نخست وزیر پاکستان: اسرائیل یک رژیم نامشروع و نتانیاهو جنایتکار جنگی است

نخست وزیر پاکستان با انتقاد از کشورهایی که تن به سازش با رژیم صهیونیستی داده‌اند، تاکید کرد که اسرائیل یک رژیم جعلی و نامشروع است.

به‌ گزارش مشرق، انوار الحق کاکر در مصاحبه‌ای با یک شبکه خبری پاکستان اظهار داشت که نیروهای اشغالگر اسرائیل ده‌ها هزار نفر از جمله کودکان را به قتل رساندند و آنان در حقیقت‌مرتکب یک هولوکاست وحشتناک علیه کودکان غزه شده‌اند.

وی با عقب نشینی از اظهارات جنجال برانگیز اخیر خود درباره موجودیت رژیم صهیونیستی که از سوی محافل سیاسی و مذهبی پاکستان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، افزود: ما متعهد به سیاست دیرینه بنیانگذار فقید پاکستان (محمدعلی جناح) هستیم و با پیروی از اندیشه‌های رهبر خود اسرائیل را یک رژیم کاملا جعلی و نامشروع می‌دانیم.

نخست وزیر دولت موقت پاکستان با انتقاد از سازش برخی‌ کشورها با اسرائیل گفت که حتی کشورهایی که‌ تن به عادی سازی روابط با این رژیم دادند به جایی نرسیدند.

وی نتانیاهو را به یک‌ گرگ تشبیه کرد و اظهار داشت که نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک جنابتکار جنگی است و باید به جرم کشتار مردم غزه در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شود.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان هفته گذشته در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود اظهارات جنون آمیز سرکردگان رژیم صهیونیستی درباره فلسطین و ادامه یافتن جنایات علیه غزه را به شدت محکوم کرد و افزود: ما از حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی مطالبه داریم که هرچه سریعتر جنایات آن را متوقف نمایند.

وی تاکید کرد: پاکستان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد و هیچ بحثی در این زمینه روی میز دولت اسلام‌آباد قرار ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    3 0
    عجیبه مردم غیور پاکستان که به شدت مخالف اسرائیل هستند و در مناسبتهای مختلف با شور و هیجان خاصی به خیابانها آمده و تظاهرات میکنند اینروزها بی سر و صدا هستند.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    3 0
    اقیانوس هند را هم برای صهیونها ناامن کنید.
  • اربابی سید رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    3 0
    دم پاکستان بازم گرم
  • کیوان IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    3 0
    خوشحالم کردی مرد .. ای ول
  • سعید IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    درود بر دولت وملت شرافتمند پاکستان سازش بااسرائیل بجز خفت چیزی دیگری نیست حاکمان بی ریشه بحرین ومصر امارت برای جامع عرب مایه ننگ است
  • علی اکبر IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    بخدا مردم پاکستان خیلی کار درست هستن من اربعین باهاشان بودم شما هم خدا رو درنظر بگیرین بیایید کنار مردم مظلوم غزه بخدا ما مسلمانان اگر پشت هم واتحاد نداشته باشیم کسی اروپا وآمریکا بهمان رحم نمی‌کنند زمان بهترین قاضیه برای قضاوت یا حق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس