مقام حماس: نتانیاهو نه راه پس دارد و نه راه پیش

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب گفت: نتانیاهو دو راه بیشتر ندارد، یا تسلیم شود و توسط همشهریانش محاکمه شود، یا به جنگ ادامه دهد و نیروهای القسام وی را محاکمه کنند.

به گزارش مشرق، الرشق به کنفرانس تک نفره نتانیاهو و مخالفت گانتس و گالانت برای حضور با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست مطبوعاتی اشاره کرد و گفت: نتانیاهو امروز تنها بود و حتی از ارکان جنگ خود نیز طرد شده بود.

وی افزود: نتانیاهوی شکست خورده تلاش می‌کند از شکست‌های مداوم خود فرار کند.

الرشق اضافه کرد: نتانیاهو سپس از شرط‌های حماس گفت که به گفته وی قابل قبول نیست، اما در عین حال وی اقرار کرد که این مقاومت است که اکنون شروط خود را تحمیل می‌کند و دست بالا در میدان جنگ را دارد و این مقاومت است که به خواست خداوند این جنگ و تمام اشغالگری صهیونیست‌ها را پایان خواهد داد.

وی در توصیف نتانیاهو گفت: نخست وزیر رژیم اشغالگر با ارتش شکست خورده خود هر لحظه در سرزمین غزه عزتمند درحال چشیدن مرگ هست و اسرائیلی‌ها نیز پس از آن که دیگر طاقتشان نسبت به دروغ‌های مکرر وی به سر برسد، علیه وی قیام خواهند کرد.

الرشق تأکید کرد: در برابر سیل خون‌ها، رشادت‌ها و پایداری که ملت فلسطین از خود نشان داده است، باید پیش از هرکار دیگری و ابتدا حمله به غزه متوقف شود و آتش‌بس مؤقت را پشت سرگذاشته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت فلسطین به کمتر از شکسته شدن تمام محدودیت‌ها رضایت نخواهند داد تا در آزادی کاملی زندگی کنند که شایسته جانفشانی‌های آنها باشد و در آخر باید گفت که پایان شب سیه سپید است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس