سعید مراغه چیان

پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال بهترین فرصت برای دور شدن از تیم سپاهان را از دست داد که البته همین یک امتیازش را هم مدیون حسین حسینی است.

سرویس ورزش مشرق - سعید مراغه چیان بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با مشرق، درباره دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

به نظرم استقلال در هر دو نیمه، بازی خوب و قابل قبولی را از خودش ارائه کرد اما در زدن ضربات آخر و رسیدن به گل ناکام بود. به نظر می‌رسید تیم به لحاظ بدنی شرایط همیشگی را ندارد که البته فکر می‌کنم جواد نکونام هم به این موضوع پرداخته بود.

حریف استقلال را چطور دیدید؟

به نظرم گل گهر هم یک تیم دونده و با روحیه بود که قصد داشت در خانه به پیروزی برسد اما خوب به هر حال تیم مقابلش کم تیمی نبود و استقلال هم با قدرت در زمین حریف به میدان رفته بود.

کسب پنجمین تساوی متوالی خارج از خانه استقلال تا چه اندازه برای این تیم نگران کننده است؟

قطعاً این روند برای تیم خوب نیست در شرایطی که استقلال می‌خواهد به عنوان قهرمانی این فصل دست پیدا کند از دست دادن دو امتیاز در بازی‌های خارج از خانه اگر زیاد تکرار شود می‌تواند خطرساز باشد. از سوی دیگر استقلال در خط حمله به یک تمام کننده شش دانگ نیاز دارد که فکر می‌کنم در حال حاضر چنین بازیکنی در جمع نفرات نکونام نیست.

انتظار این نتیجه را داشتید؟

خیر! توقع داشتم استقلال در هفته‌های پایانی نیم فصل اول برد به دست بیاورد به ویژه اینکه در این هفته سپاهان هم شکست خورد و یک فرصت خوب برای استقلال به شمار می‌رفت تا فاصله‌اش با این رقیب اصفهانی را بیشتر کند اما متاسفانه با از دست دادن دو امتیاز در سیرجان باز هم شرایط برای استقلال در بالای جدول حساس ماند.

حسینی نبود استقلال می‌باخت/ تیم نکونام شانس خوبش را از دست داد

عملکرد کلی تیم استقلال را در این دیدار چطور مشاهده کردید؟

به نظرم استقلال تقریباً در همه خطوط غیر از خط حمله خوب بود. به ویژه در خط دروازه که حسین حسینی چند موقعیت خطرناک را از حریف گرفت تا لااقل استقلال شکست نخورد. فکر می‌کنم اگر حسینی در روز خوب خودش درون دروازه نبود شاید استقلال همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفت. این دروازه‌بان در روز حساسی ارزش‌هایش را به استقلال ثابت کرد.

نظرتان درباره گل تیم حریف و پنالتی که داور برای استقلال گرفت چیست؟

به نظرم گل تیم گل گهر که صددرصد آفساید بود. چون از هر زاویه ای به این ضربه نگاه کنید بازیکن حریف در آفساید قرار داشت اما در رابطه با پنالتی نمی‌توانم نظر بدهم.

حسینی نبود استقلال می‌باخت/ تیم نکونام شانس خوبش را از دست داد

درباره زننده ضربه پنالتی استقلال چه صحبتی دارید؟

خدا را شکر می‌کنم که لااقل بابت داشتن یک پنالتی زن خیالمان از این بابت راحت است که وقتی یامگا پشت توپ می‌ایستد حتماً پنالتی‌اش گل می‌شود. اما از طرف دیگر من فکر می‌کنم حضور این بازیکن در خط حمله کنار مهاجم نوک بیشتر به کار استقلال بیاید. زمان فرهاد مجیدی کوین یامگاه کنار مهدی قائدی در خط حمله بازی می‌کرد و به عنوان بال راست یا گاهی بال چپ تاثیرگذاری زیادی در گلزنی استقلال داشت. او قابلیت عبور از بازیکن مقابلش را دارد ضمن اینکه می‌تواند پنالتی هم برای استقلال بگیرد.

حرف پایانی؟

در شرایطی که استقلال این شخص را داشته تا سپاهان بازیش را ببازد و از استقلال پیشی نگیرد خودش هم این شانس خوب را از دست داد که می‌توانست با یک برد فاصله‌اش با این تیم را زیاد کند اما به هر حال فوتبال همین است و جذابیت‌های این رشته به خاطر همین نتایجی است که در طول ۹۰ دقیقه رقم می‌خورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 1
    برادر عزیزم آقا حسینی بعد از در بی ی مصاحبه کرد و گفت: اگر وار نبود بازی رو برای پرسپولیس در می آوردن!!!ای کاش همه ما متوجه بودیم چه مسئولیت سنگینی در قبال این نوع اظهار نظرها داریم. البته من با قرمز و آبی کاری ندارم .می خوام به همه پیشنهاد مراقبت کنیم
  • تیم قرقره سوار کاجی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 2
    بابا بازی رو با وار یا بدون وار براشون در میارن و پنالتی میگیرن برای تیم حکومتی.خجالت بکشید دیگه
    • US ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      1 0
      جالبه تیم استقلال حکومتی هست ولی لنگ یه سره جام اسنپی میگیره مگه میشه همچین چیزی؟
  • علی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    وقتی تیمی تو هرباری فکر مساویه همینه بازیکنان استقلال باید جریمه بشن
  • تیم کاج جعلی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 0
    باز دیروز که یه پنالتی جعلی براتون درآوردن.با وار یا بدون وار شما نگران نباش یه پنالتی جعلی دارید آقایان تیم جعلی.خودتون به خودتون رحم نمی‌کنید و جعل میکنید.خطیر همه جوره جعل میکنه نگران نباش
  • FR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 0
    واقعیت اینه که امسال استقلال هیچ تیم قدر و درست و حسابی ای رو نبرد. در بعضی مقاطع شانس آورد با تیم هایی مثل ملوان و تراکتور در بدترین حالتشون مسابقه داد
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    پیشکسوت عزیز خیلی نکته مهمی گفتن!
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    حتما 6 گل انگلیس رو هم من خوردم
  • اولادعلی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    اتفاقاً هرچه ضربه میخوریم از دست همین حسینی است در بازی دربی سوتی داد در بعضی بازیهای ساده گل میخورد خیلی کم از دروازه خارج میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس