کد خبر 1558716
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
خطیر برای بار سوم به جعل متهم شد

مدیرعامل استقلال از سوی باشگاه شاهین بوشهر متهم به جعل شد.

به گزارش مشرق، در ادامه شکایت‌های هدایت‌الله ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و علیرضا خانی، عضو هیات مدیره استقلال از باشگاه استقلال و مدیرعامل این باشگاه مبنی بر جعل سند و امضا، این بار علیرضا نعمتی، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر شکایت مشابهی را از علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال و امیرحسین محتشم، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تنظیم کرده است.

بر اساس ادعای مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر، در صورتی که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره این پرونده رای صادر نکند، اقدام به شکایت و ارسال مدارک به کمیته حقوقی و اخلاق فیفا خواهد کرد.

خطیر دوباره به جعل متهم شد

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    2 4
    پیداست یک توطئه جمعی علیه خطیر شکل گرفته، چون تو این دستگاه حتی اگر ابوخلافی مثل تاج باشی هیچ اتفاقی برات نمی‌افته حز ترفیع و تجلیل!
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    شکایت جعل رو به دادسرا میبرند و مطمینا اگه اثبات بشه خود بخود بعدش رسانه ای میشه اما نمیشه هرکی یه برگ کپی رو به عنوان سربرگ برداره یه سر چرندیات بنویسه و اتهام بزنه محل شکایت مشخصه اثبات جعل هم از طریق دادسراست نه رسانه ها نه کمیته انضباطی این از بی در و پیکری مملکت ماست که هرکی از کسی خوشش نمیاد یا به رنگی تعلق داره تو رسانه ها با آبروی مردم بازی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس