غارت اموال فلسطینی‌ها و بازداشت جوانان در کرانه باختری

رسانه‌های خبری در فلسطین از حمله عناصر اشغالگر به بخش‌های مختلف کرانه باختری طی بامداد و صبح امروز خبر دادند.

به گزارش مشرق، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان حمله عناصر متجاوز به منطقه روجیب واقع در شرق نابلس یک جوان فلسطینی زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد که درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و عناصر اشغالگر در منطقه قصره واقع در جنوب نابلس رخ داده است.

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه شرقی نابلس و بخش العبیدیه واقع در شمال بیت لحم نیز حمله کرده است.

منطقه صوریف واقع در شمال شهر الخلیل و منطقه برطعه در جنوب جنین نیز شاهد این حمله‌های وحشیانه بوده است.

در جریان حمله عناصر اشغالگر به اردوگاه الجلزون واقع در شمال رام الله درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی و این عناصر به وقوع پیوسته است.

عناصر متجاوز در حمله به بخش‌های مختلف کرانه باختری علاوه بر تخریب اموال فلسطینی‌ها و غارت آن‌ها اقدام به بازداشت تعداد زیادی از جوانان فلسطینی کردند.

شهر قلقیلیه و منطقه جناتا واقع در بیت لحم نیز از حمله‌های متجاوزان صهیونیست در امان نبوده اند.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل روز گذشته با بیان اینکه تشدید عملیات رژیم صهیونیستی و خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینی‌ها در کرانه باختری بسیار نگران کننده است، درباره احتمال گسترش دامنه درگیری‌ها در منطقه هشدار داد.

دبیرکل سازمان ملل متحد طی سخنانی گفت: من از همه طرف‌ها می‌خواهم حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و گام‌های فوری برای کاهش تنش‌ها در منطقه بردارند.

گوترش ضمن ابراز نگرانی از احتمال گسترش درگیری‌ها در منطقه تصریح کرد: هرچه درگیری در غزه ادامه یابد، خطر ادامه درگیری منطقه‌ای وجود دارد. تشدید خشونت‌ها در کرانه باختری از جمله تشدید عملیات اسرائیل و خشونت شهرک نشینان علیه فلسطینی‌ها بسیار نگران کننده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    تنها روش ضربه زدن به غاصب نبرد چریکی و قتل عام غاصبین در خارج از کشوره از جمله ترکیه و هند و تایلند و عربستان و قطر و اربایجان و....حتی اگر غاصب هم زن و بچه افراد صالح را در خارج ترور کند ارزش دارد چون نباید فرار یا خارج میرفتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس