کد خبر 1564017
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
پاسخ این چند ستاره مطرح به نکونام؛ نه!

در شرایطی که عنوان می‌شود نکونام قصد دارد با خطیر درباره جذب بازیکن صحبت کند بخشی از نفرات مورد نظرش به او جواب رد داده‌اند.

به گزارش مشرق، نگاهی به اتفاقات روزهای اخیر در فصل نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی مشخص می‌کند جواد نکونام هنوز نتوانسته لژیونرهایی که روی آنها دست گذاشته بود را راضی به حضور در تیمش کند.

«علیرضا جهانبخش» یکی از بازیکنانی بود که گفته می‌شد نکونام او را خواسته اما این بازیکن در اردوی کیش رسماً پاسخ «نه» محکمی به این پیشنهاد از سوی نکونام داد و گفت که به هیچ وجه حاضر نیست اروپا را ترک کند.

روز گذشته نیز وقتی بحث حضور اللهیار صیادمنش در استقلال و درخواست باشگاه استقلال برای آبی پوش شدن دوباره او عنوان شد مهاجم تیم هال سیتی انگلیس در چمپیونشیپ آن کشور به خبر ورزشی گفت که با شرایط اقتصادی فوتبال در ایران و البته وضعیت خوب خودش در انگلیس دوست ندارد به ایران برگردد و او هم جواب «نه» قاطعش را به استقلال داد.

در تازه‌ترین واکنش‌ها به درخواست حضور در لیست نیم فصل دوم استقلال امروز نیز «محمد محبی» مهاجم فصل گذشته استقلال که در رستوف روسیه توپ می‌زند با بیان اینکه فعلاً قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را ندارد پاسخ «نه» دیگری به درخواست نکونام نسبت به جذب لژیونرها داده تا فعلاً همه لژیونرهای مد نظر نکونام برای اضافه شدن به استقلال پاسخ «نه» به سرمربی لالیگایی استقلال داده باشند.

پاسخ این چند ستاره مطرح به نکونام؛ نه!

اما در روزهای اخیر شایعاتی هم مبنی بر درخواست نکونام برای جذب علی کریمی، هافبک سابق استقلال و فعلی کایسری اسپور شنیده می‌شد اما کریمی هم در تازه ترین اظهارنظرش درباره بازگشت احتمالی به لیگ ایران و البته استقلال اعلام کرد که تا پایان فصل تحت قرارداد کایسری اسپور است و فعلا قصدی برای جدایی از این تیم ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس