صیادمنش در تیم اصلی یا بازهم در تیم زیر ۲۱ سال هال‌سیتی؟

مهاجم ایرانی تیم هال سیتی گفت: همه فکر و ذکرم باشگاه هال سیتی و برنامه هایم در تیم باشگاهی ام است و اصلا از استقلال پیامی دریافت نکرده ام.

سرویس ورزش مشرق - اللهیار صیادمنش نام یکی از بازیکنانی است که فوتبال حرفه‌ای اش را از استقلال استارت زد. پس از حضور در باشگاه فنرباغچه و استانبول اسپورت در ترکیه به لیگ اوکراین و باشگاه زوریا لوهانسک پیوست اما پس از شروع جنگ اوکراین با روسیه راهی انگلیس و چمپیونز لیگ شد تا در جمع بازیکنان هال سیتی توپ بزند.

در روزهای اخیر و پس از مطرح شدن اسامی مختلفی برای اضافه شدن به استقلال در نیم فصل زمستانی نقل و انتقالات نام الله یار صیادمنش هم بر سر زبان‌ها افتاد.

اللهیار صیادمنش در گفتگو با مشرق، درباره موضوع پیشنهاد باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود جواد نکونام و یا یکی از مدیران باشگاه استقلال با او درباره اضافه شدن به این تیم در نیم فصل دوم صحبت‌های مقدماتی را مطرح کرده گفت: «من هم این خبر را در موبایلم دیدم ولی واقعاً فقط همان جا بود که این خبر را شنیدم. ضمن اینکه هیچکس با من یا آژانس نقل و انتقالاتی که با آن کار می‌کنم در این باره حرفی نزده است».

وی افزود: «فعلاً همه فکر و ذکرم باشگاه هال سیتی و برنامه هایم در تیم باشگاهی ام است. می‌دانم در چنین شرایطی فکر کردم به مسائل دیگر به هیچ وجه به صلاح خودم نیست و قطعاً روی عملکردم تاثیر منفی خواهد گذاشت».

وی در این باره که رسانه‌های ترکیه در این باره خبر قطعی زده‌اند و اعلام کردند که صیادمنش به استقلال می‌رود گفت: «رسانه‌های ترکیه را خیلی جدی نگیرید. آنها از این قبیل تیترها می زنند بعد در متن خبر می‌نویسند فعلا در حد شایعه است. همانطور که گفتم هیچ حرفی در این باره مطرح نشده و خودم هم تمام تمرکزم را روی فوتبالم در چمپیونز لیگ معطوف کرده‌ام».

واکنش صیادمنش به پیشنهاد استقلال/ می‌دانید رقم فسخ قراردادم چقدر است؟!/ با ۲۲ سال سن آمدنم به لیگ ایران برگشت به عقب است

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در همین خصوص با افراد نزدیک به اللهیار صیادمنش نیز صحبت‌هایی انجام دادیم که در این باره خبردار شدیم این بازیکن تا «دو سال» دیگر با باشگاه هال سیتی قرارداد دارد. ضمن اینکه در حال حاضر شرایط زندگی مطلوبی در کشور انگلیس دارد و به لحاظ مالی نیز مشکلی با باشگاهش ندارد.

صیادمنش درباره همین موضوع نیز به مشرق گفت: «اگر در چنین شرایطی و در حال حاضر با ۲۲ سال سن به جایی که همان جا پیشرفتم را استارت زدم برگردم، نوعی برگشت به عقب محسوب می شود. من باید رو به جلو و به جاهای بالاتر فکر کنم».

همچنین اطرافیان او با توجه به شرایط اقتصادی در لیگ فوتبال ایران و پرداخت‌های نامنظم باشگاه‌های لیگ برتری ظاهرا در این مدت همواره این اوضاع را با جزئیات به اطلاع صیادمنش رسانده‌اند و او نیز حاضر نیست در چنین شرایطی که در انگلیس فوتبالش را روی روال پشت سر می‌گذارد به پیشنهادات احتمالی از ایران در چنین شرایطی پاسخ مثبت بدهد.

واکنش صیادمنش به پیشنهاد استقلال/ می‌دانید رقم فسخ قراردادم چقدر است؟!/ با ۲۲ سال سن آمدنم به لیگ ایران برگشت به عقب است

همین فرد مطلع درباره رقم فسخ قرارداد این بازیکن با هال سیتی گفت: «می دانید رقم فسخ قرارداد اللهیار چقدر سنگین است؟ با وضعیت مالی که باشگاه استقلال دارد و از طرفی با وجود تعیین سقف هزینه ها و مسایلی از این دست بسیار بعید است که اصلا استقلالی ها سراغ گزینه ای مانند صیادمنش بروند. این اخبار احتمالا ساخته ذهن رسانه های ترکیه ای یا داخلی خودمان است و همانطور که اللهیار گفته او حتی یک پیام مرتبط با این موضوع هم از باشگاه استقلال دریافت نکرده است، چه برسد پیشنهاد رسمی به هال سیتی. چه بسا اگر چنین پیشنهادی بود قطعا باشگاه آن را با خودش مطرح می کرد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    12 11
    بنده خدا فکرکرده علی دایی هست.
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      8 12
      مثلا علی دودی بهترازاین بود؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      12 13
      در جواب 9:56 : چقدر حقیر هستی که به اسطوره ملیت توهین میکنی
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      10 5
      علی دایی کیلوئی چند؟!
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      9 5
      اسطوره ملیت دیگه کیه؟چه راحت به هر کی بخواهید القاب و عناوین پخش و پلا می کنید!
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      21 8
      علی دایی استوره ملی من ؟؟؟!!!!!!!!!! چهارتا الدنگ مشروبخور فرنگی 100 سال قبل برا اهداف مشخص فدراسیون لدگ زنی به توپ تو ملک خدا درست کردند از دل ان هزار فتنه و تغافل تجاهل برا بندگان خدا دراوردند حالا نوچه های درجه دهم انها استوره بنده باشند ؟؟؟!!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      10 10
      علی دایی هیچی نبود.بیخود گنده اش نکنین! با سوء استفاده پول کلانی از مردم به جیب زد و هوچی گری درآورد.درآخرهم به جمع مخالفان نظام پیوست.مایه ننگ ملت است و نه اسطوره
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      10 9
      مگه علی دایی کیه که این فکرکنه اونه؟یک مفتخوربیش نیست
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      1 2
      علی دایی فرغونی دوزار
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    5 3
    چه حرفا
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    9 5
    برید برنگردید
  • سورن IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    7 3
    آفرین به الهیار.. باید بمونه و بجنگه برای انتقال به تیم لیگ برتری انگلیس
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    8 7
    اللهیار تو همن انگلیس بمون و چوپون باش!!!!!!! بهت هم میاد
    • مجتبی IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      4 0
      تاج و مدیران فوتبال دنبال پیچاندن پیراهن رونالدو بودند که به دختری معلول نرسد.. چه کاریه؟ بیاد ایران تاج و شرکا حقشو سر بکشن؟ یه آب هم روش!
  • Rezaabdolvand IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    1 2
    میدانیم....تو هم بدان که با استقلال به این میدانید رسیدی
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    4 0
    در خون همه کسانی که اردوغان با راه دادن داعش به سوریه ،ریخته ،شریکی! سرپل صراط میبینمت ! برده فوتبال وپول! مشرق رو هم که شماها را باد میکنه وپوشش خبری میده ،با تو وامثال تو شریکه..
  • حسن IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    3 0
    فقط خدا میتواند این وضعیت فوتبال در جهان وایران را درست کند آن هم با حذف این ورزش از صفحه روزگار . تفاوت وتبعیض میان دریافتی های یک فوتبالیست با سایر لقشار از کجا تا کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    5 0
    این مثلافوتبالیست ها زالوهای جامعه هستندکه خون مردم را میمکن
  • مجتبی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    5 0
    لعنت به شما، باید دریافتی فوتبالیست و دکتر و رئیس بانک وحتی رئیس جمهور با دریافتی کارگر یکی باشه، هروقت اینطور شد میشه جامعه اسلامی ،برابری و برادری
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      1 2
      اینکه شد کمونیست آقا جان!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس