کد خبر 1554862
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
شوتی

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از توقیف ۳ هزار دستگاه خودروی شوتی و دستگیری و تحویل قاچاق‌برها به دستگاه قضائی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور سردار قاسم رضایی در حاشیه همایش پلیس فتا در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه اخیر سردار رادان به شورای‌عالی امنیت در مورد برخورد با خودروهای شوتی اظهار داشت: خودروهای شوتی، خودروهایی هستند که ناهنجاری ایجاد کرده و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند؛ این خودروها جدا از حمل بار قاچاق به‌نوعی رعب و وحشت در جاده‌ها ایجاد می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است اعلام کرد : بیش از ۳ هفته است که طرح ویژه‌ای در خصوص برخورد با این خودروها اجرا شده است.

جانشین فرمانده‌ کل انتظامی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ هزار خودرو توقیف و نفراتی دستگیر شده‌اند که به‌عنوان قاچاق‌بر تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار رضایی ادامه داد: به پلیس راهور ابلاغ شده که هرکجا این خودروها را دیدند سریعاً توقیف کنند و تغییراتی را که در خودرو به وجود آورده‌اند، برطرف شود و اگر امکان این کار نبود خودرو کاملاً توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: با دستگاه قضایی، دادستان و دیگر مسوولان جلسات متعددی در راستای برخورد و ساماندهی خودروهای شوتی برگزار شده و طرح‌های پلیس در این زمینه هم انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 3
    توقیف 3 هزار خودروى شوتى در خلال 9 ماه ، نشان دهنده وضعيت گل و بلبل کشور است
    • ایرانی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      0 0
      باید برای قیمت حاملهای انرژی فکری کرد و شاید بهترین آن آزاد سازی قیمت آنها و پرداخت یارانه به هر فرد ایرانی باشد. دولت از روزی که بنزین و گازوئیل و برق و گاز را یارانه ای کرد، رانت خواری بزرگ و عمده ای در کشور به وجود آمده است و به بقیه مردم که امکان استفاده از خودرو شخصی و ... را ندارند ظلم بزرگی شده و می شود...
  • ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    خودروهای شوتی نه تنها قاجاق سوخت انجام میدن بلکه جان صدها انسان بی گناه را تاکنون در جاده ها گرفته اند. تنها را هکار مصادره خودروی شوتی است. جون انقدر درامد دارند که با جریمه شدن دست از این کار برنمی دارن
  • هوشنگ ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    همین دیروز فیلم لحظه شاخ به شاخ شدن یک شوتی ( سمند ) با تریلی رو در اینستاگرام دیدم سمند پودر شد
  • احمد ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 1
    توکار گذر اراک ۳۰۰۰ شوتی در یکروز تردد می‌کنند کجایید خوابید
  • سامیار ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 0
    دمتون گرم که این وحشیهای جاده ها و اتوبانهای کشور رو گرفتین،....
  • ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    کلیه اموال منقول وغیرمنقول این شوتی های پلیدبایدبنفع دولت مصادره بشه!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس