افزایش تعداد شهدای خبرنگار در نوار غزه

یک نهاد دولتی در نوار غزه از افزایش تعداد شهدا در میان خبرنگاران و اصحاب رسانه در جریان حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه این باریکه خبر داد.

به گزارش مشرق، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه شهادت احمد جمال المدهون معاون مدیر خبرگزاری الرای فلسطین را تسلیت گفت. المدهون در جریان بمباران شب گذشته نوار غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این نهاد دولتی در نوار غزه تاکید کرد که با شهادت جمال المدهون تعداد شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه در جریان حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به ۱۰۱ تن افزایش یافته است.

روز گذشته دفتر اطلاع رسانی دولت غزه اعلام کرده بود از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۱۰۰ خبرنگار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

این نهاد تاکید کرده بود که با شهادت «محمد ابو هویدی» خبرنگار فلسطینی در بمباران منطقه الشجاعیه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی شمار خبرنگاران شهید در غزه به ۱۰۰ نفر رسید.

پیش از این در جریان حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه که به صورت تعمدی مراکز درمانی، مساجد، مدرسه‌ها و خبرنگاران را هدف قرار داده ساختمان شبکه فلسطین الیوم نیز بمباران شد.

اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس در واکنش به این حمله تاکید کرد: بمباران مقر شبکه فلسطین الیوم در نوار غزه یک تجاوز تعمدی و نه گذرا و غیرعمد به شمار می‌رود.

این سیاست تل آویو در زمینه هدف قرار دادن تعمدی خبرنگاران، عکاسان خبری و دفاتر شبکه‌های خبری بیانگر تلاش بی نتیجه رژیم صهیونیستی برای انعکاس نیافتن تصویر واقعی از تحولات نوار غزه است؛ تلاشی که هر از چندگاهی با قطع کامل شبکه اینترنت برای عدم مخابره اخبار این باریکه همراه می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس