حزب‌الله: دشمن باید به شروط مقاومت تن دهد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید تاوان جنایاتش را بپردازد و تسلیم شروط مقاومت شود.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری العهد، شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که نتیجه نهایی، پیروزی مقاومت و ملت مبارز، فداکار و سخاوتمند فلسطین خواهد بود و شکست فاجعه باری برای دشمن اسرائیلی که خواست‌های بزرگی از جمله درهم شکستن حماس و آزادی اسیران بدون پرداخت بها تعیین کرده است، رقم خواهد خورد.

وی گفت: در نهایت اسرائیل باید تسلیم شروط حماس و مقاومت در فلسطین شود و تاوان این تجاوز بزرگ را بپردازد.

شیخ قاسم با اشاره به احتمال گسترش دامنه رویارویی با دشمن صهیونیستی، اظهار داشت: این احتمال همچنان محتمل است، اما نه زمان‌بندی، نه شرایط و نه وضعیتی که منجر به این امر می‌شود را نمی‌توان مشخص کرد. این امر مربوط به میدان و تشخیص رهبران مختلف مقاومت در سطح منطقه است و بنابراین امکان گسترش دامنه رویارویی وجود دارد.

وی تصریح کرد: پس از پایان نبرد و مشخص شدن شکست دشمن، به طور قطع درگیری و مشکلاتی را در درون رژیم اشغالگر ایجاد خواهد کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: رژیم اشغالگر تا قبل از هفتم اکتبر به دلیل اختلافات داخلی در وضعیت نابسامانی قرار داشت و این وضعیت تشدید خواهد شد و تشدید این نابسامانی بخشی از بهای جنگ و تهاجمی است که علیه غزه و لبنان به راه انداخته است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 1
    ای قدس ای شهر خدا آزاد می خواهم تو را معراج گاه مصطفی آزاد می خواهم تو را ای قبله گاه اولین بهر رسول آخرین از سلطه صهیونیان آزاد می خواهم تو را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس