انهدام یک بالگرد و ۱۲ خودروی نظامی ارتش اسرائیل در غزه

رزمندگان مقاومت فلسطین در ادامه نبرد زمینی با اشغالگران صهیونیست در محورهای مختلف نوار غزه، حملات شدیدی را علیه متجاوزان ترتیب داده و ۱۲ خودروی نظامی و یک بالگرد آنها را منهدم کردند.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان آن هفت خودروی نظامی صهیونیست‌ها را در منطقه «جبالیا البلد» منهدم کرده و شماری از نظامیان صهیونیست را نیز در این محور کشته و زخمی کردند.

القسام در بیانیه دیگری از انهدام یک تانک و یک نفربر صهیونیست‌ها در شهر خان یونس با راکت‌های «الیاسین ۱۰۵» خبر داد.

در بیانیه گردان‌های القسام آمده است: سه خودروی نظامی اشغالگران را نیز با خمپاره‌های «RPG» و «تاندوم» در محورهای «التفاح» و «الشیخ رضوان» منهدم کردیم.

شاخه نظامی حماس همچنین با شلیک خمپاره‌های کالیبر سنگین محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق «البریج» در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

برپایه این گزارش، رزمندگان گردان‌های القسام همچنین برای نخستین بار با یک فروند موشک ضد استحکامات «RPO-A» یک تیم نظامی ویژه صهیونیستی را که در خانه‌ای در خیابان «غزه القدیم» در منطقه «جبالیا البلد» محاصره شده بود، هدف قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تمامی نظامیان شد.

رزمندگان مقاومت فلسطین همچنین با شلیک یک موشک «سام ۱۸» در منطقه «الصفطاوی» واقع در شمال شهر غزه یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل‌آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه را از سرگرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    21 7
    حماس قوی ترین وغیرتمند ترین و شجاع ترین ومسلمان ترین ارتش جهان است.
    • حاجی از لندن IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      2 0
      ابابیل ها به کمک حماس خواهند آمد و اسرائیل را سنگباران خواهند کرد
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    هالیوود بیاد فیلم بسازه از جنگ میان یه ارتش تا بن دندان مسلح و یک گروه که با کمترین امکانات تلاش داره از آب و خاکش دفاع کنه، آیا فیلم میسازن؟!
  • محمد IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 0
    با این جغرافیا و این امکانات و نفرات کم جانانه میجنگن. دست مبارک مبارزان گردانهای شهید عزالدین قسام رو میبوسم با این غیرت که آبروی مسلمانان رو خریدن.
  • ایرانی IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    4 3
    انشالله به زودی نماز را در قدس با مشارکت تمام آزاد مردمان جهان میخوانیم
  • IE ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 1
    دروغه
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    بیش باد درود خدا بر رزمندگان حماس و جبهه مقاومت هر چقدر این جرثومه های ضد بشری از روی زمین محو شوند ، زمین بهتر نفس میکشد. به امید محو شدن جبهه استکبار جهانخوار
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷❤ IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    یکی دو تا جنگنده هم زده بشه دیگه چیزی از نام ارتش رژیم باقی نخواهد ماند. و میزنیم ان شاءالله. خداوند جائی را میزند که به آن مغرورند و مباهات میکنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس