کد خبر 1573112
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
سردار رحیمی نمایه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اجرای ۸ مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در دیماه از توقیف ۸۲۵ خودروی قاچاق بر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در این باره گفت: با برآوردها و اولویت بندی‌های صورت گرفته در دیماه طرح مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه، مقابله با قاچاق کالای سلامت محور و کالای اساسی، طرح مقابله با خودروهای شوتی، طرح مقابله با قاچاق دارو ... در سراسر کشور انجام شد.

وی در تشریح نتایج طرح مقابله با اخلال گران ارز و طلا، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ۷۰ هزار دلار تقلبی و بیش از ۲۵۹ میلیون انواع ارز کشف و در این زمینه تعداد ۱۰۰ پرونده تشکیل و در حال پیگیری می‌باشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه طرح مقابله با کالای قاچاق با اولویت مقابله با دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی در ۱۳ استان که دارای گمرک به انجام رسید، گفت:در اجرای این طرح ۹۸ فقره پرونده برای متهمان دستگیر شده تشکیل و ۱۰۹ دستگاه خودروی حامل دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توقیف شد.

سردار رحیمی باتاکید بر اینکه دارو و لوازم آرایشی قاچاق غالبا فاقد استانداردهای لازم می‌باشند و مشکلات بسیاری را برای مصرف کنندگان خود به همراه می‌آورند، عنوان داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی در دیماه ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از ۷۲۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با تاکید براینکه قاچاق کالا سلامت و امنیت اقتصادی کشور را به مخاطره می‌اندازد و مقابله با این معضل و پدیده شوم، عزمی ملی و همگانی را طلب می‌کند، خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص کالای قاچاق را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عیدی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 1
    ماشینشون را به حالت اولیه برگردانند هر ماشینی قسمت عقبش بالاست‌ بخابو نید
    • هالو IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      این که گفتی شامل نیسان هم میشه ؟آخه نه ترمز داره نه شتاب داره نه میشه باش بپیچی نه تند بری .نیسان بدون بار را فقط به دلیل بالا بودن پشتش سه روز خواباندند بعد هم فقط خلافی ماشین را خواستند و برو به سلامت .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس