کد خبر 1558798
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
اعتراض رسمی سپاهان: ۷ بار از داوری ضرر کردیم

باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به قضاوت وحید کاظمی در بازی با آلومینیوم اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، سپاهان نتوانست از فرصت توقف استقلال برابر گل گهر استفاده کند و شاگردان ژوزه مورایس در دیدار برابر آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند. در دقایق پایانی بازی، سه بازیکن سپاهان از زمین بازی اخراج شدند و این تیم هشت نفره بازی را دنبال می کرد.

اتفاق عجیب این مسابقه و اخراج سه بازیکن سپاهان، با اعتراض رسمی این باشگاه اصفهانی به داوری همراه شده و زردپوشان مدعی هستند که در این فصل هفت مرتبه بخاطر اشتباهات داروی، متضرر شده اند.

در متن اعتراض باشگاه سپاهان به داوری دیدار با آلومینیوم آمده است:

در پی قضاوت بحث‌برانگیز و کارت‌های زرد و قرمز بی‌موردی که داور مسابقه سپاهان و آلومینیوم اراک در جریان این دیدار به بازیکنان سپاهان داد و منجر به اخراج ۳ بازیکن و یک مربی از این تیم شد، باشگاه سپاهان اعتراض خود را به مراجع ذیصلاح در این خصوص ارائه خواهد داد.

لازم به ذکر است، سپاهان در دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر ۷ بار از ناحیه اشتباهات داوری متضرر شده بود و معلوم نیست عدم ورود VAR به همه مسابقات ایران قرار است به چه قیمتی تمام شود.

امیدواریم همانگونه که رعایت جوانمردی و عدالت در بین تیم ها و بازیکنان همیشه مورد تاکید بوده، سایر ارکان فوتبال هم قواعد جوانمردای و عدالت را رعایت نمایند. از فدراسیون فوتبال انتظار داریم با بررسی اقدامات داور مسابقه سپاهان و آلومینیوم، پیگیری مناسب را در این خصوص بعمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    یک داور مرد هم که پیدا میشه وتحت تاثیر نامها قرارنمیگیره ازش شکایت میکنند ،اگه یک پنالتی مفت برا سپاهان گرفته بود میشد داورعالی؟خجالت بکشید
  • وحید IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    0 0
    داورهای ایران دشمن پرسپولیس هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس