هرگز شاهد این حجم از زخمی‌ها در «اسرائیل» نبوده‌ایم

مدیر یکی از بیمارستان‌های اراضی اشغالی اذعان کرد که تا قبل از عملیات طوفان الاقصی این حجم از زخمی‌ها به بیمارستان‌های اراضی اشغالی مذکور منتقل نشده بودند.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی معاریو به نقل از مدیر بیمارستان برزیلای واقع در اراضی اشغالی نوشت: ما بیش از سه هزار و ۵۰۰ زخمی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ۷ اکتبر تاکنون پذیرش کرده ایم.

وی در ادامه افزود: هرگز پیش از این شاهد این میزان از زخمی‌ها نبوده ایم.

منابع پزشکی در رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند که احتمالاً ده‌ها تن از عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به بیماری‌های پوستی واگیردار در غزه مبتلا شده اند.

این منابع اضافه کردند: در حال حاضر بیمارستان‌های اسرائیل آزمایش‌هایی را بر روی ده‌ها نظامی برای تشخیص این بیماری‌های پوستی انجام می‌دهد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون با سانسور شدید آمار تلفات و زخمی‌های عناصر صهیونیست روزانه تنها تعداد انگشت شماری از این آمار را اعلام می‌کند.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: برآوردهای ارتش اسرائیل بیانگر آن است که جنگ علیه غزه هرگز باعث نخواهد شد آمار حمله‌های موشکی از سمت این باریکه به صفر برسد.

این در حالی است که رسانه‌های عبری زبان پیشتر اذعان کرده بودند: با گذشت ۸۵ روز از جنگی که اسرائیل علیه غزه به راه انداخته است، ارتش به دلیل ناتوانی رهبران سیاسی (کابینه نتانیاهو) در تعیین اهداف تداوم نبرد، خشمگین و آشفته است.

در همین راستا هزاران نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در تل‌آویو شنبه شب طی تظاهراتی خواستار استعفای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و توافق برای آزادسازی فوری اسرای صهیونیست در غزه شدند.

بر پایه این گزارش هزاران نفر از شهرک‌نشینان شنبه شب با برپایی تظاهرات در تل آویو، خواستار اقدام فوری برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه شدند.

پیش از این شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در یک نظرسنجی اعلام کرد که ۷۲ درصد از «اسرائیلی‌ها» خواستار استعفای نتانیاهو هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • روجا IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 1
    مرگ بر اسرائیل وضربت علیم الذله و المسکنته...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس