انسان شرور، در نتیجه اجرای محسوس احکلم دین در جامعست.
  • ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    حالا شما برای کی حقی قائل هستین؟
  • ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 1
    هر کس حتی جنایتکار هم حق و حقوق دارد اما مشکل این جاست که نیروی انتظامی در عمل وظیفه خود در برخورد با ارازل و اوباش را انجام نمی دهد و فقط رجزخوانی می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس