کد خبر 1564171
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
استقلال دست از سر صیادمنش برنمی‌دارد/ شاید یک هوادار پولدار به یاری باشگاه بیاید

در اخبار روزهای گذشته مشخص شد جواد نکونام برنامه ویژه‌ای برای جذب لژیونرها دارد که البته تقریباً همه آنها فعلاً جواب رد به او داده‌اند.

به گزارش مشرق، با انتشار لیست احتمالی بازیکنان مورد نظر جواد نکونام برای حضور در این تیم برای شروع نیم فصل دوم مشخص شد سرمربی لالیگایی حساب ویژه‌ای روی تعدادی از بازیکنان لژیونر باز کرده است.

در خبرهای دیروز و امروز نیز داشتیم که بازیکنانی همچون علیرضا جهانبخش، اللهیار صیادمنش، علی کریمی و یا محمد محبی همگی از عدم احتمال حضورشان در تیم استقلال خبر داده بودند اما ظاهراً بین این چهار نفر یک گزینه هنوز در دایره احتمالات برای استقلالی شدن جای گرفته است.

اللهیار صیادمنش که فعلاً به صورت قطعی ۲ سال دیگر با تیم هال سیتی انگلیس قرارداد دارد این روزها در زمره بازیکنان خروجی این تیم قرار گرفته و این احتمال هست که به شکل قرضی به تیمی در چمپیونشیپ و یا لیگ‌های دیگر اروپایی منتقل شود.

از افراد نزدیک به این بازیکن در اروپا خبردار شدیم با وجود رقم نسبتاً قابل توجه در نظر گرفته شده برای انتقال قرضی صیادمنش مسئولان باشگاه استقلال هنوز از جذب این بازیکن قطع امید نکرده‌اند. ضمن اینکه با توجه به نداشتن یک تمام کننده شش دانگ در نوک خط حمله این گزینه در کنار محمد محبی جزو نفراتی بودند که نکونام روی آنها برنامه ویژه‌ای داشت. لذا افراد نزدیک به باشگاه استقلال از این موضوع خبر می‌دهند که شاید یک هوادار متمول استقلالی ساکن اروپا بخواهد هزینه این انتقال را تقبُّل کند.

از این رو شنیده می‌شود برخلاف تصور پرونده اللهیار صیادمنش برای استقلال هنوز بسته نشده است. دلیل اصلی این موضوع نیز شرایط انتقالی این بازیکن برای یک فصل و نیم تا پایان قراردادش با هال سیتی به یک تیم دیگر است. آنچه که مدیران باشگاه هال سیتی درصدد هستند تا به آن جامه عمل بپوشانند.

ناگفته نماند؛ اللهیار صیادمنش در فصل جدید چمپیونشیپ تنها ۵ بار در ترکیب تیم هال سیتی به میدان رفته که هر پنج مرتبه به عنوان بازیکن جانشین در دقایق پایانی مسابقات این تیم بوده است!

بیشترین دقایق حضور این بازیکن به بازی هفته آخر هال سیتی مقابل شفیلد ونزدی برمی‌گردد که تنها توانست ۲۹ دقیقه در ترکیب تیم خودش بازی کند و مشخص است سرمربی فعلی این تیم توجه و اعتقادی به او ندارد. صیادمنش این فصل گلی هم برای تیمش به ثمر نرسانده است.

جدول دقایق حضور صیادمنش در ترکیب تیم هال سیتی در فصل جاری را مشاهده می‌کنید:

استقلال دست از سر صیادمنش برنمی‌دارد/ شاید یک هوادار پولدار به یاری باشگاه بیاید

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس