عملیات مشترک گردان‌های قسام و قدس+ فیلم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) عملیات‌های مشترکی را علیه اهداف صهیونیستی انجام دادند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) در چند عملیات مشترک موفق شدند نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

بر این اساس گردان‌های قدس اعلام کرد که در عملیات مشترک با مبارزان قسام موفق شده ۵ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت‌های «تاندوم» و «یاسین ۱۰۵» در محورهای پیشروی شهرک جبالیا در شمال نوار غزه هدف قرار بدهد.

علاوه بر این در جریان عملیات مشترک گردان‌های قدس و گردان‌های قسام، پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی که در یکی از خانه‌های شهرک جبالیا سنگر گرفته بودند با سلاح تیربار و گلوله «تی بی جی» هدف قرار گرفتند و به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

همچنین گردان‌های قدس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه عبسان در شرق خان‌یونس با خمپاره کالیبر ۶۰ هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قسام نیز اعلام کرد که یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را که حامل نظامیان صهیونیست بود در شمال شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است. همچنین قسام تاکید کرد که یک بالگرد صهیونیستی برای تخلیه این نظامیان در این منطقه فرود آمده است.

علاوه بر این مبارزان قسام موفق شدند که دهانه ورودی یک تونل در شرق اردوگاه البریج را که بمب‌گذاری شده بود به روی ۸ نظامی صهیونیست منفجر کنند و این نظامیان را به هلاکت رسانده یا زخمی کنند.

در شمال خان‌یونس نیز یک تانک و یک بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از سوی گردان‌های قسام با راکت یاسین ۱۰۵ هدف گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لبی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    17 0
    لبیک یا ثارالله
    • جواد فروهر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      الله اکبر انشاالله اسرائیلی هارو نابود کنند #صوفان الاقصی
    • جواد فروهر IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      الله اکبر انشاالله اسرائیلی هارو نابود کنند #صوفان الاقصی
    • جواد فروهر IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      الله اکبر انشاالله اسرائیلی هارو نابود کنند #صوفان الاقصی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس